Gå til innhold

En Smitt til Smule

Anbefalte innlegg

Gjest Nesevisa
Skrevet

Nå må du ikke bli sur, men jeg tipper 14. september... :sjenert:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

7.september! :nigo:

Unnskyld. For en bitch jeg er. Har lest hele dagboka om

smitt og fulgt med hele veien, men ikke skrevet noe før nå. Undsil...

Endret av missdior
Skrevet

Tipper 11.september. storesøster her har bursdag da, og det er en fin dato :hjerte:

Skrevet

6. september fordi jeg kjenner noen utmerkede mennesker som har bursdag da :)

Skrevet

Jeg kom på 9. september så da sier vi det!

Skrevet

Jeg vil også tippe og tipper 3.september.

Har forøvrig lest dagboken din en stund, artige innlegg som får meg til å innse at hverdagen med to bør være lekende lett! :) Tenkte det nå var på tide og legge igjen et lite spor...

Skrevet

Får sniklesere gjette? :sjenert:

I så fall gjetter jeg 5. september :)

Skrevet

Tiende er visst en fin dato å få barn på, har jeg hørt :nigo:

Gjest AllisHagtorn
Skrevet

Tror jeg ble fridd til 11. september av alle ting(husker ikke helt.....) så jeg sier det.

På Føde A, i det nederste rommet på høyre side fordi det var der jeg var :nigo:

Skrevet

Jeg tipper at Smitt har vett nok til å ikke skape mer hodebry enn nødvendig og dermed ser dagens (eller nattens lys) kl 23.58 den 31. august. :ler:

Skrevet

Jeg håper han har vet nok til å komme ut 31. august, men tippedatoen min er 10. september.

Gjest AllisHagtorn
Skrevet

Idag stod jeg på 20bussen forbi Ullevål og da kom hun legen på som tok vannet mitt(og var på ca hundre UL`er) - og jeg tok meg i å ville rope til henne "heeeeeeeeei, du tok vannet mitt jo, ungen er 7 mnd og supersøt, han begynner å få en tann altså og blablablablaaaaaaaaaaaaaaaaa - se, skal du se bilde eller - 10 bilder kanskje jeg har faktisk 160 stk minst på mobilen her, se gjennom alle sammen" til andre enden av bussen, før jeg kom på at OK, den fødselen(eller; resultatet) var det største som har skjedd meg - men høyst sannsynligvis ikke henne der hun stod på vei hjem etter ca gravidsjekk nr 456789873 den dagen :ler:

Gjest Nesevisa
Skrevet

Idag stod jeg på 20bussen forbi Ullevål og da kom hun legen på som tok vannet mitt(og var på ca hundre UL`er) - og jeg tok meg i å ville rope til henne "heeeeeeeeei, du tok vannet mitt jo, ungen er 7 mnd og supersøt, han begynner å få en tann altså og blablablablaaaaaaaaaaaaaaaaa - se, skal du se bilde eller - 10 bilder kanskje jeg har faktisk 160 stk minst på mobilen her, se gjennom alle sammen" til andre enden av bussen, før jeg kom på at OK, den fødselen(eller; resultatet) var det største som har skjedd meg - men høyst sannsynligvis ikke henne der hun stod på vei hjem etter ca gravidsjekk nr 456789873 den dagen :ler:

Allis, jeg er SÅ glad for at du er tilbake!!

Gjest AllisHagtorn
Skrevet

Allis, jeg er SÅ glad for at du er tilbake!!

:ler: Takk for det, litt usikker på hvorfor den posten utgjorde det(du har kanskje en forkjærlighet for folk som roper i busser i rushtida) - men jeg kan tilføye at jeg brukte altså en milliard kroner på den mobilen(herregyd så dyrt smarttelefoner skal være) utelukkende for å kunne ta fine bilder av babyen - og nå er han så vant til mobilen at han smiler hver gang jeg tar den opp foran ham :rodme:

Jeg føler meg som en av de foreldrene hvis barn blir sjalu på mobilen(fordi foreldrene skal sjekke facebook, jobbmail og twitter hele tiden) - bortsett fra at min unge kommer til å bli en sånn selvopptatt selfie-unge og bli lei seg når ingen andre tar bilde av ham med mobilene sine :P

Skrevet

:ler: og nå er han så vant til mobilen at han smiler hver gang jeg tar den opp foran ham :rodme:

Haha, så herlig. Skal tidlig krøkes den som god linselus skal bli. :fnise:
Skrevet

Viktig at barna kan dette å bli fotografert. Snuppa mi har vært hos fotograf i dag. Hun visste godt hvem hun skulle glise til :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...