kubrak Skrevet 5. januar 2014 #101 Skrevet 5. januar 2014 Jeg tror det heller er slik at både menn og kvinner ofte avviser mindre pene damer/menn fordi de selv har et annet syn på seg selv enn det som er virkeligheten. Altså de tror de er penere enn de egentlig er. Spesiellt etter at sosiale medier ble normalt å bruke. Man får så mange fine kommentarer på bilder osv og det øker selvtilliten. Det i seg selv er jo bra, men når man så tror man kan få bedre enn man egentlig kan, skaper man bare problemer for seg selv.. Jeg tror det kan være lurt å prøve å se om man klarer å bli tiltrukket av noen som er mindre pen enn det man selv tror man er.. kanskje det kan funke?? Det tror jeg og. Jeg vet bare med meg selv at jeg aldri har avvist noen pga hvordan jeg selv ser ut.
kubrak Skrevet 5. januar 2014 #102 Skrevet 5. januar 2014 Nemlig, men da klager man ikke bittert på det faktum at man er singel heller, man kan litt for det selv også da. det er jeg forsåvidt enig i
Gjest Gresshoppesang Skrevet 5. januar 2014 #103 Skrevet 5. januar 2014 Jeg tror det kan være lurt å prøve å se om man klarer å bli tiltrukket av noen som er mindre pen enn det man selv tror man er.. kanskje det kan funke?? Mhm. Helt til mannen tenker "Wow. Jeg har altså sjans på DEN dama. Jeg har sikkert undervurdert meg selv. Jeg logger meg på sukker igjen og ser om jeg kan finne noe ENDA bedre." 1
Gjest Gjest Skrevet 5. januar 2014 #104 Skrevet 5. januar 2014 Mhm. Helt til mannen tenker "Wow. Jeg har altså sjans på DEN dama. Jeg har sikkert undervurdert meg selv. Jeg logger meg på sukker igjen og ser om jeg kan finne noe ENDA bedre." Du kan så si...
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 5. januar 2014 #105 Skrevet 5. januar 2014 Fotballiga og datingliga er uforståeleg for meg.
Nettinettet Skrevet 5. januar 2014 #106 Skrevet 5. januar 2014 Mhm. Helt til mannen tenker "Wow. Jeg har altså sjans på DEN dama. Jeg har sikkert undervurdert meg selv. Jeg logger meg på sukker igjen og ser om jeg kan finne noe ENDA bedre." Ja det er vikelig sant! Det hadde jeg helt glemt.. og så kommer de med halen mellom bena noen måneder senere fordi de har insett at det ikke var så mye bedre å få der ute.. Meeeen.. det finnes jo de som ikke blir høye på seg selv og heller setter pris på en penere dame og ikke bytter henne ut for alt i verden
Gjest Gjest Skrevet 5. januar 2014 #107 Skrevet 5. januar 2014 Ja det er vikelig sant! Det hadde jeg helt glemt.. og så kommer de med halen mellom bena noen måneder senere fordi de har insett at det ikke var så mye bedre å få der ute.. Meeeen.. det finnes jo de som ikke blir høye på seg selv og heller setter pris på en penere dame og ikke bytter henne ut for alt i verden Den der burde flere av damerne her få med seg, litt vel mange av dem som får meldinger fra diverse typer etter zero kontakt på noen måneder.
Nettinettet Skrevet 5. januar 2014 #108 Skrevet 5. januar 2014 Den der burde flere av damerne her få med seg, litt vel mange av dem som får meldinger fra diverse typer etter zero kontakt på noen måneder. Jeg kaller de mennene for "returnerende" menn, og det er svært sjeldent at de mennene faktisk er noe å samle på. På tross av at de ber på sine knær om nye sjanser og er standhaftige på hva de nå har funnet ut i livet osv.. Får de en ny sjanse er de overlykkelige og superforelsket i noen måneder, men så vil egoet boostes igjen og de titter videre.. Jeg har iallefall aldri tenkt til å la en returnerende mann få en ny sjanse hos meg. Tar man lett på forholdet første gang, vil man ta lett på forhold alltid. Et forhold er ikke lett det forblir ikke perfekt og er man ikke villig til å jobbe gjennom de dårlige har man ikke rett til å oppleve de gode heller.. mener jeg!
Gjest Gjest Skrevet 5. januar 2014 #109 Skrevet 5. januar 2014 Jeg kaller de mennene for "returnerende" menn, og det er svært sjeldent at de mennene faktisk er noe å samle på. På tross av at de ber på sine knær om nye sjanser og er standhaftige på hva de nå har funnet ut i livet osv.. Får de en ny sjanse er de overlykkelige og superforelsket i noen måneder, men så vil egoet boostes igjen og de titter videre.. Jeg har iallefall aldri tenkt til å la en returnerende mann få en ny sjanse hos meg. Tar man lett på forholdet første gang, vil man ta lett på forhold alltid. Et forhold er ikke lett det forblir ikke perfekt og er man ikke villig til å jobbe gjennom de dårlige har man ikke rett til å oppleve de gode heller.. mener jeg! Jeg observerer det samme som du. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå