Gå til innhold

Hun sa det var ekkelt

Fremhevede innlegg

Skrevet

legg våtserviettene i bleie eller hundebæsje pose vis du ikke klarer å skifte søpla ofte nok.

er det alt for vanskelig må du ha sånne servietter som du kan kaste i do.

seriøst slutt å vær så vanskelig. løsninger blir kastet etter deg.

Anonymous poster hash: 2d47f...d5b
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har jeg kun brukt våtservietter til å vaske hendene med på tur, men det legger seg ofte en ekkel hinne etter bruk av våtservietter.

Å bruke en vaskeklut flere ganger er, som mange før har sagt, veldig ekkelt og uhygienisk.

Hva om du kjøper Mesoft på apoteket. Det er som gasbind, bare litt tykkere, og det er små engangskluter du kun fukter med vann. Brukte det på datteren min da hun var baby. Det er mykt og etterlater ikke den ekle hinnen som våtservietter gjør.

Eller så bruker du vaskekluten kun en gang før du vasker den.

Anonymous poster hash: c12ab...06c
  • Liker 1
Skrevet

Dette er veldig uhygienisk!

Du må ta ny klut for hver gang, for kluten blir ikke ren selv om du vasker den i varmt vann, og heller ikke om du bruker såpe ..

Rompebakterier kan være farlig om de kommer på avveie ...

Hadde jeg hatt en kjæreste som gjorde sånn, ville jeg syns det var veldig ekkelt og bedt han om å ta ny klut hver gang! Også ville jeg bedt han ta en tur til legen, for det er ikke normalt at det siver i analen!

• Liker 2
Skrevet

Ekkelt hvis hun eller andre har trodd at kluten var til tørking av hendene etter dobesøk....

Satt og tenkte det samme:P

Skrevet

Selvfølgelig er det ekkelt å henge opp en klut med dritt. Kan du ikke heller ta litt vann på dopapiret eller dusje etter du har vært på do?

• Liker 1
Skrevet

Hva med en bøtte med lokk og pose oppi som du legger disse kultene i:) så vasker du dem når det trengs:) også kan du kjøpe flere kluter:) bra du er nøye med hygienen bak, men bakteriene sitter i kluten selv om du skylder den:)

• Liker 1
Skrevet

Ser dere skriver at rumpebakterier på avveie er farlig, at dette er så uhygenisk osv, å jeg er helt enig!

Men analsex har dere.... :klo:

Anonymous poster hash: ea842...5bf
  • Liker 3
Skrevet

Ser dere skriver at rumpebakterier på avveie er farlig, at dette er så uhygenisk osv, å jeg er helt enig!Men analsex har dere.... :klo:Anonymous poster hash: ea842...5bf

Nei, har ikke analsex...

Anonymous poster hash: 30fdd...5c1

• Liker 2
Skrevet

Du får gjøre som i andre land og ha en vannkanne stående ved do ;)

Spiser du fiber? Kanskje du bør prøve fibertilskudd og se om det blir bedre da? Og tørker du deg bakover, eller gnir du bare dritten rundt? Det kan også ha noe å si...

Anonymous poster hash: 5edf7...606
  • Liker 1
Skrevet

Kjæresten din har helt rett, det er jævlig ekkelt. Sprute mannen min, han var enig og la til at du må trimme kroppshåret der bak.

Faen for noen vaner menn får når de bor alene. UGH!!

Skrevet

Synes det hadde vært eklere om du ikke hadde vasket deg, siden du åpenbart har behov for det.

Våtservietter hadde jeg syntes var skikkelig ille. De er jo fulle av kjemikalier.

• Liker 1
Skrevet

Legebesøk foreslår jeg. Det skal ikke være sånn at man må tørke seg på denmåten, lekker osv.

• Liker 2
Skrevet

Syntes ikke det var så ekkelt, men det var nå meg.

Kanskje du skal kjøpe nytt toalett? Få et sånt med spyling og tørking? :)

Anonymous poster hash: 3f7ee...5d8

Skrevet

Herregud, det er da ikke ille! Det hadde vært mye verre om du ikke hadde vasket deg! Så lenge du vasker kluten med jevne mellomrom, og skyller den skikkelig (helst slik at det ikke er brune merker på den etter bruk) mellom hver gang ser jeg ikke hvorfor det er et så stort problem. Det er da ingenting å krangle om!

