AnonymBruker Skrevet 10. januar 2014 #1 Skrevet 10. januar 2014 Jeg sliter litt med avføringen, litt vanskelig å bli helt ren bak. Det kommer på en måte mer og mer, og føler meg skitten om jeg kun tørker meg med dopapir og så trekker på bokseren. Derfor bruker jeg en klut. Doen er rett ved siden av dusjen, så jeg sitter på do, tar vann på kluten og vasker meg bak til det ikke er mer avføring der, og det ser rent ut. Pøvde såpe en gang, men da sved det veldig i rumpa lenge etterpå (brukte håndsåpe). Så bruker kun rent vann, og vasker kluten godt med varmt vann etterpå. Har en krok ved siden av doen, der jeg henger denne køuten på. Et par ganger i uken, kokvasker jeg den i vaskemaskinen, med masse vaskepulver. Ellers henger den der, så jeg kan bruke den, men har vasket den i dusjen. Vasker selvfølgelig hendene etterpå. Jeg fikk meg kjæreste for tre mnd siden, og hun fant nylig ut av dette, jeg forsnakket meg litt om det. Vet ikke hva hun tenkte om kluten som hang der før det... Og hun synes jeg er ekkel! Hun ble skikkelig sur og vi krangla:( Dette var i går, hun er fortsatt rar og svarer ikke på sms. Kluten er jo ren? Er ikke dette greit? Anonymous poster hash: 5f22a...a55
Samosa Skrevet 10. januar 2014 #2 Skrevet 10. januar 2014 Hvis du er seriøs nå, så må jeg nesten skuffe deg med å si at ja, det er utrolig ekkelt... 16
Gjest Chloe87 Skrevet 10. januar 2014 #3 Skrevet 10. januar 2014 Hmm. Tørker du deg ikke med papir FØR du tørker deg med kluten? For da høres det litt vel grisete ut, men noe å krangle om er det da ikke.
Catlin Skrevet 10. januar 2014 #4 Skrevet 10. januar 2014 Ville gått for våtservietter uten parfyme isteden. Evnt. bytte klut hver gang. 33
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2014 #5 Skrevet 10. januar 2014 Jo, tørker først, men vasker etterpå. Anonymous poster hash: 5f22a...a55
Gjest Red Queen Skrevet 10. januar 2014 #6 Skrevet 10. januar 2014 Våtservietter? Bare sjekk at du kjøper de som egner seg for skylling ned i toalettet., ellers så kan det fort bli blokkasje.
Gjest Chloe87 Skrevet 10. januar 2014 #7 Skrevet 10. januar 2014 Jo, tørker først, men vasker etterpå. Anonymous poster hash: 5f22a...a55 Da er det jo ikke så ille, men hva med å prøve våtservietter som en her nevnte?
Gjest Chloe87 Skrevet 10. januar 2014 #8 Skrevet 10. januar 2014 Våtservietter? Bare sjekk at du kjøper de som egner seg for skylling ned i toalettet., ellers så kan det fort bli blokkasje. Eller kast dem direkte i søpla.
Erazor Skrevet 10. januar 2014 #9 Skrevet 10. januar 2014 Kjenner en del som sverger til «baby wipes» som man kaster i søppelbøtten etter å ha brukt dem. 4
Gjest New_Girl Skrevet 10. januar 2014 #10 Skrevet 10. januar 2014 Bruk våtservietter eller bytt klut for hver gang. For det er ekkelt. 13
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2014 #11 Skrevet 10. januar 2014 Blir storforbruk av våtservietter i så fall.Anonymous poster hash: 5f22a...a55
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2014 #13 Skrevet 10. januar 2014 1. Legebesøk (kanskje det er hjelp å få) 2. Våtservietter til engangsbruk 3. Kast klutenAnonymous poster hash: 30fdd...5c1 3
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2014 #14 Skrevet 10. januar 2014 Ikke noe å krangle om, og synes det er fint at du vil være ren og vasker deg! Har en følelse alt for mange menn bare ville drite i det(no pun intended!) Og våtservietter kan blir litt drøyt. Man kan jo ta en ny klut hver gang, men de må jo også ligge et sted, og blir kanskje for mye styr å gå i dusjen og vaske seg der for hver gang også(og da hadde vel madammen din nekta å dusje der tenker jeg:P). Men hvorfor er det så vanskelig å bli helt ren med papir da? Hårete stump? Kanskje barbere bort noe, ikke alt! Om det er at det kommer mer avføring etter at du er ferdig så burde du jo se legen, man skal jo ikke være lekk. Anonymous poster hash: 4632a...a44 2
Gjest Wallet Skrevet 10. januar 2014 #15 Skrevet 10. januar 2014 Sorry mac, men det er faktisk utrolig ekkelt. Selv om du ikke ser synlige rester på kluten, så er det jo forsatt avføring der. 4
fresia Skrevet 10. januar 2014 #16 Skrevet 10. januar 2014 skjønte ikke helt den "det kommer på en måte mer og mer"? ville nok tatt en tur til legen, for det der høres ikke helt normalt ut:p det burde jo heller bli mindre og mindre ettersom du tørker deg? det med kluten er uhygenisk og EKKELT, så jeg skjønner kjæresten din godt. hva med å bruke våtservietter (som mange har foreslått) eller noe så enkelt som å fukte toalettpapiret med litt vann? 4
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2014 #17 Skrevet 10. januar 2014 Ville brukt våtservietter jeg også om jeg var deg Jeg er jente og sliter med akkurat det samme, at jeg ikke får tørket meg godt nok. Men det er pågrunn av rifter som gjør at det rett og slett er skikkelig smertefult å tørke for mye. Så jeg bruker alltid våtservietter jeg også Anonymous poster hash: cd019...b89
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2014 #18 Skrevet 10. januar 2014 Jeg synes ikke det var så voldsomt ekkelt. Men damen din er kanskje en sart sjel? Synes ikke du skal behøve å endre noe som fungerer pga henne. Mer fiber i kosten, mer vann og mer mosjon kan kanskje ordne biffen for deg.Anonymous poster hash: 78a9a...070 4
muffin26 Skrevet 10. januar 2014 #19 Skrevet 10. januar 2014 Ha en sværrr cola flaske med vann så vasker du ræva mens du er på do:p
HvittHus Skrevet 10. januar 2014 #20 Skrevet 10. januar 2014 Selv om du skyller kluten godt etter bruk, vil du få en voldsom bakterievekst når den tørker, blir brukt, blir skyllet, tørker osv osv Kjøp heller engangskluter og hiv i søppelet etter bruk. Evnt bruk ren klut for hvert toalettbesøk. Og sjekk med lege at det ikke er noe medisinsk galt fatt. 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå