Gå til innhold

En Smitt til Smule


Mafalda

Anbefalte innlegg

Forresten, Linicin-reklamen på forumet gjør meg direkte uvel :fnise:

Andre som har samme reaksjon? Lus er bare så utrolig ekkelt, det begynner å klø bare jeg ser dem på skjermen... :forvirret:

Hvor ser du den henne? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Neferet

Jeg bøyer meg i støvet over den dagen din altså, jeg skjønner godt du ville krype ned i et mørkt hull!! :daane: Håper ikke alle dagene som alenemor-med-gubben-på-reise skal være i samme stilen!! Og at moderate mengder kaffe, cola light og sjokolade gjør at du kommer deg gjennom tirsdagen også! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Og jeg er helt enig med deg angående "lusereklamen" (øverst på siden som reklamepanel Yesterday!), særlig når de driver og løper over skjermen og hopper opp og ned.... :sjokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy flate for en helg du har hatt, Mafalda! Jeg for min del blir svett av å lese referatet av helgens strabaser, og bøyer meg i støvet over at du i det hele tatt klarer å komme deg i mål! Utrolig!

Skjønner! Jeg tenkte i et kort øyeblikk at du kanskje var vaksinert mot elefanter resten av livet... men godt å høre at traumene ikke stikker fullt så dypt. For elefanter er jo søte dyr. Ugler også, jeg smelter når jeg ser den lille bleiebaken til Smule, pakket inn i lilla ugler, krabbe bortover gulvet i racerfart... :hjerte:

Ja, jeg er veldig spent på det babynestet, altså. Nå har åfforno gjort en veldig god jobb med å overbevise alle om babynestets fortreffelighet (men åfforno- sju uker?! Milde moses, var ikke du nettopp høygravid og skikkelig lei av det?), og da blir jeg bare enda mer gira på å prøve. OK, så har vi klart oss uten til fem barn, og de har da sovnet for det... men det virker kjekt med en liten "øy" for babyen i dobbeltsengen, for eksempel, og ikke minst er det kjekt å ha når babyen er så liten at den kan sove på sofaen!

Huff, ja. Jeg er ikke flink til å kjøpe klær til meg selv- faktisk er det blitt så ille at jeg hver jul får Vivekes-gavekort fra min stemor, nettopp fordi den butikken fører KUN dameklær ;) Men sånn er det vel ofte, tror du ikke det? Mor kjøper til storebror, til lillebror, til Gubben, og når det blir mor sin tur er både pengebeholdningen, humøret og shoppinggleden på bånn, hehe.

Jeg er heldigvis ikke vaksinert mot elefanter for evig tid, men det blir en goood stund til jeg skal sette igang med å strikke elefanter igjen selv. I det store og det hele så er jeg veldig glad i dyrefigurer, og setter pris på de fleste barnslige varianter av disse. :)

Samboeren syntes at babynest så ut som en lur ting, så det spørs om det ikke kommer et sånt i hus snart. Og en ting er ihvertfall sikkert, jeg skal ikke gå i gang med å sy et sånt ett selv. For husfredens og blodtrykket sin skyld, så er det vesentlig smartere at jeg kjøper et ferdigsydd et som hentes på Posten. -*plystre*

Jeg gleder meg veldig til å ut på shopping noen uker etter at denne bolla er ute! Jeg trenger omtrent en ny garderobe nå, og da tror jeg at jeg skal klinke til med en real shoppingrunde når kroppen er tilbake til normalen igjen. Her har vi nemlig dine, mine og våre penger, og mine penger, vel - de er mine! :fnise:

Samboeren er ikke akkurat noe shoppingfantom, men han tar et røsk en gang iblant og da storhandler han for resten av året, og heldigvis for egen regning.

Flere som bruker mammavarianten, altså?

