Gå til innhold

Hun sa det var ekkelt

Fremhevede innlegg

Skrevet

det er bare nasty :kvalm:

kan du ikke bare bruke våtservietter?? altså...

Anonymous poster hash: a9664...2fe
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er bare helt hinsides ekkelt!!

Anonymous poster hash: bf962...990

Skrevet

Hvorfor er det så ekkelt? Synes dere er pripne... Ts

Anonymous poster hash: 5f22a...a55

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor er det så ekkelt? Synes dere er pripne... Ts

på grunn av bakterievekst.

Anonymous poster hash: 1e0cf...780

• Liker 5
Skrevet

1) Se på kostholdet. Det kan virke som du må gjøre noen endringer der

2) Oppsøk lege om kostholdet er greit.

3) skaff deg en liten krakk eller noe som du bena på når du går på do slik at det blir som å sitte på huk. Da får du riktig passasje for avføringen.

4) Du kan jo prøve våtservietter, men husk at disse tørker ut huden og kan gjøre vondt verre. Du kan også kjøpe tørre engangskluter på apoteket som du væter i springen og kaster etter bruk.

5) Jeg synes i utgangspunktet at det du gjør er f, anske greit, men jeg syns du heller skal skaffe deg flere rumpekluter og så bruker du de kun en gang og samler opp et par som du så vasker på høyeste tenperatur. Samle de i en egen pose eller noe.

6) Går du på do mer enn en gang om dagen (altså bæsjing) så kan det også være geunn til legebesøk. Det er helt normalt for noen å gå to ganger om dagen også, men om det blir tre eller flere kan det tyde på at du har trøbbel med tarmen.

Anonymous poster hash: bb220...dae
  • Liker 7
Skrevet

Det ER jo ekkelt å "vaske seg til det ikke er mer avføring igjen" og bare skylle kulten litt og henge den opp? Det er jo mye drit igjen på kulten sel vindu skyller den!!

• Liker 4
Skrevet

Det ER jo ekkelt å "vaske seg til det ikke er mer avføring igjen" og bare skylle kulten litt og henge den opp? Det er jo mye drit igjen på kulten sel vindu skyller den!!

Selv om skulle det stå...autocorrect

Skrevet

typen min kan gjøre mye ekkelt.Men det der er tilogmed for ekkelt for han.

våtservietter er din venn.

Anonymous poster hash: 2d47f...d5b
  • Liker 5
Skrevet

Enten bruker du ren klut hver gang, og henger legger den brukte kulten sånn at hun ikke ser den, eller så dusjer du etter nr 2. Sett deg på huk i dusjen og spyl og vask med handa.

Anbefaler å dusje!! Synes selv det er ekkelt å ha sex med en mann som ikke er ren!

Anonymous poster hash: 4b4f5...4af

Skrevet

En klut som blir brukt flere ganger er en bakteriebombe!!!

• Liker 5
Skrevet

Ekkelt hvis hun eller andre har trodd at kluten var til tørking av hendene etter dobesøk....

• Liker 4
Skrevet

Hemoroidekrem?

Anonymous poster hash: 30fdd...5c1

Skrevet

Jg vet ikke om noen har tørket hendene på den, håper ikke det. Er ikke akkurat sånn at jeg sier "ikke tørk hendene på rumpekluten min" :)

Hva med asan våtservietter da, blir madammen fornøyd da? Da ligger det jo i søpla og lukter istedet..

Ts

• Liker 1
Skrevet

Når på døgnet gjør du bommelom da? Her i gården startes dagen med en kopp kaffe som får start på sakene så dusjes det etterpå. Og hadde heller slengt av meg klærne og dusjet enn å bruke klut.

• Liker 2
Skrevet

Jg vet ikke om noen har tørket hendene på den, håper ikke det. Er ikke akkurat sånn at jeg sier "ikke tørk hendene på rumpekluten min" :)

Hva med asan våtservietter da, blir madammen fornøyd da? Da ligger det jo i søpla og lukter istedet..

TsAnonymous poster hash: 5f22a...a55

Søplebøtte med lokk, tømme ofte. Og sjekk deg virkelig hos legen. Kanskje du har hemoroider som kan fjernes. De kan gi slike folder. Eller kanskje det er noe feil med refleksene eller du har en rektocele. Prøv å finne roten til problemet.

Anonymous poster hash: 30fdd...5c1

• Liker 4
Skrevet

Det burde virkelig bli standard å innføre bidet i badene her til lands...

Anonymous poster hash: 6b8e0...857
  • Liker 3
Skrevet

Ellers får man kjøpt små hånddusjer som henger ved siden av toalettet og brukes til å vaske seg uten bruk av klut.

Skrevet

Fy flate! En ting hadde vært om du byttet kulten hver gang, men å henge den opp igjen! Grosse.

Slenger meg på de som foreslår våtservietter!

Skrevet

Ts

bind og tamponger lukter ræl om de ligger lenge, derfor bytter man pose ofte. Det er da ikke mer vanskelig for deg enn for oss...
  • Liker 2
Gjest avocadoen
Skrevet

Jeg kjøpte uparfyrmerte våtservietter fra x-tra (coop-merket) til sånn 15 kroner. Det er 72 servietter i en pakke.

Skifter pose på badet 1 gang i uka ca.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...