Gå til innhold

Alle som vil ha kjæreste i 2014 - SE HER!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Nikee

Det der er så turnoff for meg affal.. Jeg gidder ikke kaste bort tiden min på menn som ikke viser interesse for meg, men som bare er ute etter noen som har interesse for dem eller som de kan ha sex med. Jeg venter til jeg finner han som virkelig ser meg og liker meg og som engasjerer seg i meg og livet mitt. Det er jeg jo også avhengig av siden jeg gjør så mye rart! Trenger en som holder motivasjonen min oppe og heier på meg, når jeg er litt lei og trenger det! :)

Ja, det snudde fort altså for min del. Han er kjekk, veldig kjekk fyr. Alltid gitt inntrykk av at han er "pakken", som man kan snakke med og alt. Men den boblen sprakk fort kan du si :fnise:

For all del, jeg har ikke hatt sex på flere måneder nå og kunne godt å ha tenkt meg litt kos :lol: Men det ble rett og slett turn off til de grader for meg, så da valgte jeg heller å dra hjem alene og kose meg med en film og popcorn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil ha en kjæreste... og selv om jeg kanskje ikke har hatt noen tro på at det kommer til å skje så har jeg en profil på sukker... og det har vært bare noen ganske få som har tatt kontakt. Jeg er IKKE en av de som oversvømmes av brev fra menn - ikke slibrige meldinger engang... hihi

Jeg føler for å bare gi opp for - akkurat nå har jeg ingen jobb, så jeg har ikke mulighet til å møte noen gjennom jobb, jeg har ingen venner som har noen single menn som kunne vært aktuelle og online eller på by'n i helgene virker også nytteløst.

Da gjenstår det vel bare å "dumpe" borti noen i butikken eller noe sånt... hehehe

Meeeeen, følger med på tråden her og håper jeg kan oppdatere etterhvert her allikevel... om det skulle skje noe spennende. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å lure på om det er meg som er vanskelig - eller om utvalget på sukker faktisk er litt labert. Føler at hver gang jeg treffer en som er interessant så er det ett eller annet som ikke stemmer.. :/



Anonymous poster hash: 751cd...212
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det dating via nettet?? Jeg har døren åpen der, men tror vel at sjansen for at den rette for meg er der inne er ca 10%

Jeg tror det er lettere å treffe noen via fritidsaktiviteter, jobb, kurs etc.

Ja, hovedsaklig så har det vært via nettet. Mye fordi det er få, single damer der jeg er. Få damer på jobb, drar nesten aldri på kurs, og fritidsaktivitetene mine det mest menn som driver med :sukk:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hovedsaklig så har det vært via nettet. Mye fordi det er få, single damer der jeg er. Få damer på jobb, drar nesten aldri på kurs, og fritidsaktivitetene mine det mest menn som driver med :sukk:

Jeg har også veldig få menn å støte på i min hverdag med jobb og fritid. Jeg ser mest interessante menn på gata, i butikken, på trikken. Men de ser så opptatte ut, og jeg vet jo at det ikke passer å ta kontakt heller. Men de er så fine. Sukk. :)

Anonymous poster hash: d9726...ea7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nikee

Jeg har også veldig få menn å støte på i min hverdag med jobb og fritid. Jeg ser mest interessante menn på gata, i butikken, på trikken. Men de ser så opptatte ut, og jeg vet jo at det ikke passer å ta kontakt heller. Men de er så fine. Sukk. :)

Anonymous poster hash: d9726...ea7

Ja, jeg har sett utrolig mange kjekke mannfolk rundt omkring, men jeg tør liksom ikke å slå av en prat eller gå bort å flørte. Eller invitere ut for en kopp kaffe. Har jeg fått i meg litt alkohol er jeg derimot modigere, men i disse settingene så møter jeg jo folk som kanskje kun er ute etter litt kos og ikke noe mer. :fnise:

