Gå til innhold

hva synes dere om å gå uten bh?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Før syntes jeg alltid det var dritharry når damer gikk uten bh, men nå har jeg fått det for meg at det KAN være kult. Jeg tenker da på slanke, androgyne jenter med relativt små pupper, og med en slækk topp, sånn at man bare såvidt skimter brystvortene igjennom.

Flere som synes det er kult, eller er det bare meg??



Anonymous poster hash: cd714...7e1
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dårlig dømmekraft vil jeg si at det er. Du gjør det i så fall for å utfordre og provosere. Får du en plagsom gjeng gutter etter deg da, så har du invitert til det selv. Anonymous poster hash: 76bd9...b3a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig dømmekraft vil jeg si at det er. Du gjør det i så fall for å utfordre og provosere. Får du en plagsom gjeng gutter etter deg da, så har du invitert til det selv.

Anonymous poster hash: 76bd9...b3a

Nei, hun har rett til å gå i det hun vil uten å bli trakassert av ''plagsome gjeng gutter''.

Anonymous poster hash: 33b41...9fe

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, hun har rett til å gå i det hun vil uten å bli trakassert av ''plagsome gjeng gutter''.

Anonymous poster hash: 33b41...9fe

Men er ikke dermed sagt at man går rundt i bikini på byen :fnise:

Anonymous poster hash: 6e832...5dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns faktisk det kan være litt pent hvis man har små pupper. Jeg kan ikke gå uten BH, jeg har altfor store pupper :( Hadde ikke følt meg komfortabel, ikke ser det mye bra ut heller.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kongsdatteren

Før syntes jeg alltid det var dritharry når damer gikk uten bh, men nå har jeg fått det for meg at det KAN være kult. Jeg tenker da på slanke, androgyne jenter med relativt små pupper, og med en slækk topp, sånn at man bare såvidt skimter brystvortene igjennom.

Flere som synes det er kult, eller er det bare meg??

Anonymous poster hash: cd714...7e1

Ser ikke noe galt i det nei, og kan være enig i at det ikke ser så aller verst ut :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så lenge de er sånn du beskriver. Så en gammel dame på treningssenteret i går, hun gikk uten bh og hadde hengepupper, så vi så niplene hennes. Det er IKKE fint!



Anonymous poster hash: ac57c...12a
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er fint. Hvis du er fin ellers selvfølgelig. Pupper i seg selv er sjeldent fint alene for MIN DEL(som er jente) og bryr meg ca like mye om fine pupper som fine kneskåler og fine ankler. Men alt kler den smukke (til en viss grad), eller?


Syns det er fint å tørre å være avslappet og fordi det er litt fyfy. Jeg kunne godt tenkt meg å hatt pittesmå og søte pupper, da ville jeg spart noen BHkroner, ryggen min og "alt styret" med å finne komfertable bhs

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Så lenge de er sånn du beskriver. Så en gammel dame på treningssenteret i går, hun gikk uten bh og hadde hengepupper, så vi så niplene hennes. Det er IKKE fint!

Anonymous poster hash: ac57c...12a

Gammel dame, sånn ca. 30 år? Hvis du skulle være uheldig å bli gammel, vil nok kroppen din også forandres.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inferno

Jeg går uten bh som det passer meg. Er verken androgyn eller flatbrystet. Om folk vil følge etter meg og trakassere meg, gjør de det på egen risiko.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gammel dame, sånn ca. 30 år? Hvis du skulle være uheldig å bli gammel, vil nok kroppen din også forandres.

40+. Syns det bare var ekkelt, hun kunne fint hatt på seg sportsbh.

Anonymous poster hash: ac57c...12a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går ofte uten bh hjemme, for jeg synes det er ubehagelig å gå med bh over lengre tid. Går aldri ut uten bh, for puppene mine er ikke fine uten bh.

Synes det kan være fint å gå uten bh hvis man har små og faste pupper.



Anonymous poster hash: cc021...074
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Jeg går som oftest uten bh. Det er behagelig. Nå får dere sjokk, hold dere fast! Jeg går ofte uten truse også, hjemme. Da har jeg gjerne en litt vid, luftig kjole på meg. Kroppen har godt av luft rundt seg.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kongsdatteren

Jeg går uten bh som det passer meg. Er verken androgyn eller flatbrystet. Om folk vil følge etter meg og trakassere meg, gjør de det på egen risiko.

Amen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går ofte uten BH. Nesten alltid mens jeg er hjemme, ute også ganske ofte, alt ettersom. Skal jeg løpe litt rundt, har jeg iblant en sportsBH.

Synes bh generelt er ekstremt ukomfortabelt - det er ikke fordi jeg aldri har prøvd en i riktig størrelse, jeg har bare lenge gått uten og føler spiler ofte er i veien. Det kommer selvsagt helt an på antrekket. Noen antrekk krever å gå uten bh (åpen rygg eller tynne stropper f.eks.), noen antrekk krever bh.

Det er selvsagt ikke "harry" å gå uten bh generelt, det kommer jo helt an på hva du har på deg. Hvis man har en løs sommerkjole, lag på lag klær, en tykk genser el.l. så ser ikke folk det hele tatt. Hvis man ser harry ut uten bh er det fordi man har på seg noe harry generelt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ms_kwang

Jeg går som oftest uten bh. Det er behagelig. Nå får dere sjokk, hold dere fast! Jeg går ofte uten truse også, hjemme. Da har jeg gjerne en litt vid, luftig kjole på meg. Kroppen har godt av luft rundt seg.

Det er ikke noe galt med luft i underlivet :D

Gjør det selv :fnise:

Gjerne en kosebukse og ikke undertøy x)

Men hvem bryr seg? Er ikke så mange som ser hva jeg går med alene hjemme uansett xD(eller med kjæresten)Onepiece paret uten undertøy xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dårlig dømmekraft vil jeg si at det er. Du gjør det i så fall for å utfordre og provosere. Får du en plagsom gjeng gutter etter deg da, så har du invitert til det selv.

Anonymous poster hash: 76bd9...b3a

Definitivt skrevet av en ikke-norsk mann.

Hva enn man mener om å gå uten bh, så gjøres det ikke for å "provosere". Det er fordi det er vanvittig mye mer behagelig. Ikke alt kvinner foretar seg er gjort for mannlig oppmerksomhet. I hvert fall ikke ting som resulterer i å få overkåte guttegjenger uten gangsyn etter seg. Ingen ber om det, og ingen tolererer det heller.

Anonymous poster hash: 54f05...720

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

40+. Syns det bare var ekkelt, hun kunne fint hatt på seg sportsbh.

Anonymous poster hash: ac57c...12a

Damen er jo eldgammel, huffameg. Men du, er du ikke på treningssenter for å trene da? Hva andre kler seg med er vel det samme for deg. Er du perfekt selv forresten?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damen er jo eldgammel, huffameg. Men du, er du ikke på treningssenter for å trene da? Hva andre kler seg med er vel det samme for deg. Er du perfekt selv forresten?

Hun satt rett foran meg, umulig og unngå det da.

Anonymous poster hash: ac57c...12a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

40+. Syns det bare var ekkelt, hun kunne fint hatt på seg sportsbh.

Anonymous poster hash: ac57c...12a

Hun var der nok for å trene, ikke for å bli beglodd...

Sa du det til henne slik at hun kan korrigere påkledningen sin til neste gang dere møtes på treningssenteret?

Når jeg trener så tenker jeg nix og nada på om noen har pupper og om de eventuelt har bh på seg, jeg er opptatt med mitt jeg da...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...