Gå til innhold

Hun sa det var ekkelt

Fremhevede innlegg

Skrevet

Du kan stole på at en bak bare tørket med toalettpapir er enda mer bakteriefull. Spørsmålet her er hva man sammenligner med. Det er ræva vi snakker om her. Med mindre en vasker den med varmtvann hver gang en går på toalettet er den akkurat like skitten som ts sin. Og engangsservietter anbefales ikke brukt over tid. Verken på voksne eller babyer. Så det er et virkelig, virkelig dårlig råd!

Problemet her er at kulten henger der, helt ok så lenge ts og bare ts bruker badet. Med flere som deler er det enkleste å kjøpe inn et stort kvanta kluter og kaste dem i skittentøyet etter bruk. Om hun synes det er ekkelt så har ts fått tak i en prippen dame. Jeg har ikke engang noe problem med at gjestene mine bruker klutene til slikt.. Måte på hvor hysteriske man skal bli.Anonymous poster hash: 62973...2de

Våtservietter beregnet på spedbarn skal gå helt fint å tørke seg i ræva med. Og mye mer hygienisk å kaste etter bruk.

Anonymous poster hash: 30fdd...5c1

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser dere skriver at rumpebakterier på avveie er farlig, at dette er så uhygenisk osv, å jeg er helt enig!

Men analsex har dere.... :klo:

Anonymous poster hash: ea842...5bf

:fnise: Godt poeng. Går utfra at flere av de som skriker høyest om hvor ekkelt dette er, har analsex så spruten står. For det er jo ikke ekkelt i det hele tatt... :kvalm:

Anonymous poster hash: aa65a...bbb

• Liker 1
Gjest melonly
Skrevet

Ha en sværrr cola flaske med vann så vasker du ræva mens du er på do:p

Funker det med en fanta-flaske også?

• Liker 1
Skrevet

Hva tror dere folk vasket seg med før de hadde dusj, da? Jo, da hadde man en klut til over beltestedet og en under. ;)

Skrevet

Hadde ikke kranglet om det, men vi heller anbefale deg å bruke en ny klut for hver gang.

Skrevet

Altså, jeg skjønner at det kanskje kommer som en liten overraskelse på henne og vite at doen hun sikkert har sittet på har en "bajs-klut" hengende rett ved siden av og JA, det ville nok vært ganske mye bedre om du begynte å rense baken med engangs-kluter eller våtservietter fra nå av, men på tross av alt det som er awkward i dette innlegget, så bør hun vel egentlig bare prise seg lykkelig for at typen hennes prøver å vaske seg helt ren etter at han har bæsja? Altså, jeg vil heller vite av vaskekluten enn driten han antakeligvis går med i ræva om han ikke bruker kluten... Eller?

Skrevet

Hadde ikke kranglet om det, men vi heller anbefale deg å bruke en ny klut for hver gang.

Og legg dem i kloroppløsning, i en bøtte, og vask dem separat i vaskemaskinen. Ikke legg dem i skittentøyskurven smmen med tøy som skal vaskes på 30-40 grader (da får de ogaå bæsjebakterier på seg som vil stortrives i 40-graders vasken).

Men viktigst av alt: GÅ TIL LEGEN :) Man skal ikke holde ut sånne plager.

• Liker 2
Skrevet

Ser dere skriver at rumpebakterier på avveie er farlig, at dette er så uhygenisk osv, å jeg er helt enig!

Men analsex har dere.... :klo:

Anonymous poster hash: ea842...5bf

Men henger ikke bæsjekondomet opp på veggen til enda en omgang

Anonymous poster hash: 014dc...65d

• Liker 3
Skrevet

:fnise: Godt poeng. Går utfra at flere av de som skriker høyest om hvor ekkelt dette er, har analsex så spruten står. For det er jo ikke ekkelt i det hele tatt... :kvalm:

Anonymous poster hash: aa65a...bbb

jeg er en av de som skriker høyt ÆSJ her, å jeg har ikke analsex, sikkert flere her som ikke har det å. rumpehullet er et ekkelt sted

Anonymous poster hash: a9664...2fe

• Liker 1
Skrevet

Rimming er jo enda værre enn analsex og en klut som brukes til å vaske seg bak med!

Anonymous poster hash: 3f7ee...5d8

• Liker 1
Skrevet

Hva tror dere folk vasket seg med før de hadde dusj, da? Jo, da hadde man en klut til over beltestedet og en under. ;)

Om du vasker deg i rompa med en klut, og bruker den til underlivet neste dag, vil du trolig få UVI, bakteriell vaginose, Candida og en rekke andre infeksjoner. Man må alltid bruke ren klut i underlivet. Om det ikke er mulig pga krig og ektrem fattigdom (veldig sannsynlig her i Norge) så i hvert fall kun bruke kluten til underliv, og noe annet til rompa.

Skrevet

Men altså.. seriøst! Toalettet står ved siden av dusjen. Få montert en liten hånddusj som henger på veggen og brukes over toalettet.

http://www.nature4energy.co.uk/Bidetshowers.html

Disse får du hos alle rørleggere tenker jeg.

Høres ut som en bidét er noe for TS :) (en sånn vask til å dusje underlivet med ved siden av doen. Vanlig i en del andre land).

Skrevet (endret)

Høres ut som en bidét er noe for TS :) (en sånn vask til å dusje underlivet med ved siden av doen. Vanlig i en del andre land).

Det er LITT mer rørleggerarbeid og plasskrav for å sette inn en bidet. En hånddusj som jeg linket til ved siden av på veggen gjør akkurat samme nytta.

Jeg har bidét. Brukes til å oppbevare håndklær som skal til vask.. eller til fotvask eller som en festlig drikkefontene for hunden. Totalt bortkastet sak.

Endret av Lea2
Skrevet

Men jeg liker å tørke meg i rumpa med klut.

Anonymous poster hash: 5f22a...a55

Skrevet

Nasty! Og at du selv ikke ser at det er naasttyy er bekymringsverdig.

• Liker 1
Skrevet

En mann må da få lov til slikt i sin egen villa.

Skrevet

Villa du liksom. Du bor i en liten ekkel fuktig sokkelleilighet og har ekle ekle vaner.

• Liker 1
Skrevet

Villa du liksom. Du bor i en liten ekkel fuktig sokkelleilighet og har ekle ekle vaner.

Hva gir det deg å sitte så ekstremt tøff bak det latterlige tastaturet ditt og slenge dritt til meg? Tragisk.

Skrevet

He he sier bæsjeklut-mannen...

Dette er jo bare en tulletråd, takk for meg.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...