Kanskje jeg bør hoppe i det neste gang jeg er ute på et ærend og ser en kjekk mann?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også veldig få menn å støte på i min hverdag med jobb og fritid. Jeg ser mest interessante menn på gata, i butikken, på trikken. Men de ser så opptatte ut, og jeg vet jo at det ikke passer å ta kontakt heller. Men de er så fine. Sukk. :)

Anonymous poster hash: d9726...ea7

Å, som jeg kjenner meg igjen! Dere ser like opptatte ut selv, så det er ikke så lett å vite om man kan ta kontakt eller ikke :romeo:

Ja, jeg har sett utrolig mange kjekke mannfolk rundt omkring, men jeg tør liksom ikke å slå av en prat eller gå bort å flørte. Eller invitere ut for en kopp kaffe. Har jeg fått i meg litt alkohol er jeg derimot modigere, men i disse settingene så møter jeg jo folk som kanskje kun er ute etter litt kos og ikke noe mer. :fnise:

Kanskje jeg bør hoppe i det neste gang jeg er ute på et ærend og ser en kjekk mann?

:jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det snudde fort altså for min del. Han er kjekk, veldig kjekk fyr. Alltid gitt inntrykk av at han er "pakken", som man kan snakke med og alt. Men den boblen sprakk fort kan du si :fnise:

For all del, jeg har ikke hatt sex på flere måneder nå og kunne godt å ha tenkt meg litt kos :lol: Men det ble rett og slett turn off til de grader for meg, så da valgte jeg heller å dra hjem alene og kose meg med en film og popcorn.

Jeg kan feire at det er over 6 måneder siden jeg har hatt sex, så velkommen i klubben.. :wow: De boblene som sprekker er nesten litt morsomme noen ganger.. de fremstår som noe ufatterlig flott, og så viser det seg å være en fjott!! :fnise:

Men jeg har trua... en dag så står han der.. snill og god og bare perfekt for meg! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hovedsaklig så har det vært via nettet. Mye fordi det er få, single damer der jeg er. Få damer på jobb, drar nesten aldri på kurs, og fritidsaktivitetene mine det mest menn som driver med :sukk:

Ja da får du bare smøre deg med tolmodighet eventuelt begynne å dra på kurs.. masse spennende selvutivklingskurs osv.. og jeg tror at det gir mulighet til å treffe mennesker som faktisk ønsker å ha det bra med seg selv og som man kan få det godt og trygt med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vært singel i 6 mnd. traff en ny. tok en øl sammen. tok flere øl sammen i ukene som gikk. går rette veien.

hva er det dere egentlig gjør som gjør det så vanskelig å finne seg noen? forstår det bare ikke.

tror dere stresser for mye i stedet for å la ting bare skje



Anonymous poster hash: 292ef...f40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vært singel i 6 mnd. traff en ny. tok en øl sammen. tok flere øl sammen i ukene som gikk. går rette veien.

hva er det dere egentlig gjør som gjør det så vanskelig å finne seg noen? forstår det bare ikke.

tror dere stresser for mye i stedet for å la ting bare skje

Anonymous poster hash: 292ef...f40

Jeg kan iallefall avkrefte at det er for mye stressing som er årsaken til at mange sliter med å finne seg noen. Det er vel heller det at jo mer bevisst man er på hva man leter etter og jo høyere krav man har, jo vanskeligere er det å finne noen. Jeg kunne hatt kjæreste hvis jeg ville det, det er ikke mangel på menn som vil være kjæresten min. Men jeg vil ikke være med noen bare for å ha en kjæreste. Jeg vil vente til jeg finner en som jeg virkelig faller for og kan se en fremtid med.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nikee

En liten oppdatering :)

Jeg fikk plutselig en invitasjon til en date via facebook i går kveld, og jeg takket ja. Ble en liten tur på en koselig kafe her i nærheten før vi dro på lesesalen sammen. Var utrolig koselig, i alle fall i forhold til den forrige jeg var med :lol:

