Gå til innhold

"Si en sum"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest BettyBoop

Abort er gratis ja. Han vil betale meg personlig en sum for å fjerne barnet.

Korrekt!

Ts

å sånn og forstå. Men det viser jo hvor desp han er til å slippe å bli far
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lame trolletråd. Trollene må bli flinkere syns jeg.

Anonymous poster hash: f061a...a0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg har ikke patent på sannheten og det er selvfølgelig forskjellig hvordan barna opplever det, men siden alle abortmotstanderne er så opptatt av å skjerme den gravide ved å fortelle henne at dette kommer til å gå såååå bra synes jeg det er viktig å få frem at det er mange av barna som sliter med det. I mine øyne er det svært egoistisk å beholde når man vet at det kan bli et stort problem for barnet.

Så bare fordi man kan slite i livet så bør man kverke fosteret?

Det er faktisk ikke sånn at livet er en dans på roser. Folk kan slite uansett om de har far eller ei.

Jeg syns du er svært egoistisk som hadde valgt å drepe babyen enn å gi det en sjanse til å leve kun fordi du tror den vil få et forferdelig liv uten pappa.

Anonymous poster hash: 9edfd...853

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen baby, det er et embryo!

Hjelpes!

Ja det er fryktelig egoistisk å ta hensyn til andre enn seg selv. :roll: Det innlegget var så dumt at jeg blir oppgitt.

Endret av Sunshine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svarer alle sammen i ett, hehe. Tusen takk for respons og råd! Jeg vil veldig gjerne beholde barnet og jeg vet jeg er i stand til å ta godt vare på det. Jeg vil jo bli alenemor så jeg vet det vil bli trangt økonomisk og ikke minst utrolig slitsomt. Heldigvis har jeg også et godt støtteapparat rundt meg. :) Hadde jeg ikke vært så sikker på dette ville abort være aktuelt. Så bra for dere som har tatt den vanskelige avgjørelsen om å ta abort har det bra i dag. :) Amathea var et godt råd!

Jeg hadde som sagt til en grad forventet å bli alene med barnet, men måten han reagerte på og sa han vil betale meg for å ta abort sjokkerte meg veldig. Han er en av "livets glade gutter" og jeg forstår veldig godt han ikke er klar for barn. Jeg forstår vel bare ikke helt hva som får en person til å ikke ville ha noe med sitt eget barn å gjøre i det hele tatt....

Ts

Man kan tro man vet og er innstilt på at det blir slitsomt, men hvordan det faktisk er kan man ALDRI vite før man er i situasjonen! Jeg er ikke alenemor, men det har skjedd både en og to ganger at jeg har tenkt at jeg er sjeleglad for at jeg ikke er alene med barnet fordi det har vært noen perioder (sykdom hos barnet eller hos meg, nattevåk, sutring hele dagen osv) som har vært innmari slitsomme, selv om vi er to som har delt på det.

Anonymous poster hash: 28458...b2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen baby, det er et embryo!

Hjelpes!

Ja det er fryktelig egoistisk å ta hensyn til andre enn seg selv. :roll: Det innlegget var så dumt at jeg blir oppgitt.

Vel. Det skal faktisk bli et MENNESKE!

Hva vet vel du om hvor langt hun er på vei. Kanskje hjertet slår allerede!!! Det vil jeg si er et liv og en baby.

Rart hvordan en bakterie på en annen planet kan anses som et liv, når et embryo i mors mage tydeligvis ikke er det.

Anonymous poster hash: 9edfd...853

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BettyBoop

Vel. Det skal faktisk bli et MENNESKE!

Hva vet vel du om hvor langt hun er på vei. Kanskje hjertet slår allerede!!! Det vil jeg si er et liv og en baby.

Rart hvordan en bakterie på en annen planet kan anses som et liv, når et embryo i mors mage tydeligvis ikke er det.

Anonymous poster hash: 9edfd...853

Hold antiabortpropagandaen din vekke fra denne tråden vær så snill. Ts trenger ingen til å kalle henne egoistisk eller andre ting uansett valg hun tar.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...