Gå til innhold

Jeg vil ta silikon!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg henger ikke ut mennesker, jeg uttrykker meningene mine.

Brystreduksjon; de fleste som foretar det trenger det slettes ikke. Ofte handler det om å gå ned i vekt, samt trene opp styrke i rygg og overkropp. Trening er veien til mye godt.

"Oppstramming"; tull og vissvass. Det er naturlig at de blir slappere etter amming og flere år på "heng", betyr det at de er mindre vakre? De har tross alt ammet barn.

Jeg får bare konstantere at vi lever i to vidt forskjellige verdener.

Så hvis en kvinne får pupper langt nedpå knærne i en alder av si 30? Skal hun gå rundt og føle seg som om hun var 90?

Jeg har ingenting imot hengepupper, men skjønner godt om noen vil stramme dem opp, særlig hvis de enda er unge.. Man skal ikke gå på stranda i bikini og føle seg som en pensjonist og dekke seg til for alt og alle.

DET er i alle fall min mening, folk må da få lov til å endre på utseendet sitt for å få tilbake følelsen av å være den man er. Blir det samme som at folk foretar kjønnsskifte, skal de være mann resten av livet når de egentlig vil være en kvinne? ;)

Skal ikke engang en person med f eks medfødt derformering få lov til å operere for å kunne føle seg normal?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg har tenkt på det SYKT lenge, at jeg vil ta silikon. Ikke mye, for jeg er naturlig høy og tynn, og det hadde sett rart ut med ekstremt store pupper da. Men så har jeg nesten ingenting, så derfor vil jeg ha litt pupper. :) Dette er noe jeg har tenkt på veldig lenge at jeg har lyst til, og nå skal jeg faktisk spare meg opp til det.

Er det mye komplikasjoner? Jeg tror jeg har veldig lav smerteterskel, og sånn som jeg har funnet det ut så tror jeg at jeg må ta under muskelen, da jeg er så tynn. Og det har jeg jo hørt gjør helt sykt vondt. Meen.... Man overlever jo?

Jeg tenker jeg vil ta i Bergen, er det noen plasser å annbefale her? Blir man lenge sengeliggende? Og så trenger jeg sparetips..... Det er jo ikke akkurat 5000 det er snakk om.

Anonymous poster hash: 399a3...e8c

Bare gjør det! Jeg vet ikke om en eneste person som har angret på det. Jeg tok nettopp selv (i desember) og er kjempefornøyd. De er ikke så veldig store, men de ser naturlige ut og passer til kroppen min, og det var det som var meningen.

jeg tok under muskelen og hadde grua meg veldig, men var ikke så ille som jeg hadde trodd. Smertene er veldig lik det å være støl og være lemster (gangsperr heter det kanskje oppover i Bergen?). Jeg kjente meg egentlig bare helt syykt støl, og det var absolutt overkommelig. Var selvfølgelig veldig ubehagelig, men de smertestillene man får hjelper godt :-)

Edit: Det er heller ikke alvorlige komplikasjoner du kan få. Den værste er vel egentlig blødning og betennelse i stingene. Men du ligger til observasjon en time etter så de sjekker at alt er greit, og får tilgang til å ringe dem til alle døgnets tider. Selvfølgelig kan det skje, men det er veldig skjeldent. Du kan også få noe som heter kapsling, at kroppen støter implantatene fra seg og danner ei tykk hinne rundt, så det kan bli litt ømt og ikke se særlig pent ut. Men dette er ikke farlig, og mange klinikker har garanti på kapsling. At man kan fjerne kapslingen gratis de fem første årene. Det er mer risikabelt å kjøre bil, eller å røyke, enn det det er å ta silikon. Det har blitt et utrolig vanlig inngrep, som mange kirurger gjør daglig.

Endret av solocola
Gjest Blanchefleur
Skrevet

Så hvis en kvinne får pupper langt nedpå knærne i en alder av si 30? Skal hun gå rundt og føle seg som om hun var 90?

Jeg har ingenting imot hengepupper, men skjønner godt om noen vil stramme dem opp, særlig hvis de enda er unge.. Man skal ikke gå på stranda i bikini og føle seg som en pensjonist og dekke seg til for alt og alle.

DET er i alle fall min mening, folk må da få lov til å endre på utseendet sitt for å få tilbake følelsen av å være den man er. Blir det samme som at folk foretar kjønnsskifte, skal de være mann resten av livet når de egentlig vil være en kvinne? ;)

Skal ikke engang en person med f eks medfødt derformering få lov til å operere for å kunne føle seg normal?

Ingen har hengepupper til knærne, nå får du gi deg.

Cellene i kroppen din begynner å dø når du er 25, hvorfor har man et så voldsomt behov for å pynte på sannheten? Det går faktisk an å eldes både med verdighet og skjønnhet. Det siste der gidder jeg ikke å kommentere engang, dette blir for dumt å kommentere.

Skrevet
Vampen, on 12 Jan 2014 - 22:58, said:

At risikoen ikke er stor, endrer ikke på det faktum at den er der, og at den er totalt unødvendig.

Hvordan i alle dager våger du å kjøre bil? Vet du ikke hvor mange som skader seg i trafikken hvert år?

• Liker 2
Skrevet

TS, vet ikke om du allerede har fått tipset, har ikke bladd gjennom alt.

Men jeg vil anbefale deg å sjekke ut litt på ceecees hemmelige verden, en tråd på dette forumet. Der skriver alle innlegg om sin silikonopplevelse, og spør spørsmål. Er sikkert mange hundre damer der inne som har tatt silikon, eller som snart skal ta :-) Der får du nok svar på mye du lurer på :)

Skrevet

Hvordan i alle dager våger du å kjøre bil? Vet du ikke hvor mange som skader seg i trafikken hvert år?

