Gå til innhold

Jeg vil ta silikon!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nope.

Jeg har 350cc runde over muskel og brystene mine er prikk like som før operasjon. Eneste forskjellen er at de nå er større og har fylde.

Det du skriver var hva jeg trodde også, fyller man noe opp så blir det strammere, men dessverre ikke med brystoperasjon. Det brystet mitt som henger kjennes fortsatt rart ut også fordi huden sitter løst rundt protesen og det ville det gjort selvom jeg hadde fylt på mer og slik jeg har forstått. (Jeg kunne ikke hatt mer enn det jeg har heller, det ville ikke vært plass)

Nå syns jeg litt heng er finere enn når de står rett ut, problemet mitt er at det er like asymetrisk nå som før jeg opererte

Hadde du masse heng? Eg var liksom på grensen, så NESTEN heng :( blæ, det er kjedelig å høre i en alder av 22 :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altså forstå meg rett her nå. Eg har ikke heng, men de var på grensen. Så hadde eg ammet litt til hadde eg nok hatt heng. Men nå er det tomme poser, så de ser jo automatisk mer "hengete" ut da. Sikkert derfor han vil fylle i de en del også:)

Jeg skrev det bare til deg slik at du ikke tror at det endrer noe annet enn str og fylde. Jeg trodde nemlig at henget ville bli mindre når jeg fikk silikon, men etter at hevelsen forsvant fikk jeg meg en enorm skuffelse.

For meg var det litt mer viktig å bli kvitt henget for jeg har bare heng på den ene siden

Skrevet

Hadde du masse heng? Eg var liksom på grensen, så NESTEN heng :( blæ, det er kjedelig å høre i en alder av 22 :P

Jeg vet ikke om jeg kan måle henget jeg har, men jeg vet at det ikke er nok til å ta brystløft. Heng er ikke noe negativ ting, det er fint når det henger litt syns jeg. Da ser det mer naturlig ut :) jeg derimot er ikke så veldig fornøyd fordi det bare henger på den ene siden. Kunne jeg fått den andre til å henge hadde jeg gjort det med en gang :P

Skrevet

Har man ikke pupper i det hele tatt så ser jeg ikke problemete med de som velger det. Har man pupper derimot så er det noe annet.

Anonymous poster hash: ec450...d67

mulig det er noe annet, men man kan det vel ha en like god grunn for å ta silikon dersom man har pupper, som når man knapt har det eller hur?

Anonymous poster hash: 2c937...055

Gjest Lady.In.Heels
Skrevet

De er så dyktige i den TV-serien at jeg nesten vil dra dit for å evt. få lagt inn silikon (Beverly Hills). Ingen arr, puppene ser fantastiske ut etterpå og de er veldig nøye på å rette opp evt. usymmetri osv. Var ikke så veldig mye dyrere der faktisk. Ca. 40 000,- +/-, men det er jo veldig dyrt for amerikanere.

Når jeg først skal gjøre noe slikt så vil jeg jo ha det flottest mulig :) Virker som mange kirurger her ikke er så nøye? Har ei venninne som gikk på kolusseum i Stavanger, og puppene hennes ser virkelig ikke bra ut ift. hennes kropp. Rett opp står de også..

• Liker 1
Skrevet

De er så dyktige i den TV-serien at jeg nesten vil dra dit for å evt. få lagt inn silikon (Beverly Hills). Ingen arr, puppene ser fantastiske ut etterpå og de er veldig nøye på å rette opp evt. usymmetri osv. Var ikke så veldig mye dyrere der faktisk. Ca. 40 000,- +/-, men det er jo veldig dyrt for amerikanere.

Når jeg først skal gjøre noe slikt så vil jeg jo ha det flottest mulig :) Virker som mange kirurger her ikke er så nøye? Har ei venninne som gikk på kolusseum i Stavanger, og puppene hennes ser virkelig ikke bra ut ift. hennes kropp. Rett opp står de også..

Jeg tror helt ærlig at utgangspunkt har mye å si også. Det er mye som ikke kan fikses slik at det blir helt perfekt, det er jeg et eksempel på.

En annen ting er hastverk. Man bør bruke god tid på å finne rett kirurg, en man føler man har kjemi med og som forstår akkurat hva du ønsker å oppnå.

Selv gikk jeg på en smell på begge punktene. Jeg hadde et forferdelig vanskelig utgangspunkt, noe jeg var fullstendig klar over. Jeg dro på konsultasjon ved nærmeste klinikk (fordi det var enklest) og fortalte om problemene og hva jeg ønsket å oppnå. Kirurgen gav uttrykk for at han forstod og han sa det ikke var noe problem å få fikset det så jeg bestilte time til operasjon (jeg burde gått på flere konsultasjoner)

Fra konsultasjon og frem til operasjon leste jeg og tenkte mye og fikk derfor mange spørsmål. Fikk snakke med kirurgen før operasjon, men han lyttet ikke til meg og svarte ikke ordentlig på noen spørsmål. Men hva skulle jeg gjøre? Det var jo klart for operasjon. Jeg stolte på han.

