Gå til innhold

Alle som vil ha kjæreste i 2014 - SE HER!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Blir med her jeg!

Har vært singel en god stund nå, og hatt et par flørter her og der men ikke noe langvarig. Jeg er faktisk litt usikker på om jeg vil i et forhold med en gang :lol: Men jeg må innrømme at jeg savner litt kos, altså kinodate, middagsdate og lignende.

Jeg har ingen tro på nettdating, så får vi se om jeg treffer noen på lesesalen, eller via venner :fnise: Morsomt å lese om dere andres historier da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje jeg kan få første kysset dette året? Hvem vet :)



Anonymous poster hash: 392a9...8a3
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller ingen tro på nettdating. Kall meg gjerne pessimist, men det funker bare ikke for meg - og jeg har prøvd. Veldig fint at det har funket for noen!

Jeg studerer også, og tenker det er en gylden mulighet til å møte på en kar der jeg studerer. Det kryr jo av flotte menn der, men dessverre er de fleste litt for unge for min smak. Jeg er snart 25, og flesteparten er mellom 20-22.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller ikke hatt hell i nettdating :( Men jeg er ikke så mye ute og treffer nye mennesker så skjønner ikke helt hvordan det skal løse seg for meg... er fortsatt på sukker, men finner ingen god match :(



Anonymous poster hash: 751cd...212
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som ikke lykkes via nettdating, har dere prøvd Tinder? Jeg møtte han jeg dater nå via Tinder, og han ville aldri registrert seg på en nettdatingside. Det betyr jo at Tinder inneholder andre menn enn man finner på nettdatingsidene.

Jeg tror også at grunnen til at man ikke finner noen er fordi man har en negativ holdning til det. Vær positiv og optimistisk, så endrer det så utrolig mye. Ikke bare når det kommer til nettdating, men også når man er ute å beveger seg blant folk!

Når jeg er inne på en datingside og ikke finner noen så tenker jeg

-Jaja, var ikke dagen for storfisken i dag gitt! Får åpne kalenderen i morgen og se om vinnerloddet dukker opp da.

kontra

-Nei ikke noen i dag heller.. er jo bare dritt her inne.. skjønner ikke hvorfor jeg er her..

som jeg tenkte før.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som ikke lykkes via nettdating, har dere prøvd Tinder? Jeg møtte han jeg dater nå via Tinder, og han ville aldri registrert seg på en nettdatingside. Det betyr jo at Tinder inneholder andre menn enn man finner på nettdatingsidene.

Jeg tror også at grunnen til at man ikke finner noen er fordi man har en negativ holdning til det. Vær positiv og optimistisk, så endrer det så utrolig mye. Ikke bare når det kommer til nettdating, men også når man er ute å beveger seg blant folk!

Når jeg er inne på en datingside og ikke finner noen så tenker jeg

-Jaja, var ikke dagen for storfisken i dag gitt! Får åpne kalenderen i morgen og se om vinnerloddet dukker opp da.

kontra

-Nei ikke noen i dag heller.. er jo bare dritt her inne.. skjønner ikke hvorfor jeg er her..

som jeg tenkte før.. ;)

:fnise:

Jeg er inne på Tinder nå, ble overtalt av noen venninner. Så langt har jeg bare møtt folk som er ute etter en rask måte å få seg noe på, ikke helt min greie :ler: Vil jeg ha ONS så finner jeg heller noen på byen hvor kjemien stemmer ;)

Jeg vet ikke, jeg føler jeg egentlig ikke er ute etter et forhold. Men skulle gjerne ha vært på en date eller to :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise:

Jeg er inne på Tinder nå, ble overtalt av noen venninner. Så langt har jeg bare møtt folk som er ute etter en rask måte å få seg noe på, ikke helt min greie :ler: Vil jeg ha ONS så finner jeg heller noen på byen hvor kjemien stemmer ;)

Jeg vet ikke, jeg føler jeg egentlig ikke er ute etter et forhold. Men skulle gjerne ha vært på en date eller to :)

Og hvordan vet du at de bare er ute etter en rask måte å få seg noe på? Sier de det til deg?

Og her igjen har det med holdning å gjøre.. sorry altså.. men du vil treffe på folk som er ute etter å få seg noe overalt, og her vet du i det minste at du valgte å si ja på dette menneske og blir ikke overrøst av slike meldinger fra menn som du IKKE har interesse av å få meldinger fra.

Du sier at du egentlig ikke føler at du er ute etter noe forhold, men hadde du virkelig ikke vært ute etter noe forhold hadde du ikke hatt lyst på en date eller to.. sikker på at du ikke bare sier det for å ikke bli skuffa over at du ikke treffer noen??

