-littleme- Skrevet 12. januar 2014 #81 Skrevet 12. januar 2014 Ja, for den blir jo helt ren om det ikke er noe brunt på den....not!Anonymous poster hash: 30fdd...5c1 Å herregud, bare vær glad han ikke lar det være brune merker etter seg. Han har jo et problem, og det er ikke noe han tar lett på eller noe som er hans feil. Han prøver så godt han kan å holde seg ren, det er 100 ganger bedre enn å bare la det være.
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2014 #82 Skrevet 12. januar 2014 Å herregud, bare vær glad han ikke lar det være brune merker etter seg. Han har jo et problem, og det er ikke noe han tar lett på eller noe som er hans feil. Han prøver så godt han kan å holde seg ren, det er 100 ganger bedre enn å bare la det være. Da vet du ikke mye om bakterievekst og endogen smitte. At du ikke ser det, betyr ikke at det ikke er der.Anonymous poster hash: 30fdd...5c1
-littleme- Skrevet 13. januar 2014 #83 Skrevet 13. januar 2014 Da vet du ikke mye om bakterievekst og endogen smitte. At du ikke ser det, betyr ikke at det ikke er der.Anonymous poster hash: 30fdd...5c1 Jeg vet da at det er bakterier der, selv om det ikke synes på kluten. Likevel, han gjør det han kan og det er bedre enn alternativet.
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2014 #84 Skrevet 13. januar 2014 Nei, men herregud da mennesker. Jeg hater det her sterile samfunnet som er blitt til opp gjennom årene. Det er jo helt sykt hvor pripne dere er bak tastaturet deres. Bare for at TS ikke er DIN mann, betyr jo ikke at han er eklere enn andre? I tillegg, så sier han jo ingenting om at han bruker AKKURAT den kluten til andre ting en rumpa si? Han skrev jo at han kokvasker den også.. Greit at han burde vært hos legen, men man får automatisk litt mer toleranse for de menneskene man er glad i(og, mindre toleranse for mennesker man ikke er glad i..). Hadde min mann hatt dette problemet, hadde han nok gjort det samme, men lagt kluten en plass hvor andre ikke ville tatt i den. Ser ikke for meg at gjester uansett tar i tilfeldige vaskekluter hos andre? jeg ville aldri toucha vaskekluten til noen andre, uansett hvor den hang. Og ethvert menneske tåler jo sine egne bakterier innenfor rimelighetens grenser. Så lenge han kun bruker den kluten (inntil kokvasket..) på problemområdet ser jeg virkelig ikke problemet. Dessuten er det jo bae å vaske bøtta eller stedet han legger den med klor etterpå/jevnlig. Kom an, vi må tåle litt bakterier alle sammen. Kan ikke skrubbe hver eneste krik og krok på kroppen hele tiden. Da hadde vi jo ikke tålt noen ting.. Anonymous poster hash: 477e5...e22
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2014 #85 Skrevet 13. januar 2014 Rimming er jo enda værre enn analsex og en klut som brukes til å vaske seg bak med!Anonymous poster hash: 3f7ee...5d8 Å fy faen, det er det kvalmeste jeg hører om, sleike å slafse hverandre i rumpehullet Da kan vi snakke hygiene da, dere som liksom skal være så renslige! Anonymous poster hash: ea842...5bf
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå