Gå til innhold

hva synes dere om å gå uten bh?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg går uten bh både på jobb og privat hele tiden. Det er bare når jeg går i litt ettersittende klær som krever bh at jeg bruker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mine pupper er så ulike de puppene at det nesten er umulig og sammenligne.

Men de er vel sånn som dette ca: http://www.princessetamtam.eu/eu/r1-lingerie/nude-a1545-preformed-push-up-bra-black (kan være jeg undervurderer puppene mine og at de er større enn jeg tror altså) og jeg kan ikke slippe unna noe BH-styr. Synes heller ikke det er styr da. Jeg elsker BH og synes det er så fint! Samtidig som at det selvsagt ikke gjør at jeg får vondt bare jeg skal gå opp en trapp.

Den push up bhåen gjore ikke store nytta gitt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hva jeg synes om det. Tror kanskje jeg synes folk som går uten er litt høy på seg selv. Og det liker jeg ikke. Jeg liker folk som ikke så selvhøytidelige. Og jeg tror du må være litt selvhøytidelig for å gå uten. Det er et bevisst valg, og jeg tror de som velger det er veldig bevisst på hvilke signaler de sender ut.

Jøss denne vinklingen har jeg aldri vært borti før. For en underlig resonnering - eller mangel på sådan.

Anonymous poster hash: 54f05...720

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inferno

Jøss denne vinklingen har jeg aldri vært borti før. For en underlig resonnering - eller mangel på sådan.

Anonymous poster hash: 54f05...720

Han er mann, hva forventer du?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går uten BH om jeg er hjemme alene eller med kjæresten til stede. Noen ganger går jeg også uten bh under kjoler som har padding eller med åpen rygg der jeg ikke trenger det og ingen kan se at jeg går uten bh. Har såpass store pupper at jeg synes det ville sett tåpelig ut om jeg gikk uten bh ellers, men så samt en har små og faste pupper og dropper bh i ny og ned, ser jeg virkelig ikke noe problem med det :)

Synes likevel det ikke akkurat er så delikat når folk går uten bh og en ser det. Det er bare vulgært, men ellers går det greit.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...