Ja, hvorfor ikke :nigo: For min del er det bestemor som er selveste strikkefantomet. Hun kan strikke en genser på en uke, og synes det er "gøy" å hekle sengetepper. Men det er jammen godt det er noen slike der også, for det står tydeligvis dårlig til med håndarbeidskunnskapene hos mange i den yngre generasjon (dog ikke alle, som vi fant ut i forrige innlegg ;) )

:klem:

Dårlig med mammavariant her i huset, men svigermorvarianten er derimot "flittig" brukt. Eller, rettere sagt, det har vel ikke skjedd enda at vi har spurt om hun kan lage noe til oss, men vi har fått spørsmål om vi har lyst på både hjemmestrikkede vogntepper, hjemmesydde ballongbukser, hjemmestrikkede ulljakker og hjemmestrikkede luer til Knerten (og nå også bolla her). Samt at jeg fikk tilbud om en heklet lue i valgfri farge her om dagen. Sånt sier man ikke nei-takk til! :)

Forresten, Linicin-reklamen på forumet gjør meg direkte uvel :fnise:

Andre som har samme reaksjon? Lus er bare så utrolig ekkelt, det begynner å klø bare jeg ser dem på skjermen... :forvirret:

Google Chrome med AdBlock kan anbefales! Jeg ser ikke en eneste lus på skjermen min. :biggrin:

(Og knapt nok noen annen reklame for den saks skyld, uansett hvilken nettside jeg er på.)

Endret av SmallTalk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

AdBlock funker også mot lus! :ler:

Sist jeg rørte en symaskin sydde jeg ermet på genseren fast i puta jeg holdt på med og ble forvist til keramikk og sløyd for resten av barneskolen :ler:

Mamma tvinger meg med på shopping til meg selv når hun er her oppe. Minst ett plagg hver gang. Men så gikk det nærmere ti år fra hun fikk meg til hun kjøpte seg noe annet enn ubdertøy og t-skjorter. Trpr hun prøver å fortelle meg noe :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AdBlock funker også mot lus! :ler:

Sist jeg rørte en symaskin sydde jeg ermet på genseren fast i puta jeg holdt på med og ble forvist til keramikk og sløyd for resten av barneskolen :ler:

Mamma tvinger meg med på shopping til meg selv når hun er her oppe. Minst ett plagg hver gang. Men så gikk det nærmere ti år fra hun fikk meg til hun kjøpte seg noe annet enn ubdertøy og t-skjorter. Trpr hun prøver å fortelle meg noe :ler:

Priceless! :ler:

Jeg var faktisk en racer på symaskin på skolen. Problemet mitt var prosessen frem til jeg kunne gå i gang med å sy på maskin... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg måtte sy forklær til meg og mannen i utdrikningslaget mitt!!! Bra med litt drikke innabords, og så sette meg foran en symaskin a gitt...Fikk 20 minutter på meg, og så skulle jeg ta en shot for hvert minutt som gikk over tida. Men tror dem syns litt synd på meg, for jeg brukte noe over halvtimen på å sy (Den jævla tråden datt jo ut av nåla hele tida!!!), så jeg slapp med en shot for hvert 5. minutt over :fnise: Blei full og gal av det også altså.... :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble helt sliten av å lese om helgen din jeg, Mafalda. Og jeg lå i senga og leste om den :fnise: Du fortjener virkelig en helg på et spahotell med gubben der dere bare kan kose dere. Det kan vel skje det, om en 16-17 år? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er akkurat det som er planen, Doh! :ler:

Nei, men sånn rent realistisk... Når Smitt og Smule har blitt 2-3 år, så kanskje det går an å få seg en voksenweekend ett eller annet sted. Da er de eldste blitt veldig store, så hvis vi får en besteforelder til å flytte inn her i noen dager og ha et slags overoppsyn, så burde det ikke bli overbelastning på noen av partene, egentlig.

Jeg har jo bare skjøvet tanken på kjæresteturer og alenetid helt bakerst i hjernen og tenker at Roma, Lisboa og Paris kan vente en ti års tid, men Gubben er nok hakket mer utålmodig. Vi hadde mange fine turer, han og jeg, der vi var die-hard turister om dagen (gjerne til fots), hadde mye sex, drakk masse øl, og ikke minst spiste usannsynlige mengder mat. Når jeg tenker etter, må det være min manns definisjon på paradis :fnise:

Enda en god grunn til å ikke få barn, hadde ikke overlevd 9 måneder uten både kaffe og alkohol :laugh: Ser ikke noe narkomantakter over det i det hele tatt jeg *putter fingrene i ørene og lever godt med livsløgnen min*

:ler:

Og jeg er helt enig med deg angående "lusereklamen" (øverst på siden som reklamepanel Yesterday!), særlig når de driver og løper over skjermen og hopper opp og ned.... :sjokk:

Fant du det, Yesterday?

Ikke at det er noe å finne, altså... for de er skummelt livaktige og som sagt kjenner jeg kløen komme snikende bare jeg ser dem på skjermen. Ugh!

Jeg klarte det kunststykket å være mamma i hele 13 år (med barn med langt hår, ja!) før jeg stiftet bekjentskap med de små krypene. Deretter fikk vi det to sesonger på rad. Og for å si det sånn, det rager oppe ved siden av "småmark" på ekkelhetsskalaen. Minst!

(det eneste positive er at jeg lærte at det som oftest ikke er snakk om så mange lus. Jeg trodde det krøp og kravlet overalt i håret, men "mange" lus (som SnillVimsen hadde i fjor siden han ikke fortalte at det klødde... den pokkers Gameboylusa, altså!) er som regel 8-10 stykker. Går du med lus i årevis kan du potensielt få 40-50 stykker, men det skjer visst så godt som aldri. Så det var en bitteliten trøst midt i elendigheten)

Samboeren syntes at babynest så ut som en lur ting, så det spørs om det ikke kommer et sånt i hus snart. Og en ting er ihvertfall sikkert, jeg skal ikke gå i gang med å sy et sånt ett selv. For husfredens og blodtrykket sin skyld, så er det vesentlig smartere at jeg kjøper et ferdigsydd et som hentes på Posten. -*plystre*

Jeg gleder meg veldig til å ut på shopping noen uker etter at denne bolla er ute! Jeg trenger omtrent en ny garderobe nå, og da tror jeg at jeg skal klinke til med en real shoppingrunde når kroppen er tilbake til normalen igjen. Her har vi nemlig dine, mine og våre penger, og mine penger, vel - de er mine! :fnise:

Samboeren er ikke akkurat noe shoppingfantom, men han tar et røsk en gang iblant og da storhandler han for resten av året, og heldigvis for egen regning.

Ja, etter elefantsyken å dømme høres det absolutt ut som om en ferdigkjøpt variant er å foretrekke ;)

Skal ikke ha noe av skyhøyt blodtrykk nå i innspurten, spesielt ikke når det kan unngås!

En shoppingrunde når kroppen er tilbake i sin sedvanlige fasong er ikke å forakte. God plan!

Og så er det sikkert lettere å unne seg noe når du sitter på dine egne penger... Her i huset har vi bare penger, og de er som regel borte når alt av regninger er betalt :hoho:

Så deilig med strikkende og heklende svigermor :)

AdBlock funker også mot lus! :ler:

Sist jeg rørte en symaskin sydde jeg ermet på genseren fast i puta jeg holdt på med og ble forvist til keramikk og sløyd for resten av barneskolen :ler:

Åh, tenk om det hadde vært tilfelle i virkeligheten også...

(og det er helt sant: den som finner opp vidunderkuren som utrydder lusa, fortjener Nobelprisen. Seriøst. Om det er mulig å få til via dataprogrammering er jeg heller skeptisk til, dessverre...)

Og beklager at jeg fniser, men det var jo godt gjort å sy ermet fast i puta. Gikk det bedre på keramikk og sløyd, da?

Jeg måtte sy forklær til meg og mannen i utdrikningslaget mitt!!! Bra med litt drikke innabords, og så sette meg foran en symaskin a gitt...Fikk 20 minutter på meg, og så skulle jeg ta en shot for hvert minutt som gikk over tida. Men tror dem syns litt synd på meg, for jeg brukte noe over halvtimen på å sy (Den jævla tråden datt jo ut av nåla hele tida!!!), så jeg slapp med en shot for hvert 5. minutt over :fnise: Blei full og gal av det også altså.... :plystre:

Fylle-sying! Den var ny :skratte:

****************************

Jepp, da er Smule og jeg tilbake fra spennende ekspedisjon til åpen barnehage (sånn siden vi snakker om turer og spa og storbyweekender og sånn...)!

Og det var en stor suksess. Smule var, som vanlig, småskeptisk i starten og krabbet ikke langt vekk fra mamma. Derimot så hun seg rundt med stooore, mørke øyne, registrerte hvordan dette fungerte, og begynte sakte men sikkert å utforske både leker og omgivelser.

Det var ordentlig moro, og veldig fint med et sted der alt er tilpasset de små. Men så fullt, da! På et tidspunkt måtte de faktisk stenge for folk som ville inn, men samtidig kommer og går det folk hele tiden, så med en tur i butikken eller rundt senteret blir det plass til de fleste etter hvert. I tillegg var det kjøkkenkrok, og selvsagt gode stellemuligheter. Små, happy barn som stabbet eller krabbet rundt (Smule var vel en av de yngste der), foreldre som satt og pratet eller bare lekte med barna. Dit drar vi definitivt igjen- det var ikke kleint, det var ikke altfor få, og Smule satte absolutt pris på å være der.

Men... av og til slår det meg hvor absurd annerledes verden blir når man blir mamma.

Det er mange som sier at de ikke er noen "baby-person". Og vel, jeg er ikke noen toddler-person. Jeg foretrekker dem enten veldig små og søte, eller store nok til å kunne tørke nesa si og snakke rent (subjektivt som alltid: egne barn, og også venninners barn, er selvfølgelig unntatt fra denne regelen. DE er jo søte, det er alle de andre som er litt... tja, søte de også, men bare ikke my cup of tea). Men i alle fall, på et tidspunkt var det tid for sangstund, og da måtte alle hanke inn babyene eller toddlerne sine, og så stilte vi oss i ring og sang.

Vi hadde vel kommet helt til "Vi tar den høyre foten bak, vi tar den høyre foten frem, og rister litt på den. Vi danser boogie-woogie og snur oss rundt i ring, og så er vi her igjen!" da jeg plutselig måtte kjempe mot en bølge av latterkrampe som truet med å ta fullstendig overhånd.

Her sto vi, tjue voksne damer, i en ring og ristet på beina og rumpene våre. Så godt som alle i mer eller mindre utvaska topper og litt for trange bukser (bortsett fra et par lekre unge mødre-kandidater, men de ristet på beina de også og var dermed ikke helt på stil-toppen likevel). "Her står vi", tenkte jeg, "som en eneste uformelig masse av mammainstinkter, og synger ur-teite sanger og rister på rumpa. Egentlig er vi mennesker. Egentlig heter vi Trine og Marit og Susanne og Hege, og er frisører og lærere og journalister og stråleterapeuter, og liker rock, klassisk eller visesang og stemmer Høyre, AP, Venstre eller KrF. Men akkurat nå er alt dette uvesentlig, vi er bare MAMMAER og gjør mammating og synger mammasanger og har absolutt ingen annen funksjon utover å riste på rumpa og få ungene våre til å le."

Det ER jo litt sært, når man tenker etter.

Veldig moro også, men jeg er nok innerst inne glad for at det tross alt er en begrenset periode av livet!

:fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

Det er vel kurene for lus og forkjølelse som er "mest" etterlengtet? :fnise:

Nei, si det. Sying har aldri vært min greie! (Tekola fem år, skal prøve seg på å brodere, syr seg fast i buksa, finner ut at den beste måten å unngå at Tekola-mammaen finner ut av det er å klippe et hull i buksa rundt det fastsydde stoffstykket... :daane:)

Sløyd og keramikk ligger definitivt mer for meg. Og strikking går også bra. Så jeg må bare ha flere pinner å holde styr på, da går det bra :fnise:

Så bra at åpen barnehage var eb suksess!

Og, kjæresteturer kan dere ta igjen og nyte fullt ut om ikke så aaalt for lenge! Du har vel jevnaldrene som begynner på ungeflokken nå? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer, Tekola. Ingen i vennegjengen startet så tidlig, jeg har vel en ti-tolv års forsprang på de eldste i hvert fall. Og det vil jo betale seg på en eller annen måte etter hvert! :lur:

Hmpf. Er det noen som kan fortelle meg hvordan det føles å sove en natt i strekk? Eller i alle fall mer enn et par-tre timer i slengen? Nå begynner det å nærme seg et år siden det skjedde sist, så nattsoving har begynt å fortone seg som en slags eksotisk- men akk så uoppnåelig- luksus :fnise: Akkurat nå er Smule våken og lei seg, mulig hun har vondt noe sted men det er jammen ikke godt å si. Men hun har praktisk sans da, når hun først er våken produserer hun er skikkelig bæsjebleie samtidig, så vi får i alle fall unna to ting på en gang :ler:

... og det regner. Og regner. Og regner. Ser for meg at det snart begynner å krype alger oppover huset, og veien utenfor blir dekket av et sleipt belegg med tang og tare voksende i fargerike buketter innimellom. Usj!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte:

I dag blir dagen sin, altså!

Spørsmål: når babyen sovner kvart på fem, og du skal opp klokka seks, er det da verdt å legge seg?

Det dilemmaet har jeg hatt en del ganger nå, uten å finne noe klart svar. I dag tok jeg en mellomløsning: la meg til å lese i senga og lukket øynene noen minutter, uten å sove. Deilig det, men et sted langt borte hørte jeg hunden reise seg og tasse rundt i stua. Dårlig tegn.

Så, da Smule bestemte seg for å begynne og hyle igjen, ti på seks, var det klart for å stå opp til en deilig, stinkende dam i stua. Dette lover bra. Nå er det bare å få opp de store, søre matpakker og sende dem av gårde til skolen, og så lade opp til etteriddagens fotball-, speiding- og ballettkjøring, med en fin ekstrabonus: foreldremøte på speideren klokka åtte.

Men altså, det er jo askeonsdag. Mine amerikanske venninner poster det ene "inspirerende" vegg-bildet etter det andre på Fjaseboka- What will YOU sacrifice for Lent?

Svaret er enkelt: søvn, overskudd og sjelefred. Holder det, mon tro? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
... og det regner. Og regner. Og regner. Ser for meg at det snart begynner å krype alger oppover huset, og veien utenfor blir dekket av et sleipt belegg med tang og tare voksende i fargerike buketter innimellom. Usj!

Som om ikke alt det andre er nok i seg selv, så har du altså dette... Jeg hørte på nyhetene på mandag at sola har vært framme 17 timer siden nyttår (og for sikkerhet skyld så var jo de fleste av de timene på en og samme dag) :daane: Er der rart vi blir smårare sier jeg bare.... Det hadde jo ikke vært for mye å forlange med littegrann :sol: ??? Jeg føler jeg plutselig har blitt bosatt i England.... :sjenert:

Jeg håper resten av dagen ikke fortsetter som begynnelsen!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 timer?! :sjokk:

Men så greit å ha det bekreftet, da. Det er ikke vi som overdriver og klager for ingenting, det har faktisk vært grått omtrent sammenhengende siden nyttårsaften. Forresten tror jeg at jeg husker at par av de soltimene su snakker om. Det var vel lørdag for... to uke siden? Eller var det tre? Det var jo nummeret før man måtte på med solbrillene... :sukk:

Og takk for klemmen. Det kan jo hende denne dagen ikke er dødsdømt. Selv om det hittil har fortsatt i samme dur, og det hele kulminerte med en flat "dårlig mamma"-telefon til barnehagen der jeg måtte innrømme at planleggingsdagen på mandag hadde laget krøll i et surrete hode, og HK-jenta beklageligvis ikke hadde med seg kakao til turdagen.

Men underet kan skje: Kanskje i dag er dagen da Smule finner på å sove i mer enn ett kvarter i slengen? Og hvis ikke kjøpte jeg meg krise-proviant da jeg svippet innom Rema for å fylle på med hundemat (selv om Dyret ikke fortjener det)... inspirert av den glemte kakaoen strenet jeg rett bort til sjokoladehylla, og deretter ble det litt potetgull også (jada, og så en vitamintablett... :roll:) Noe junk må jeg ha i meg, spesielt siden dagens kaffe-kvote var overskredet allerede halv sju i morges :fnise:

Men jeg håper virkelig at ikke moren min velger dagen i dag for å ringe meg og oppdatere om Prosjekt Hagearkitekt part 214. Det kan rett og slett bli fryktelig vanskelig å hoste opp den påkrevede dosen falsk entusiasme akkurat i dag, kjenner jeg.