Hvis dere ikke er åpne for kjærligheten og tør bli såret eller skuffet så vil dere ikke finne den heller ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde (jeg påpeker hadde) en venninne som hele tiden hadde behov for å fortelle hvor glad hun var i singel-livet og hvor digg det var å ikke ha en mann som hun måtte bry seg med, samtidig hadde hun hele tiden behov for oppmerksomhet via nettet og ble helt desperat med en gang hun likte en fyr. Skremte livshiten ut av de med en gang.. og når de stakk så fortalte hun hvor glad hun var for at det ikke ble noe, fordi menn var jo bare mas og hun hadde det sååå fint alene..

Er man ikke ærlig med seg selv og tør kjenne på egne behov selv om de er såre så kommer man ingen vei i livet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvordan vet du at de bare er ute etter en rask måte å få seg noe på? Sier de det til deg?

Og her igjen har det med holdning å gjøre.. sorry altså.. men du vil treffe på folk som er ute etter å få seg noe overalt, og her vet du i det minste at du valgte å si ja på dette menneske og blir ikke overrøst av slike meldinger fra menn som du IKKE har interesse av å få meldinger fra.

Du sier at du egentlig ikke føler at du er ute etter noe forhold, men hadde du virkelig ikke vært ute etter noe forhold hadde du ikke hatt lyst på en date eller to.. sikker på at du ikke bare sier det for å ikke bli skuffa over at du ikke treffer noen??

Hvis dere ikke er åpne for kjærligheten og tør bli såret eller skuffet så vil dere ikke finne den heller ;)

Hehe nå overanalyserer du meg ;)

Jeg er ikke ute etter et forhold nei, hovedårsaken til det er at jeg kun har et halvt år igjen her før jeg flytter igjen og skal finne jobb. Skulle gjerne ha gått på date og truffet andre ja, fordi jeg tro det eller ei finner det utrolig koselig å gå ut å spise med menn som man kanskje synes er litt kjekke/søte. :) Og jeg liker settingen, man går ut med noen man kanskje synes er kjekk, har en god kjemi med og har en fin kveld før man drar hver til sitt.

Men det er ikke som mål å finne en kjæreste eller mr right om jeg går på date. Selskap ja takk, så date er jo ikke dumt på den måten. Jeg har ingen tro på bevisst jakt på kjæreste, i mine egne erfaringer så har jeg oppdaget at når jeg ikke er på jakt etter forhold det er da jeg kanskje treffer noen. Så jeg er i det stadiet nå, ikke ute etter et forhold, men gjerne med på et par dates for kosen sin del. (Altså ikke nødvendigvis sex her, men det å gå ut med noen og kose seg med god mat og vin)

Så langt ja, nå har jeg kun vært med i 3 dager men de jeg har fått match med har utelukkende spurt om jeg er "keen", om jeg vil smake på dem, om jeg kunne tenke meg litt dessert med dem. Så ja hva sier det deg? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe nå overanalyserer du meg ;)

Jeg er ikke ute etter et forhold nei, hovedårsaken til det er at jeg kun har et halvt år igjen her før jeg flytter igjen og skal finne jobb. Skulle gjerne ha gått på date og truffet andre ja, fordi jeg tro det eller ei finner det utrolig koselig å gå ut å spise med menn som man kanskje synes er litt kjekke/søte. :) Og jeg liker settingen, man går ut med noen man kanskje synes er kjekk, har en god kjemi med og har en fin kveld før man drar hver til sitt.

Men det er ikke som mål å finne en kjæreste eller mr right om jeg går på date. Selskap ja takk, så date er jo ikke dumt på den måten. Jeg har ingen tro på bevisst jakt på kjæreste, i mine egne erfaringer så har jeg oppdaget at når jeg ikke er på jakt etter forhold det er da jeg kanskje treffer noen. Så jeg er i det stadiet nå, ikke ute etter et forhold, men gjerne med på et par dates for kosen sin del. (Altså ikke nødvendigvis sex her, men det å gå ut med noen og kose seg med god mat og vin)

Så langt ja, nå har jeg kun vært med i 3 dager men de jeg har fått match med har utelukkende spurt om jeg er "keen", om jeg vil smake på dem, om jeg kunne tenke meg litt dessert med dem. Så ja hva sier det deg? :fnise:

hehe, jeg overanalyserer ikke, jeg bare stilte et spørsmål ;)

Kanskje du skulle prøvd å klikke ja på litt andre typer menn, bare for å se?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, jeg overanalyserer ikke, jeg bare stilte et spørsmål ;)

Kanskje du skulle prøvd å klikke ja på litt andre typer menn, bare for å se?

