Gå til innhold

Tarot Januar 2014

Fremhevede innlegg

Skrevet

Keiserinnen.

3.jpg

Hmm, tror jeg kan svare ja.

Åh, endelig noe positivt :) Tusen takk :D

Kan du se noe om når? Rimelig nær framtid eller når jeg sitter på gamlehjemmet? :P

Og om jeg ikke er for masete; Er det en jeg allerede kjenner/vet hvem er, eller er det en helt ny?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tar sjangsen på å spørre om en ting til jeg også.

Får jeg fast jobb snart?

Skrevet

Åh, endelig noe positivt :) Tusen takk :D

Kan du se noe om når? Rimelig nær framtid eller når jeg sitter på gamlehjemmet? :P

Og om jeg ikke er for masete; Er det en jeg allerede kjenner/vet hvem er, eller er det en helt ny?

4/sverd.

53.jpg

Ja, du kjenner ham. Du slapper av i hans nærvær.

Skrevet

Tar sjangsen på å spørre om en ting til jeg også.

Får jeg fast jobb snart?

Måtehold.

14.jpg

Ja, men du må nok prøve å se etter stillinger som du egentlig ikke har lyst på/som du tror du ikke vil like.

Skrevet

4/sverd.

53.jpg

Ja, du kjenner ham. Du slapper av i hans nærvær.

OMG! Hmm.. og det er ikke han jeg nettopp var sammen med?

Hvem i alle dager slapper jeg av sammen med? Ehm.. ikke faren til barnet mitt, vel??

Skrevet

Tusen takk, btw :) Jeg digger deg!

Skrevet

Noen flere?

Tja, har mange spm om du orker :laugh: Tusen takk igjen altså!! :D

Skrevet

Tja, har mange spm om du orker :laugh: Tusen takk igjen altså!! :D

Tar helst noen nye, men er det ingen nye her, så får dere andre naturligvis komme med flere spørsmål.

Skrevet

6/mynter.

69.jpg

Dere har begge kommet dit at dere har begynt med millimeterrettferdighet og at det ikke lenger er så mye et vi/oss der, men meg, jeg og du og legger planer som ikke inkluderer den andre. Spørsmålet du bør stille deg er hvor lenge du skal trekke det her ut. Det er enklere å bli singel i april enn i september. Det kan jeg love deg. Klem.

Huff, ikkje svaret eg ønska, men stemmer vel ein del. Men korleis i alle dagar komme seg vidare??????

Ser ut som du er i godhjørnet i dag så eg utfordrer sjebnen med eit spørsmål til, kanskje du kan sei meg kor eg skal sjå etter ein mann som vil passe meg fint?

Skrevet

Vil jeg noen gang møte en fyr som faktisk behandler meg bra, og som faktisk er mentalt stabil ? :fnise:

Isåfall når?

• Liker 1
Skrevet (endret)

Tar helst noen nye, men er det ingen nye her, så får dere andre naturligvis komme med flere spørsmål.

Haha, ok. Men om ikke så kan disse få stå ståendes:

1. Får jeg førerkort i løpet av 2014?

2. Klarer jeg til og klare og bestå almen påbygg?

Takker så mye! :D

Endret av Frk.K
Gjest heihade
Skrevet (endret)

Vil jeg klare mine eksamener og begynne på studier til høsten?

Endret av heihade
Skrevet

Måtehold.

14.jpg

Ja, men du må nok prøve å se etter stillinger som du egentlig ikke har lyst på/som du tror du ikke vil like.

Ja, har gjort det også :) Takk igjen for svar.

Skrevet

Huff, ikkje svaret eg ønska, men stemmer vel ein del. Men korleis i alle dagar komme seg vidare??????

Ser ut som du er i godhjørnet i dag så eg utfordrer sjebnen med eit spørsmål til, kanskje du kan sei meg kor eg skal sjå etter ein mann som vil passe meg fint?

Måtehold.

14.jpg

Hvis det blir over, så skal du ikke se etter en ny fyr overhodet. Du skal ha tenke på deg selv og ha det artig. Følge oppe noen tidligere lidenskaper, ta den ferieturen du ikke kunne mens du var i forhold og kort sagt leve livet ditt for deg selv.

Skrevet

Vil jeg noen gang møte en fyr som faktisk behandler meg bra, og som faktisk er mentalt stabil ? :fnise:

Isåfall når?

7/Staver.

28.jpg

Du må finne en utvei rundt skiten som vist på bildet, ikke slåss i mot, men kom deg rundt dem. Still deg selv spørsmålet hvorfor du alltid treffer rasshull med psykiske problemer. Kan det være fordi det faktisk er det du kjenner til og derfor blir det trygge? Du må tillate deg å kjenne igjen det du tiltrekkes av, stå imot og vær god med deg selv. Klem.

Skrevet

7/Staver.

28.jpg

Du må finne en utvei rundt skiten som vist på bildet, ikke slåss i mot, men kom deg rundt dem. Still deg selv spørsmålet hvorfor du alltid treffer rasshull med psykiske problemer. Kan det være fordi det faktisk er det du kjenner til og derfor blir det trygge? Du må tillate deg å kjenne igjen det du tiltrekkes av, stå imot og vær god med deg selv. Klem.

Har en tendens til å være alt for godtroende. De virker så normale istarten og plutselig så viser det seg at de er helt annerledes. Heldigvis er jeg endelig klar for å være singel og kun ta vare på meg selv en stund fremover :Nikke: .

Om jeg får spørre et spørsmål til, og om du har mulighet til å svare - Kommer den psykotiske eksen min til å endelig la meg være i fred? Føler at jeg kommer til å gå rundt med den følelsen av at han ikke er helt ferdig med å gjøre livet mitt surt .. Er ganske redd for å møte på han.

Må også bare si at jeg elsker disse tarot-trådene dine!

Skrevet

Måtehold.

14.jpg

Hvis det blir over, så skal du ikke se etter en ny fyr overhodet. Du skal ha tenke på deg selv og ha det artig. Følge oppe noen tidligere lidenskaper, ta den ferieturen du ikke kunne mens du var i forhold og kort sagt leve livet ditt for deg selv.

hm... Hvis....

Har kjempa lenge for dette forholdet, eg er ikkje skapt for å gi opp..

Kunne du trukket eit kort for han, veit han har det tøft no. Lurar litt på korleis vi skal komme oss videre i forholdet..

Og tuusen takk for at du gir gode svar, du er ei knalldame! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...