Våtservietter kan være en løsning, men likevel - det kan da bli dyrt om du må bruke flere om gangen. Ærlig talt, jeg ser ikke hva som er problemet til kjæresten din eller en del andre her inne...

• Liker 1
Skrevet

Ekkelt eller ikke ekkelt... Tørke deg helt ferdig med dopapir før du tar kluten, bytt kluten daglig, kokvask den i maskina. Ta deg en dusj hver morgen og hver kveld, så du får vaska deg ordentlig.

Jo, kanskje legebesøk hadde vært tingen, prøve å finne ut om det kan være noe galt her?

• Liker 1
Skrevet

Dra på ikea kjøp to-tre pakker med kluter beregnet for babyer

Så tørker du rumpa med en legger det i en pose, neste gang en osv. Det var det jeg gjorde med mine babyer da de brukte bleie. Så kokvasker do de to til tre ganger i uken. Det er IKKE miljøvennlig å bruke våtservietter. Det er heller ikke sunt med all de kjemikaliene som er inni brukte det kun sjelden gang på barna og det ble illrøde i stumpen av det. Helt unødvendig.

Gjør det sånn og ikke ha den møkkete kluten ligge fremme. Og om du har muligheten er det alltid best å vaske seg der ordentlig ved å ta en dusj.

Og ja jeg synes det er fint at du tar tak i problemet ditt og gjør noe imot det selv om det er litt klønete utført. Og jeg synes det er oppriktig synd at dama de reagerer på den måten

Skrevet

Herregud, det er da ikke ille! Det hadde vært mye verre om du ikke hadde vasket deg! Så lenge du vasker kluten med jevne mellomrom, og skyller den skikkelig (helst slik at det ikke er brune merker på den etter bruk) mellom hver gang ser jeg ikke hvorfor det er et så stort problem. Det er da ingenting å krangle om!

Ja, for den blir jo helt ren om det ikke er noe brunt på den....not!

• Liker 4
Skrevet

Det er bra du vasker deg. Menn med bremsespor i boxeren er ekstremt usexy.

Men du kan ikke bruke samme klut flere ganger, ettersom det setter seg millioner av bakterier på kluten når du vasker deg, og disse forsvinner kun ved kokvask. Muligens kan det også være lurt å dynke dem i klorin, men uansett må du kokvaske kluten etter én gangs bruk, før du kan bruke den igjen. Du bør også separere disse klutene så de ikke blandes med kluter du vasker deg i trynet med. Vaskebyråer har fargekoder på klutene sine så dasskluter ikke blandes med andre kluter, med god grunn.

Når bakteriene først har ankommet en våt, romtemperert klut, så har de ideelle vekstforhold og mangedobler seg raskt. Disse bakteriene kan skape sykdom, og du bør være nøye med håndvasken etter å ha håndtert skitne kluter.

Det er dermed fint og flott at du vasker deg, men du må endre litt på systemet ditt. Personlig synes jeg det er kjekt å stikke en kjapp tur innom dusjen og vaske meg nedentil ved behov. Det tar kun et par minutter og gir mye bedre resultat, og mindre spredning av bakterier.

Anonymous poster hash: ecb6e...92b
  • Liker 1
Skrevet

Du bør også vurdere en tur til legen eller lese deg opp og se om du må endre på kostholdet, for det høres ikke helt normalt ut.

Anonymous poster hash: ecb6e...92b
  • Liker 1
Skrevet

Ja, for den blir jo helt ren om det ikke er noe brunt på den....not!Anonymous poster hash: 30fdd...5c1

Du kan stole på at en bak bare tørket med toalettpapir er enda mer bakteriefull. Spørsmålet her er hva man sammenligner med. Det er ræva vi snakker om her. Med mindre en vasker den med varmtvann hver gang en går på toalettet er den akkurat like skitten som ts sin. Og engangsservietter anbefales ikke brukt over tid. Verken på voksne eller babyer. Så det er et virkelig, virkelig dårlig råd!

Problemet her er at kulten henger der, helt ok så lenge ts og bare ts bruker badet. Med flere som deler er det enkleste å kjøpe inn et stort kvanta kluter og kaste dem i skittentøyet etter bruk. Om hun synes det er ekkelt så har ts fått tak i en prippen dame. Jeg har ikke engang noe problem med at gjestene mine bruker klutene til slikt.. Måte på hvor hysteriske man skal bli.

Anonymous poster hash: 62973...2de

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...