Gå til innhold

hva synes dere om å gå uten bh?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er selvsagt ikke "harry" å gå uten bh generelt, det kommer jo helt an på hva du har på deg. Hvis man har en løs sommerkjole, lag på lag klær, en tykk genser el.l. så ser ikke folk det hele tatt. Hvis man ser harry ut uten bh er det fordi man har på seg noe harry generelt.

Nettopp.

Jeg foretrekker ofte å ha en singlet under genseren i stedetfor en BH, det er SÅ mye mer komfortabelt. Og det er jo strengt tatt umulig for andre å bedømme om jeg har på BH eller ikke. En del av BH-ene mine er så tynne i stoffet at en singlet gjør samme nytta om intensjonen er å skjule stive brystvorter eller lignende. Ikke at jeg helt ser hva som er så farlig om man skulle ane konturene av en ekte pupp... Det er helheten som teller.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hender av og til at jeg lar puppene få litt fri, og dropper BH'en, men da finner jeg som regel en romslig trøye i mørk farge. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Jeg er tynn med små pupper, men føler meg naken om jeg går uten BH. Synes og det gir puppene en fin form når jeg har BH-en på.

Jeg ser jo aldri etter om andre har BH på eller ikke, men for min del så vil jeg ikke tiltrekke meg den typen oppmerksomhet. Er heller ikke en jente som går i shorts der man kan se halve rumpa osv om summeren da.

For min del er bryster (som i brystvorter.. bruker ikke store utrigninger dog), rumpe og underliv private deler som jeg ikke har lyst og vise til alt og alle.

Det handler ikke om at jeg ikke vil provosere, for jeg kunne gjerne gått naken om det var sånn at folk ble irriterte, men det handler om som sagt at jeg synes ikke det er positivt at gutta skal sitte og stirre på puppene mine. Jeg liker rett og slett ikke sånn oppmerksomhet.

Endret av avocadoen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Jeg syns det er fint. Hvis du er fin ellers selvfølgelig. Pupper i seg selv er sjeldent fint alene for MIN DEL(som er jente) og bryr meg ca like mye om fine pupper som fine kneskåler og fine ankler. Men alt kler den smukke (til en viss grad), eller?

Syns det er fint å tørre å være avslappet og fordi det er litt fyfy. Jeg kunne godt tenkt meg å hatt pittesmå og søte pupper, da ville jeg spart noen BHkroner, ryggen min og "alt styret" med å finne komfertable bhs

Tro meg.. masse styr og være liten også. Finnes nesten ikke BH-er i 60D og 65C med mindre en handler på nett og betaler over 800 kroner for en BH.. Stikker og klør jo om BH-en ikke passer for oss og :P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså nå har jeg en E-cup så for meg er det HELT UAKTUELT å spankulere utenfor husets fire vegger uten "patt-fengselet", men om man har mindre bryster så vil jeg ikke tro at det er noe problem å gå uten BH så lenge det ikke blir trashy, nipple-flashing eller i topper med skikkelig dype arm-hull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest avocadoen

Men dere... hva skal man egentlig med BH hvis puppene er så små da?

De disser da opp og ned selv om puppene er små. Jeg får i alle fall vondt om jeg går lenge uten. Spesielt under trening!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De disser da opp og ned selv om puppene er små. Jeg får i alle fall vondt om jeg går lenge uten. Spesielt under trening!

Men er 60D/65C så små pupper da? :klo:

Puppene på de øverste bildene her tenker jeg at kan slippe unna BHstyret.

Er jeg på jordet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Men er 60D/65C så små pupper da? :klo:

Puppene på de øverste bildene her tenker jeg at kan slippe unna BHstyret.

Er jeg på jordet?

Mine pupper er så ulike de puppene at det nesten er umulig og sammenligne.

Men de er vel sånn som dette ca: http://www.princessetamtam.eu/eu/r1-lingerie/nude-a1545-preformed-push-up-bra-black (kan være jeg undervurderer puppene mine og at de er større enn jeg tror altså) og jeg kan ikke slippe unna noe BH-styr. Synes heller ikke det er styr da. Jeg elsker BH og synes det er så fint! Samtidig som at det selvsagt ikke gjør at jeg får vondt bare jeg skal gå opp en trapp.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine pupper er så ulike de puppene at det nesten er umulig og sammenligne.

Men de er vel sånn som dette ca: http://www.princessetamtam.eu/eu/r1-lingerie/nude-a1545-preformed-push-up-bra-black (kan være jeg undervurderer puppene mine og at de er større enn jeg tror altså) og jeg kan ikke slippe unna noe BH-styr. Synes heller ikke det er styr da. Jeg elsker BH og synes det er så fint! Samtidig som at det selvsagt ikke gjør at jeg får vondt bare jeg skal gå opp en trapp.

Jeg forstår, du har hverken små eller store pupper sånn jeg ser det. Forstår at du ønsker å bruke bh, og forstår at nesten alt av pupper (egentlig alt som stikker ut av kroppen i dissemasse) disser når man hopper opp og ned og trener. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Jeg forstår, du har hverken små eller store pupper sånn jeg ser det. Forstår at du ønsker å bruke bh, og forstår at nesten alt av pupper (egentlig alt som stikker ut av kroppen i dissemasse) disser når man hopper opp og ned og trener. :-)

Hehe, ja, jeg vet ikke jeg.. Synes egentlig de er ganske små. Men jeg tror de fleste synes det er vondt med pupper som disser :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er tynn med små pupper, men føler meg naken om jeg går uten BH. Synes og det gir puppene en fin form når jeg har BH-en på.