Verdens mest oppbrukte og dårligste argument. De aller fleste er nødt til å oppholde seg i trafikken fra tid til annen, for å komme seg fra A til B. INGEN er nødt til å legge seg under kniven for "skjønnhetens" skyld.

Slike tråder viser virkelig at en hang til kosmetisk kirurgi og lav intelligens henger fint sammen.

Anonymous poster hash: d7ae6...81e

Skrevet

Plastisk kirurgi i seg selv er vel helt greit, hvis det får deg til å føle deg bedre så sett i gang.

Men jeg er så lei av dere som er så full of shit at dere påstår at dere gjør det for deres egen del. Dere GJØR det ikke for deres egen del, dere gjør det for samfunnet. På generell basis har store pupper alltid blitt ansett som pent, og derfor vil dere ha det. Hadde idealet vært små pupper, hadde dere ikke begynt å grine (over et vanvittig stort first world problem) hver gang dere så dere i speilet. Det finnes alltid en forbindelseslinje mellom rent kosmetiske operasjoner og det herskende synet på hva som er pent. Vær nå voksne nok til å innrømme det.

For øvrig kan jeg heller ikke forstå behovet. Jeg er misfornøyd med mine egne pupper, og har råd til å fikse dem, men jeg har bare ikke det behovet. Om jeg ikke er fornøyd med dem, så får det være sånn. Må man være fornøyd med alt? Jeg både kjenner og respekterer meg selv godt nok til å vite at jeg har andre egenskaper som har langt mer å si for hvem jeg er og hva jeg utstråler i møte med andre. Jeg er takknemlig for at jeg tar en god utdanning, har en fin jobb, familie og venner som er glade i meg, og at jeg ikke lar to små deler av kroppen styre meg såpass mye at jeg likevel skyr mitt eget speilbilde. Det er oppriktig talt synd på dere.

Anonymous poster hash: cf085...425
  • Liker 2
Skrevet

Vent til du er gammel nok til å få pupper :)

Anonymous poster hash: e0a2b...0a3
Gjest Lady.In.Heels
Skrevet (endret)

Faktisk så er idealet i dag små pupper. Det var på 90 tallet det var ¨inn¨ med giga tits ala. Pamela Anderson. Nå er det ræv som teller.

Check it out hva Dr. Robert Ray sier, en av Hollywoods beste kirurger.

http://www.youtube.com/watch?v=QIP9MQpB9QE

Endret av Lady.In.Heels
Skrevet

Men hvem er det som har sagt at "vi" skal ha giga tits? Jeg tar ikke silikon for å se ut som Pamela Anderson, jeg tar det for å få et lite og naturlig resultat. Herregud. Hva er vits med å blande seg inn i hva andre driver med? Noen jenter (meg) er faktisk født med null pupper, og da snakker jeg ikke om 65a, men helt FLAT. Kan ikke vi som har lyst, bare få endre det som gjør oss mest missfornøyd?

Anonymous poster hash: fe51d...c3e
  • Liker 1
Gjest Lady.In.Heels
Skrevet

Men hvem er det som har sagt at "vi" skal ha giga tits? Jeg tar ikke silikon for å se ut som Pamela Anderson, jeg tar det for å få et lite og naturlig resultat. Herregud. Hva er vits med å blande seg inn i hva andre driver med? Noen jenter (meg) er faktisk født med null pupper, og da snakker jeg ikke om 65a, men helt FLAT. Kan ikke vi som har lyst, bare få endre det som gjør oss mest missfornøyd?

Anonymous poster hash: fe51d...c3e

Jeg mente ikke til deg :) Men generelt. Jeg er enig at man fullt skal og bør få lov til å legge inn silikon om man føler for det. Kunne selv tenkt meg å vært noe større.

Skrevet

Jeg tok silikon selv for ca 1år siden, da vat jeg 19. Mine var da som tomme ballonger etter svangerskap og amming. Jeg er relativt tynn og jeg tok 400gr under muskelen.

Selve operasjons dagen så gikk alt veldig fint, hadde ikke så veldig vondt.. alt føltes bare stramt og ubehagelig.. det ble 1000 ganger verre dagen etterpå.. jeg hadde så intenst vondt, jeg trodde rett og slett at noe var galt og at jeg skulle dø. På kvelden så måtte min daværende type hjelpe med å løfte hodet mitt opp når jeg skulle spy etc, jeg spydde å grein og hadde det helt jævlig.. måtte ringe kirurgen midt på natya pga daværende type var livredd for at det var noe alvorlig galt..

Det viste seg at kroppen min ikke tok til seg de smertestillende jeg fikk på resept. Dermed så var det ganske ekstremt i mitt tilfelle... men det var verdt det. Angrer ikke et sekund (selv om jeg angra meg ihjel derog da ::P)

Anonymous poster hash: 9e2fd...9e2

Skrevet

De er så dyktige i den TV-serien at jeg nesten vil dra dit for å evt. få lagt inn silikon (Beverly Hills). Ingen arr, puppene ser fantastiske ut etterpå og de er veldig nøye på å rette opp evt. usymmetri osv. Var ikke så veldig mye dyrere der faktisk. Ca. 40 000,- +/-, men det er jo veldig dyrt for amerikanere.

Når jeg først skal gjøre noe slikt så vil jeg jo ha det flottest mulig :) Virker som mange kirurger her ikke er så nøye? Har ei venninne som gikk på kolusseum i Stavanger, og puppene hennes ser virkelig ikke bra ut ift. hennes kropp. Rett opp står de også..

Det medisinske miljøet på området er dessverre lite her hjemme så det er klart at det finnes mer kunnskap i USA!

Likevel finnes det enkelte flinke leger her hjemme :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...