Ha en god tirsdag, Neferet. Øh, jeg mener onsdag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er kanskje feil tidspunkt for å si at i Trondheim tror jeg vi hadde 17 timer med sol bare i går... :sjenert:

Men aldri så bra at det ikke er galt for noe, nå er jeg så inntørket av det tørre været og vinden at jeg burde bælme vann og bade i fuktighetskrem mens guttungen tar seg en dupp (isteden drikker jeg cola og surfer på nettet..) Var hos frisøren for første gang på evigheter i går og hun var meeeget bekymret for min ultra-tørre stålull-manke. "Ja, jeg tok i en kur istad - den får du gratis altsåsiden det var så tørt, og så tar jeg i litt olje nå, nå må vi bare gjøre ALT vi kan her!!" Heldigvis gikk jeg ut fra salongen med litt verdighet i behold, og ganske fin på håret også faktisk!

Håper det blir en fin dag, omstendighetene tatt i betraktning :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

Det er meldt regn her i Trondheim om noen dager, kanskje sola er på vei sørover? :fnise:

Godt du skaffer deg litt nødproviant, Mafalda! Jeg laget min egen variant i går, to langpanner med den beste lasagnen jeg har laget, så nå kan jeg hente opp fra fryseren når jeg vil! :nigo:

Bedre enn grønn pringles, som er min dille for tiden :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Eg ser eit par kvite skyer på himmelen i dag, eg gjer faktisk det. Langt, langt borte frå sola, vel å merka. Men som Tekola skriv, nå er regnet omsider på veg hit, så kanskje sola tar turen sørover? Me trønderar får vel igjen for dette flotte vintervêret ved å få ein våt og kald sommar - igjen. :forvirret:

Håper dagen din blir bedre enn slik den starta. Kanskje du snart kan nyta ein deilig, avslappande trilletur i vårsola, slik eg gjer i dag (sikkert opptil fleire gonger)? :sol:

post-22134-737116_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, så kjekt at åpen barnehage var vellykka for Smule OG mor. Me skal på kombinert babysang og åpen barnehage igjen i dag etter ein lengre pause pga. sjukdom og vinterferie. Men hos oss er det litt meir at me føler me må gå for å opprettholda tilbudet. For eg har faktisk møtt opp når det berre var dei to ansatte pluss meg og krabaten - og krabaten sov. Heldigvis kjenner eg dei litt frå før, men det blir likevel noko rar stemning. :P Men bra for dei små å møta andre på sin alder, som forberedelse til barnehagestart.

Which reminds me, har de fått svar på Smule sin søknad om barnehageplass?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde og bare lukket øynene frem til jeg måtte stått opp :) Er det ennå hemmelig at du er gravid? Eller vet folk rundt dere det? Beklager hvis du allerede har skrevet om det, det er så mye aktivitet her inne at jeg klarer ikke følge med :rodme:

Og jeg er helt enig med deg angående "lusereklamen" (øverst på siden som reklamepanel Yesterday!), særlig når de driver og løper over skjermen og hopper opp og ned.... :sjokk:

Nå har jeg sjekket på pcen, mobilen og tabben. Ingen lusereklame hos meg, meeeeen ikke noe jeg trenger å se heller ;) Er null reklame på pc'en på KG, men på andre nettsider, pussig for jeg har ikke gjort noe for det selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Hvordan gikk gårsdagen Mafalda, kom du deg gjennom sånn nogenlunde med forstanden i behold...? Her kan det meldes om at det ikke trengs små eller store barn, eller hunder for den saks skyld, for at søvnløsheten skal gjøre seg gjeldende, og algeveksten har fortsatt gode groforhold... :regn: Men det ryktes at det kan bli glimt av :sol: i helga, så vi får bare leve i håpet!

God torsdag! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...