Føler jeg klikker på litt ulikt :fnise: Men så har jeg jo bare vært her/der i 3 dager så godt mulig jeg har brukt opp min kvote "sexsultne menn" :ler:

Merker jeg uansett er veldig veldig skeptisk mot Tinder og generelt nettdating, har liksom fått et veldig dårlig inntrykk av hvilke erfaringer venninner og KG brukere har fått

EDIT: Må forøvrig si at den meldingen jeg fikk kl 3 i natt var komisk: Om jeg kunne tenke meg litt dessert? Han hadde nemlig noe som smakte fortreffelig hadde han fått høre :fnise: Da jeg spurte om det var glutenfritt, så fikk jeg svar: Gluten? Nei nei kan garantere deg glutenfri s*d

:fnise:

Endret av Nikee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler jeg klikker på litt ulikt :fnise: Men så har jeg jo bare vært her/der i 3 dager så godt mulig jeg har brukt opp min kvote "sexsultne menn" :ler:

Merker jeg uansett er veldig veldig skeptisk mot Tinder og generelt nettdating, har liksom fått et veldig dårlig inntrykk av hvilke erfaringer venninner og KG brukere har fått

EDIT: Må forøvrig si at den meldingen jeg fikk kl 3 i natt var komisk: Om jeg kunne tenke meg litt dessert? Han hadde nemlig noe som smakte fortreffelig hadde han fått høre :fnise: Da jeg spurte om det var glutenfritt, så fikk jeg svar: Gluten? Nei nei kan garantere deg glutenfri s*d

:fnise:

Det kan nok ha med alder å gjøre også. Hvor gammel er du? For jeg som er 36 har ikke fått en eneste match som i ettertid har kommet med seksuelle meldinger til meg.

Det er ikke rart man blir skeptisk når man leser ting eller hører på venner, fordi de ofte gulper ut frustrasjonen, kontra å fortelle om de fine opplevelsene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan nok ha med alder å gjøre også. Hvor gammel er du? For jeg som er 36 har ikke fått en eneste match som i ettertid har kommet med seksuelle meldinger til meg.

Det er ikke rart man blir skeptisk når man leser ting eller hører på venner, fordi de ofte gulper ut frustrasjonen, kontra å fortelle om de fine opplevelsene.

25! Håper jo at de kommer seg litt videre men det gjelder ikke alle. Det er i alle fall underholdende da :)

Nei det er sant! Man hører som oftest om dem enn de fine historiene :)

Hvordan gikk det med din date? Var du ikke på en for et par dager siden? Eller bommer jeg helt nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

25! Håper jo at de kommer seg litt videre men det gjelder ikke alle. Det er i alle fall underholdende da :)

Nei det er sant! Man hører som oftest om dem enn de fine historiene :)

Hvordan gikk det med din date? Var du ikke på en for et par dager siden? Eller bommer jeg helt nå?

Åhhh de 25 åringene altså.. hehe Kåtinger.. hehe Men blandt dem så finnes det noen seriøse også da.. ;)

Var på date forrige Fredag og det var superkoselig. Vi har sendt masse sms, snakket på telefon og snap'et hele uken. I morgen har han invitert meg på middag hjemme hos seg. Han er kokk så det blir bra.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhh de 25 åringene altså.. hehe Kåtinger.. hehe Men blandt dem så finnes det noen seriøse også da.. ;)

Var på date forrige Fredag og det var superkoselig. Vi har sendt masse sms, snakket på telefon og snap'et hele uken. I morgen har han invitert meg på middag hjemme hos seg. Han er kokk så det blir bra.. :)

:fnise: Skulle tro man var fjortiser igjen med noen av dem!

oi så koselig! Skal krysse fingrer og tær for deg imorgen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:fnise: Skulle tro man var fjortiser igjen med noen av dem!

oi så koselig! Skal krysse fingrer og tær for deg imorgen ;)

Takk for lykkeønskninger men vi er nok over den fasen.. nå handler det om å bli kjent og se om man trives like godt sammen videre også.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på 1. date i kveld med en jeg fikk kontakt med på nett. Litt koselig å bli bedt ut på date på valentine dagen da! :) Men har lite forventninger, gleder/gruer meg litt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på 1. date i kveld med en jeg fikk kontakt med på nett. Litt koselig å bli bedt ut på date på valentine dagen da! :) Men har lite forventninger, gleder/gruer meg litt :D

Åh så hyggelig. Lite forventninger er superbra. Se på det som en hyggelig opplevelse og muligheten til å bli kjent med et nytt menneske og ikke noe mer enn det.

Kos deg!! :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatering om daten i går, uten å si for mye selvsagt :)

Når jeg så han tenkte jeg Damn, han var søt. Og jeg merket vel ganske fort en ikke helt for seriøs vibb fra han som ble sterkere etterhvert. Men vi kyssa i løpet av kvelden til tross for at jeg visste inni meg at dette ikke kan bli noe, men med en del alkohol innabords, og at han var så søt og sjarmerende så fikk jeg jo lyst til det.

Tror han vil treffes igjen, men uansett om han hadde ment det seriøst er han på feil stadie av livet i forhold til meg.

Men ble allikevel en grei valentine date, blir ikke skuffa så lett om man ikke har høye forventninger :)

Det er første gang jeg har kyssa noen på første date..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...