Han har sagt at vi må gjenta det når han er tilbake fra ferie, kjenner jeg gleder meg litt allerede :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg regnet med at 2014 ville være et bedre år for meg, men det var ikke viktig at det skulle bli bedre på kjæreste fronten..Ville egentlig være singel en stund etter ett 9 år langt forhold, men så ramlet det en fyr som jeg ble så forelsket i..Det var de 6 månedene som singel gitt :P Rart jeg får ikke nytt så mye singel øyeblikk i mitt voksne liv :erter: (28 år nå). For se hvordan dette går da :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ashanti

vært singel i 6 mnd. traff en ny. tok en øl sammen. tok flere øl sammen i ukene som gikk. går rette veien.

hva er det dere egentlig gjør som gjør det så vanskelig å finne seg noen? forstår det bare ikke.

tror dere stresser for mye i stedet for å la ting bare skje

Anonymous poster hash: 292ef...f40

Fordi jeg hopper ikke nødvendigvis på den første og beste som dukker opp ;) Har tatt mange øl, med flere forskjellige. Kunne sikkert blitt sammen med noen av dem om jeg kun var ute etter å ha kjæreste og ikke finne en som var den rette for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vurderer å prøve nettdating, men jeg er litt usikker på om det er noen der som vil ha noen som meg. Eller så må jeg ta kontakt med jenter på bussen, selv om jeg føler at det blir litt kleint :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nå vært singel i 6 måneder, det er jo forsåvidt ikke mye, og jeg vet ikke om jeg egentlig er klar for mer forhold akkuratt nå, men hadde jo vært kjekt med nye relasjoner.

Har gått på tur med to stykk allerede i år, men kjemien stemte ikke. Han ene forstod det like fort som meg, men han andre må jeg avvise snart.

Så ja, ikke svært vellykket dating liv men jeg har ikke hastverk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg kan iallefall avkrefte at det er for mye stressing som er årsaken til at mange sliter med å finne seg noen. Det er vel heller det at jo mer bevisst man er på hva man leter etter og jo høyere krav man har, jo vanskeligere er det å finne noen. Jeg kunne hatt kjæreste hvis jeg ville det, det er ikke mangel på menn som vil være kjæresten min. Men jeg vil ikke være med noen bare for å ha en kjæreste. Jeg vil vente til jeg finner en som jeg virkelig faller for og kan se en fremtid med.

så du mener jeg har lave krav fordi jeg ikke har problemer med å få meg kjæreste?

Anonymous poster hash: 292ef...f40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg hopper ikke nødvendigvis på den første og beste som dukker opp ;) Har tatt mange øl, med flere forskjellige. Kunne sikkert blitt sammen med noen av dem om jeg kun var ute etter å ha kjæreste og ikke finne en som var den rette for meg.

og det mener du jeg gjør? jeg er svært selektiv. bruker lang tid på å forelske meg. skal lite til før jeg mister interessen. vil ikke ha barn. og lista er lang. men jeg har aldri hatt store problemer med å finne noen som passer meg.

Anonymous poster hash: 292ef...f40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten oppdatering :)

Jeg fikk plutselig en invitasjon til en date via facebook i går kveld, og jeg takket ja. Ble en liten tur på en koselig kafe her i nærheten før vi dro på lesesalen sammen. Var utrolig koselig, i alle fall i forhold til den forrige jeg var med :lol:

Han har sagt at vi må gjenta det når han er tilbake fra ferie, kjenner jeg gleder meg litt allerede :sjenert:

Så gøy!! Flink er du som hiver deg rundt når muligheten dukker opp! Den som ikke leter, finner ikke!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og det mener du jeg gjør? jeg er svært selektiv. bruker lang tid på å forelske meg. skal lite til før jeg mister interessen. vil ikke ha barn. og lista er lang. men jeg har aldri hatt store problemer med å finne noen som passer meg.

Anonymous poster hash: 292ef...f40

Men du er jo singel på lik linje med oss, så alle disse du har passet sammen med har jo ikke vært den rette for deg likevell. :)

Endret av Nettinettet
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...