Jeg ser jo aldri etter om andre har BH på eller ikke, men for min del så vil jeg ikke tiltrekke meg den typen oppmerksomhet. Er heller ikke en jente som går i shorts der man kan se halve rumpa osv om summeren da.

For min del er bryster (som i brystvorter.. bruker ikke store utrigninger dog), rumpe og underliv private deler som jeg ikke har lyst og vise til alt og alle.

Det handler ikke om at jeg ikke vil provosere, for jeg kunne gjerne gått naken om det var sånn at folk ble irriterte, men det handler om som sagt at jeg synes ikke det er positivt at gutta skal sitte og stirre på puppene mine. Jeg liker rett og slett ikke sånn oppmerksomhet.

Jeg er også tynn og har små pupper, og syns faktisk at puppene mine ser bedre ut når jeg ikke har BH på meg. Når det er sagt, årsaken til at jeg velger å gå uten BH noen ganger, er ikke fordi jeg vil tiltrekke meg oppmerksomhet (gjør som regel ikke det heller og bra er det!)
Det er også stor forskjell på å gå med korte skjørt\kjoler og å gå uten BH. Du viser jo ikke puppene dine, du har klær på deg, men du har ikke noe støtte for puppene dine (er du tynn og har små pupper, har du ikke behov for så mye støtte heller), så den sammenligningen var ganske tåpelig.
Jeg er ganske konservativ av meg, har en klassisk og tidløs stil, og er alt annet enn tacky i måten jeg kler meg på og måten jeg oppfører meg på, men jeg foretrekker å gå uten BH. Det er behagelig og føles naturlig, på samme måte som du føler deg best MED BH, så jeg syns det er frekt å mene at en er ute etter oppmerksomhet fra det motsatte kjønn på grunn av det - det er mye en kan gjøre for å provosere og vise seg fram, som er langt mer effektiv og gir bedre utslag, enn å droppe BH.

Anonymous poster hash: bea30...d0c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å gå uten BH er kun fint når puppene disser.



Anonymous poster hash: f0410...361
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest avocadoen

Jeg er også tynn og har små pupper, og syns faktisk at puppene mine ser bedre ut når jeg ikke har BH på meg. Når det er sagt, årsaken til at jeg velger å gå uten BH noen ganger, er ikke fordi jeg vil tiltrekke meg oppmerksomhet (gjør som regel ikke det heller og bra er det!)
Det er også stor forskjell på å gå med korte skjørt\kjoler og å gå uten BH. Du viser jo ikke puppene dine, du har klær på deg, men du har ikke noe støtte for puppene dine (er du tynn og har små pupper, har du ikke behov for så mye støtte heller), så den sammenligningen var ganske tåpelig.
Jeg er ganske konservativ av meg, har en klassisk og tidløs stil, og er alt annet enn tacky i måten jeg kler meg på og måten jeg oppfører meg på, men jeg foretrekker å gå uten BH. Det er behagelig og føles naturlig, på samme måte som du føler deg best MED BH, så jeg syns det er frekt å mene at en er ute etter oppmerksomhet fra det motsatte kjønn på grunn av det - det er mye en kan gjøre for å provosere og vise seg fram, som er langt mer effektiv og gir bedre utslag, enn å droppe BH.

Anonymous poster hash: bea30...d0c

Har du hørt om stive brystvorter? Det er noe noen kvinner har. Jeg er en av de kvinnene. Så for meg så er det verre og gå uten BH enn og gå med rumpa bar nesten.

Kan være at du har det helt fint og flott uten BH og kan være at du også har mindre pupper enn meg sånn at du har mindre behov for støtte enn meg, men jeg har svart på hvorfor jeg går MED BH og det må du bare respektere.

Jeg har aldri sagt noe om mennesker som velger å gå uten BH, men personlig så ville jeg tiltrukket meg uønsket oppmerksomhet om jeg hadde gått rundt og vist brystvortene mine til alle og enhver. Jeg må det i svømmehallen pga at badedrakten er så tynn, og for det første så føler jeg at det er svært ubehagelig og for det andre så ser jeg også hvor gutta ser hen, og det gjør ikke akkurat saken bedre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har så å si droppet bh fullstendig; bruker det kun hvis jeg har på festklær og det blir altfor avslørende uten.

Til vanlig bruker jeg bare en litt tettsittende singlet innerst.

Er ikke helt flatbrystet, men har relativt små pupper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har ikke små pupper, men jeg går fremdeles så godt som alltid uten bh om jeg ikke trener eller rir. Bh er veldig ubehagelig synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hva jeg synes om det. Tror kanskje jeg synes folk som går uten er litt høy på seg selv. Og det liker jeg ikke. Jeg liker folk som ikke så selvhøytidelige. Og jeg tror du må være litt selvhøytidelig for å gå uten. Det er et bevisst valg, og jeg tror de som velger det er veldig bevisst på hvilke signaler de sender ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Jeg vet ikke hva jeg synes om det. Tror kanskje jeg synes folk som går uten er litt høy på seg selv. Og det liker jeg ikke. Jeg liker folk som ikke så selvhøytidelige. Og jeg tror du må være litt selvhøytidelig for å gå uten. Det er et bevisst valg, og jeg tror de som velger det er veldig bevisst på hvilke signaler de sender ut.

Dette var jammen fantasifullt :fnise: .

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går ofte uten bh, nettopp fordi det er behagelig. Jeg har silikon så de strutter ut å henger ikke. Så det har ingen betydning om jeg går med bh eller ikke for de står jo på samme plassen uansett. Er bare mer behagelig uten. Silikon ellet ei, puppet i alle former er pent og fortjener å slippe utav bh fengselet en gang iblant;)

Anonymous poster hash: ce6cc...a21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...