Gå til innhold

Skravletråd september/oktober 2014

Gjest Oubliette

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk som spør :klemmer:

Gjorde ikke det,var umulig å si om det var noe galt eller en uskyldig blødning sa han. Bestilte ul til meg da,og fikk time i morgen tidlig heldigvis. Da får vi et svar iallefall..

noen her som vet om de foretar utskrapning med en gang isåfall?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HopsiDeisi: da jeg hadde siste MA/blighted ovum som ble oppdaget på ultralyd (på St. Olav) ble jeg sendt rett ned på gynekologisk poliklinikk (måtte sitte og vente ganske lenge da) for å få medisinsk behandling. Så vidt jeg forstår gjør de dette fram til uke 12, så det er nok mest sannsynlig at de vil gjøre det framfor utskrapning (så fremt ikke du protesterer veldig da).

Håper det er liv der inne da, husker lettelsen jeg hadde i første svangerskap da lillemann hadde det helt fint der inne til tross for at jeg hadde blødninger. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar alice. Legen som nevnte utskrapning,derfor jeg trodde det. Sksl på ul på gyn pol klinikk,så blir sikkert tatt med en gang isåfall. Frykter mest ma. Håper alt er bra :hjerte:

Sorry for å spre ekkel informasjon her altså..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for svar alice. Legen som nevnte utskrapning,derfor jeg trodde det. Sksl på ul på gyn pol klinikk,så blir sikkert tatt med en gang isåfall. Frykter mest ma. Håper alt er bra :hjerte:

:klemmer:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forumet her er vel til for både gleder og bekymringer :) Stor klem til deg HopsiDeisi :klemmer: Håper på det aller beste for UL imorgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste av oss har en ma/sa/blighted ovum bak oss som en del av prøvingen.. kom med det, hele poenget med denne delen av forumet er jo å støtte hverandre :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Første kontroll i dag!

Føles litt som en milepæl, selv om det bare blir masse papirarbeid og blodprøver :lol:

Hittil har hele graviditeten vært en "hode-ting", jeg har nok ikke heeelt tatt inn over meg at jeg faktisk er på tjukka igjen. Men med helsekort og veiing og ikke minst det sjarmerende tisseglasset i veska, blir det nok med ett mye mer virkelig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Første kontroll i dag!

Føles litt som en milepæl, selv om det bare blir masse papirarbeid og blodprøver :lol:

Hittil har hele graviditeten vært en "hode-ting", jeg har nok ikke heeelt tatt inn over meg at jeg faktisk er på tjukka igjen. Men med helsekort og veiing og ikke minst det sjarmerende tisseglasset i veska, blir det nok med ett mye mer virkelig ;)

Jeg virkelig elsker å tisse på glass :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende Ninakanin, hvordan gikk det?

Jeg skal bestille time hos jordmor, tenker å ha første kontroll i uke 11.

Her har kvalmen slått inn for fullt, føler jeg har tidenes hangover, er kvalm hele døgnet og er svimmel. Sovner bare jeg setter meg på sofaen etter jobb 😛

Hvordan går det med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, det er så kjipt å være trøtt og kvalm.

I følge graviditetsheftet jeg fikk hos legen sist, og diverse bøker, så skal det liksom gå over etter uke 12, men bitter erfaring har gjort at jeg ikke tør være for optimistisk ;) Håper noen andre her får med seg den bedringen som visstnok skal komme!

Jeg kan jo ikke legge meg på sofaen noe særlig (baby på dagtid, resten av ungene på kveldstid, og nå er mannen på jobbreise fram til søndag...) men prøver å gå og legge meg så fort minstejenta er i seng. Noen ganger så tidlig som halv ni... det er en spennende tilværelse, gitt, full av rock'n'roll! :ler:

Håper det gikk bra på UL i dag, Ninakanin!

Første kontroll gikk selvfølgelig helt fint, bare masse papirarbeid og blodprøver og sånt. Jordmor prøvde å høre hjertelyden, men pga at livmoren fremdeles ligger så langt nede (og jeg hadde babyen på brystet, der den kravlet rundt og ikke ville ligge stille) klarte vi ikke det. Men det gjør ikke noe, har aldri vært borti en jordmor som prøver så tidlig likevel, så det betyr nok bare at det var i tidligste laget. Nå venter jeg bare på UL-papirer, skal vel inn om 6-7 uker eller noe... det blir gøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...