Gå til innhold

Skravletråd september/oktober 2014


Gjest Oubliette

Anbefalte innlegg

Gratulerer!

Og Velkommen :)

Så kjekt med tidlig UL!

Og bra de følger deg godt opp, MA er ikke noe særlig å ha av erfaring, for å si det sånn :/

Takk for det :) gleder meg til å følge med her inne!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan er formen, jenter?

Jeg er sykt sliten.. Har liksom manko på søvn hele tiden!

Er dere andre helt pigge, eller?

Her er det også konstant manko på søvn. Jeg har sluppet unna den værste kvalmen, men jeg føler meg fyllesyk deluxe!! Spesielt på kveldene. Bør heller ikke gå for lang tid mellom måltidene, for da blir jeg både kvalm og svimmel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på UL i dag, alt så bra ut, bankende hjerte, og beskjed om at 8 uker på vei så omtrent riktig ut. :)

Er kjempetrøtt, sovner på sofaen hver dag etter middag, med fireåringen lekende rundt meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oubliette

Formen er fin, men er trøtt.. Bare en uke til på jobb, så en uke fri, da skal jeg få ladet batteriene :jepp:

Har akkurat bikket 12 uker :hoppe:

Velkommen, Ariel! Har lagt deg inn i terminlista :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer, Alice og Ariel! Så morsomt at vi begynner å bli mange her inne! :)

Formen er sånn passe... er selvfølgelig dautrøtt, de siste dagene har jeg lagt meg så fort babyen er i seng, mellom åtte og ti. Men hun er jo oppe en god del ganger i løpet av natta, så det må nesten bare bli sånn, selv om jeg har dårlig samvittighet både for mann og (større) barn. Er liksom ikke så stas at mamma tusler i seng omtrent rett etter at de har kommet inn døra, men når man kombinerer graviditet og baby må det nesten bare bli sånn. Hender jeg tenker lengselsfullt tilbake til i fjor, gitt :fnise:

Uggen mesteparten av tida, og har spist på meg en liten polstring foran på magen. Men den forsvinner nok fort, for nå har det samme "plassproblemet" som jeg hadde sist meldt seg med full styrke. Spiser jeg meg skikkelig mett, protesterer magen med en gang, og så blir det en tur ned til doskåla. Så den polstringen kan komme godt med i månedene som kommer.

Men ellers går det fint, og jeg er veldig glad for at jeg ikke er trist og lei hele tiden :ler:

Jeg reagerer veldig sterkt på svangerskapshormoner, så sist gang tilbragte jeg hele uker i strekk med å ligge og grine på soverommet- så bare jeg slipper det er jeg egentlig strålende fornøyd. Det har ikke meldt seg hittil, selv om humøret ikke er så bra som det pleier å være, så jeg hååååper det holder seg sånn og jeg slipper mange og lange turer i kjelleren.

(ja, og hvis noen lurte, så synes jeg ikke det er så stas å være gravid :hoho: Det er mer sånn at det er en jobb som må gjøres, med en super premie i enden. Måtte tida fram til september bare fly av gårde!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo jenter! Og velkommen til dere nye 😃

Har fått svar på HCG prøven som viste en normal stigning, var så godt å få bekreftet det siden jeg hadde noen småblødninger i uke 5.

Ellers er jeg veldig sliten og litt kvalm om morgenen. Kjenner det er noen hormoner som løper litt løpsk av og til, kan begynne å gråte av småting! Så begynner jeg å le av det etterpå når jeg ser hvor dumt det egentlig var å gråte av.. Jaja 😛

Hvor i landet holder dere til? Jeg er på Sørlandet 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk.. Venter på tlf fra legevakta nå. Ikke mye de får gjort sikkert. Ikke kommet noe mer,men aner ikke hva dette betyr :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det skjedd ting! Kjekt at det kommer mange nye :) hurra for bikking av 12 uker, og hurra for stigende HCG!

HopsiDeisi: håper alt er bra med deg og den lille!!

Jeg bor i Bergen, men er opprinnelig fra Sogn&fjordane. Og nå som jeg er mindre paranoid for at folk skal finne ut hvem jeg er, kanskje jeg kan begynne å skrive nynorsk igjen? Haha!!

Hvor gamle er folk egentlig? Jeg er 29 og mannen er 30 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom hjem nå og hadde endel friskt blod i trusa og det kom en liten blodklump. Dette er nok ikke et godt tegn. Hjelp. :(

Huff. Håper alt går fint med dere!!!

Jeg er fra Østlandet og er 28 år :) har ei frøken på 2 fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kom hjem nå og hadde endel friskt blod i trusa og det kom en liten blodklump. Dette er nok ikke et godt tegn. Hjelp. :(

Huff sånn er skummelt! :(

Jeg blødde litt i uke 5, det gikk heldigvis bra.. krysser fingrene for at det er samme greien hos deg og <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg inn her! :blomst:

Har etter et drøyt års prøving og mye angst pga PCOS diagnose og mye infertilitet i nær familie grunnet en sjelden DNA-feil, blitt gravid helt uten medisinsk hjelp, som gynekolog tidligere hadde forberedt meg på.

Menstermin er 01.10.14. Dette blir utrolig spennende! Jeg er utrolig engstelig nå i begynnelsen for at det skal gå galt, så krysser fingrene for at jeg får tommel opp på min første legekontroll i midten av mars! :hjerte:

Jeg har halsbrann så det nesten tar fyr i gardinene, mye trøtt og konstant småkvalm. Men det føles litt trygt å ha sterke symptomer :gravid:

Edit: Jeg er 29, mannen er 28.

Endret av Almarea
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er 29 fra østlandet. Den kommende storebror er 10 mnd. Til forskjell fra et smertefritt svangerskap forrige gang er jeg nå kvalm, hormonell og ulidelig trøtt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oubliette

Håper det går bra, HopsiDeisi :troest:

Velkommen, Almarea! Gratulerer så mye :) har lagt deg inn i terminlista.

Jeg er 24, mannen er 30 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg inn her! :blomst:

Har etter et drøyt års prøving og mye angst pga PCOS diagnose og mye infertilitet i nær familie grunnet en sjelden DNA-feil, blitt gravid helt uten medisinsk hjelp, som gynekolog tidligere hadde forberedt meg på.

Menstermin er 01.10.14. Dette blir utrolig spennende! Jeg er utrolig engstelig nå i begynnelsen for at det skal gå galt, så krysser fingrene for at jeg får tommel opp på min første legekontroll i midten av mars! :hjerte:

Jeg har halsbrann så det nesten tar fyr i gardinene, mye trøtt og konstant småkvalm. Men det føles litt trygt å ha sterke symptomer :gravid:

Edit: Jeg er 29, mannen er 28.

Gratulerer! :hoppe:

Vi har mens-termin på samme dato! Men min er flyttet til 8.10 etter UL :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...