Når hevelsen hadde gått ned så jeg at det ikke hadde blitt noe annen forandring enn størrelse og fylde. Asymetrien var fortsatt der, også størrelseforskjellen.

Jeg snakket med kirurgen igjen, men følte meg ignorert. Etter en tid dro jeg til en annen kirurg innen samme "kjede" og fikk det vurdert, han forstod hva jeg var misfornøyd med, men kunne ikke ta noe avgjørelse.

Det hele endte med at jeg fikk igjen halvparten av beløpet jeg betalte. Det brystet mitt som henger har ikke nok heng til å løftes (fikk jeg beskjed om). Jeg er fortsatt ung og er ikke helt sikker på om jeg skal ha fler barn så jeg venter og ser an, gjør ikke noe mer med det før jeg vet at jeg er ferdig med barn.

Det er sinnsykt surt, men jeg har lært mye av dette.

Gjest Katten.
Skrevet

Har en tendens til å alltid se litt ned på jenter som tar silikon i ung alder.

• Liker 1
Gjest Lady.In.Heels
Skrevet (endret)

Jeg tror helt ærlig at utgangspunkt har mye å si også. Det er mye som ikke kan fikses slik at det blir helt perfekt, det er jeg et eksempel på.

En annen ting er hastverk. Man bør bruke god tid på å finne rett kirurg, en man føler man har kjemi med og som forstår akkurat hva du ønsker å oppnå.

Selv gikk jeg på en smell på begge punktene. Jeg hadde et forferdelig vanskelig utgangspunkt, noe jeg var fullstendig klar over. Jeg dro på konsultasjon ved nærmeste klinikk (fordi det var enklest) og fortalte om problemene og hva jeg ønsket å oppnå. Kirurgen gav uttrykk for at han forstod og han sa det ikke var noe problem å få fikset det så jeg bestilte time til operasjon (jeg burde gått på flere konsultasjoner)

Fra konsultasjon og frem til operasjon leste jeg og tenkte mye og fikk derfor mange spørsmål. Fikk snakke med kirurgen før operasjon, men han lyttet ikke til meg og svarte ikke ordentlig på noen spørsmål. Men hva skulle jeg gjøre? Det var jo klart for operasjon. Jeg stolte på han.

Når hevelsen hadde gått ned så jeg at det ikke hadde blitt noe annen forandring enn størrelse og fylde. Asymetrien var fortsatt der, også størrelseforskjellen.

Jeg snakket med kirurgen igjen, men følte meg ignorert. Etter en tid dro jeg til en annen kirurg innen samme "kjede" og fikk det vurdert, han forstod hva jeg var misfornøyd med, men kunne ikke ta noe avgjørelse.

Det hele endte med at jeg fikk igjen halvparten av beløpet jeg betalte. Det brystet mitt som henger har ikke nok heng til å løftes (fikk jeg beskjed om). Jeg er fortsatt ung og er ikke helt sikker på om jeg skal ha fler barn så jeg venter og ser an, gjør ikke noe mer med det før jeg vet at jeg er ferdig med barn.

Det er sinnsykt surt, men jeg har lært mye av dette.

Da anbefaler jeg deg å se den serien jeg nevnte, for der har de fikset slike bryster du prater om. Nå husker jeg ikke helt, men tror det var to måter å gjøre det på. Lollipop metoden og en annen. De ble helt fine etterpå, fordi de rettet opp hva andre kirurger hadde gjort feil. :) Serien er på Netflix amerikansk versjon.

Lol, høres nesten ut som jeg reklamerer for dem :fnise:

Endret av Lady.In.Heels
  • Liker 1
Gjest Lady.In.Heels
Skrevet

Menns feil. ;)

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor det?

Anonymous poster hash: 0ccdb...9ad

Skrevet

Jeg tar silikon for min del og ikke noen andre sin. Hva andre måtte tenke bryr jeg meg fint lite om. Når jeg har så store komplekser som jeg har, så ser jeg ingen annen utvei. Å være flat som en pannekake er ikke noe særlig. Prøving av undertøy/bikinier er en katastrofe hver gang, fordi ingenting passer. Alt blir rett og slett for stort. Så ja, dette gjør jeg for meg selv.

Jeg er snart 22, så veldig ung vil jeg ikke si jeg er. Forresten så tar jeg silikon som ser mest mulig "naturlig" ut, og ikke noe Pamela Anderson pupper.

Anonymous poster hash: fe51d...c3e
Gjest Katten.
Skrevet

Menns feil. ;)

Etter min mening eksisterer det intet som bringer en kvinnes selvtillit ned, som andre kvinner.

Hvorfor det?

Anonymous poster hash: 0ccdb...9ad

Fordi det har en tendens til å vise jentas verdisyn, som da igjen har en tendens til å være overfladisk. Til dags dato har jeg ikke møtt ei jente som tok silikon >25, som har utvist modenhet, en over gjennomsnittlig intelligens eller - etter min mening - et godt verdisyn.

Å endre kroppen sin kirurgisk istedet for å jobbe med seg selv, er en løsning jeg sjeldent vil se på som noe positiv.

• Liker 1
Skrevet

Jeg tar silikon for min del og ikke noen andre sin. Hva andre måtte tenke bryr jeg meg fint lite om. Når jeg har så store komplekser som jeg har, så ser jeg ingen annen utvei. Å være flat som en pannekake er ikke noe særlig. Prøving av undertøy/bikinier er en katastrofe hver gang, fordi ingenting passer. Alt blir rett og slett for stort. Så ja, dette gjør jeg for meg selv.

Jeg er snart 22, så veldig ung vil jeg ikke si jeg er. Forresten så tar jeg silikon som ser mest mulig "naturlig" ut, og ikke noe Pamela Anderson pupper.

Hiver meg på den!

Skrevet

Alle sier det samme.... "Tar det kun for meg selv, ingen andres" og "skal ha helt naturlige pupper".

1: Dersom du gav faen i hva andre mener om deg, så hadde du ikke hatt behovet for å bruke så sinnsykt mye penger på å fikse på utseendet.

2: Runde silikonpupper kjenner alle igjen. Jeg ser fort hvem som har silikon og ikke, og de gjør de fleste andre også.

Hva er galt med små pupper? Det er jo kjempefint.

Hilsen mann som liker naturlige damer.

Anonymous poster hash: ec139...503

• Liker 2
Skrevet

Etter min mening eksisterer det intet som bringer en kvinnes selvtillit ned, som andre kvinner.

Fordi det har en tendens til å vise jentas verdisyn, som da igjen har en tendens til å være overfladisk. Til dags dato har jeg ikke møtt ei jente som tok silikon >25, som har utvist modenhet, en over gjennomsnittlig intelligens eller - etter min mening - et godt verdisyn.

Å endre kroppen sin kirurgisk istedet for å jobbe med seg selv, er en løsning jeg sjeldent vil se på som noe positiv.

Jeg er veldig enig med katten. Jeg kan godt ønske meg finere pupper jeg og, men jeg kommer ikke til å få bedre selvtillit av å utsette meg selv for plastisk kirurgi. Selvtilliten er noe som sitter i hodet, ikke i puppene.

Gjest Lady.In.Heels
Skrevet

Alle sier det samme.... "Tar det kun for meg selv, ingen andres" og "skal ha helt naturlige pupper".

1: Dersom du gav faen i hva andre mener om deg, så hadde du ikke hatt behovet for å bruke så sinnsykt mye penger på å fikse på utseendet.

2: Runde silikonpupper kjenner alle igjen. Jeg ser fort hvem som har silikon og ikke, og de gjør de fleste andre også.

I dagens samfum er kun det beste godt nok. Det er flere som sliter med hengepupper, asymetri, lite fylde osv. Det er klart at implantater gjør en forbedring.

Skrevet

1. Leser du ikke hva jeg skriver? Jeg bryr meg ikke om hva andre måtte tenke. Jeg gjør det for min egen del! Noen prioriterer ferieturer, mens jeg prioriterer en operasjon. Om du mener at det er idiotisk så får du mene det, men det endrer ikke hva jeg synes om puppene mine. Å ha frontparti som en gutt er ikke noe jeg har lyst til å leve med. Ja noen liker det, men ikke jeg. Det er trossalt jeg som skal leve med kroppen min resten av livet. Å leve med så store komplekser er ikke noe jeg ønsker.

2. Jeg skal ikke ha runde silikon implanter, jeg skal ha anatomiske. Det er en helt annen form en de fotballene du ser for deg. Anatomiske er laget for å få et så naturlig resultat som mulig.

3. Javell, du liker små pupper, ok. Men jeg er FLAT. Jeg har ikke pupper. :) Men hva du liker er ikke relevant uansett.

• Liker 3
Gjest Lady.In.Heels
Skrevet

Jeg er veldig enig med katten. Jeg kan godt ønske meg finere pupper jeg og, men jeg kommer ikke til å få bedre selvtillit av å utsette meg selv for plastisk kirurgi. Selvtilliten er noe som sitter i hodet, ikke i puppene.

Ikke alltid. Kirurger er psykologer med kniver. Det er faktisk bevist at kirurgi kan bedre ens selvfølse, selv mye kanskje sitter i hodet. Hva om man har en nese som ikke ser ut i månekinn. Det er helt klart at selvfølelsen vil bli bedre dersom man fikser den pen :)

• Liker 1
Skrevet

I dagens samfum er kun det beste godt nok. Det er flere som sliter med hengepupper, asymetri, lite fylde osv. Det er klart at implantater gjør en forbedring.

Du bidrar med å gjøre samfunnet slik som det er med å vurdere silikon selv. Det hele er en ond sirkel.

Skrevet

Og "det beste" er å utsette deg selv for et unødvendig kirurgisk inngrep, med potensiell fare for liv og helse? Det er ikke samfunnet, men din usikkerhet og dine verdier.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...