Gå til innhold

Over/under din liga

Fremhevede innlegg

Skrevet

Folk blir deprimert fordi de ikke har kjæreste, men hva har det med tråden og gjøre hvis de ikke er er storkrevende. Igjen tema for tråden.

Det har ikke noe med trådens begynnelse å gjøre, men det utviklet seg til at vi snakket om det også. Sånn er det da ofte i tråder. En ting fører til en annen. Ser ikke problemet? Poengene mine har jo vært klare uansett. Det er du som blander og skaper diskusjoner om hva jeg egentlig mener. Tror du skal lese hele tråden jeg, så ser du hvordan diskusjonen egentlig er og hva jeg har ment hele tiden. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At folk er for kravstore jo, men de er ikke deprimerte pga de er kravstore.

Noen er kravstore, men ikke nødvendigvis de fleste. depresjon har vel egentlig ikke noe med denne diskusjonen i utgangpunktet heller. Men men....

Skrevet

At folk er for kravstore jo, men de er ikke deprimerte pga de er kravstore.

Nei og det har jeg aldri sagt heller.

Men kjære hvorfor driver du og blander de selv. Dette henger ikke på greip. Ikke henger det sammen heller.

Arumentene mine her helt like flere andre her, så den der funker ikke du.

Jeg blander de ikke. Det er du som har behov for å få meg til å innrømme at jeg har sagt at folk blir deprimerte fordi de er kravstore. Noe jeg altså aldri har sagt. Hvor mye vin har du egentlig drukket i dag? hehe

Skrevet (endret)

Noen er kravstore, men ikke nødvendigvis de fleste. depresjon har vel egentlig ikke noe med denne diskusjonen i utgangpunktet heller. Men men....

Vel, over/under league har vel så vidt med kravstorhet som det så mulig kan bli, og hvis man ikke etterhvert ser seg selv og hva man kan bringe til bordet i et forhold og begynner og fire på kravene for kanskje på ha sjanse til å etablere et forhold, så ser jeg for meg at mange blir deprimerte ja. Fordi de forblir single.

Endret av Gjest
Skrevet

Det har ikke noe med trådens begynnelse å gjøre, men det utviklet seg til at vi snakket om det også. Sånn er det da ofte i tråder. En ting fører til en annen. Ser ikke problemet? Poengene mine har jo vært klare uansett. Det er du som blander og skaper diskusjoner om hva jeg egentlig mener. Tror du skal lese hele tråden jeg, så ser du hvordan diskusjonen egentlig er og hva jeg har ment hele tiden. :)

Nei, jeg har fullstendig oversikt. Det er du som har dratt diskusjonen dit den er. Vil du ikke blande depresjon med å være storkrevende, så ikke dra det inn i diskusjonen hvis det ikke er relevant. Da blir det en egen tråd rett og slett fordi de blir utenfor tema.

• Liker 1
Skrevet

Nei, jeg har fullstendig oversikt. Det er du som har dratt diskusjonen dit den er. Vil du ikke blande depresjon med å være storkrevende, så ikke dra det inn i diskusjonen hvis det ikke er relevant. Da blir det en egen tråd rett og slett fordi de blir utenfor tema.

Der dreit du deg ut.

Skrevet

Jeg blander de ikke. Det er du som har behov for å få meg til å innrømme at jeg har sagt at folk blir deprimerte fordi de er kravstore. Noe jeg altså aldri har sagt. Hvor mye vin har du egentlig drukket i dag? hehe

WOW!Nå får du søren meg gi deg. :skratte: Må du virkelig ty til slike ting? Vel, your loss! Men det ble jo en fin avslutning på hele greia.

Skrevet

Der dreit du deg ut.

Jeg synes ikke det, men du må gjerne synes det.

Skrevet

Jeg synes ikke det, men du må gjerne synes det.

Kom igjen, hun skrev ikke at folk blir deprimerte fordi de er kravstore.

Skrevet

Kom igjen, hun skrev ikke at folk blir deprimerte fordi de er kravstore.

Da burde hun jo tatt det i en annen tråd isåfall! God natt, Rampen!

Skrevet

Da burde hun jo tatt det i en annen tråd isåfall! God natt, Rampen!

Når hun ikke skrev det???

Skrevet (endret)

WOW!Nå får du søren meg gi deg. :skratte: Må du virkelig ty til slike ting? Vel, your loss! Men det ble jo en fin avslutning på hele greia.

Jiises, prøvde bare å være morsom å lette litt på stemningen.. ta det med et smil.. det er bare en diskusjon på et forum.. :)

Endret av Nettinettet
Skrevet

Jiises, prøvde bare å være morsom å lette litt på stemningen.. ta det med et smil.. det er bare en diskusjon på et forum.. :)

Nei, det er så mye mer seriøst enn det.

Skrevet

Nei, det er så mye mer seriøst enn det.

Jeg tror jeg har lært nå hvor alvorlig dette kan bli......... eh.. neh... :)

Skrevet

Jeg tror jeg har lært nå hvor alvorlig dette kan bli......... eh.. neh... :)

Vel, enkelte drunker jo i rødvin i diskusjonene og tok det meget hardt. :laugh:

Skrevet

Nå nei, jeg kjenner litt vel mange gjennomsnittsmenn som sitter og klager bittert på at de kvinnene de vil ha avviser dem, mens de også selv avviser kvinner på eget nivå som de kansje burde gi en sjanse. Og så lurer de på hvorfor de ikke får seg kvinnfolk...

det høres nesten litt ut som om at du tror at menn stort sett avviser damer bare på bakgrunn av hvordan de selv ser ut i forhold men så enkelt er det ikke. Har man ikke lyst så har man ikke lyst og finnes man ikke tiltrukket så nytter det ikke hvor stygg man selv enn skulle være.

Klart, det er sikkert veldig mange som overvurderer seg selv og som burde gi mindre tiltrekkende damer en sjanse, men det er ganske håpløst å påstå at alle menn er i en lavere liga enn de selv tror.

Skrevet

det høres nesten litt ut som om at du tror at menn stort sett avviser damer bare på bakgrunn av hvordan de selv ser ut i forhold men så enkelt er det ikke. Har man ikke lyst så har man ikke lyst og finnes man ikke tiltrukket så nytter det ikke hvor stygg man selv enn skulle være.

Klart, det er sikkert veldig mange som overvurderer seg selv og som burde gi mindre tiltrekkende damer en sjanse, men det er ganske håpløst å påstå at alle menn er i en lavere liga enn de selv tror.

Nemlig, men da klager man ikke bittert på det faktum at man er singel heller, man kan litt for det selv også da.

Skrevet

Vel, enkelte drunker jo i rødvin i diskusjonene og tok det meget hardt. :laugh:

Knis.... eller.. ups sorry.. ler ikke.. er dønn seriøs!! *sintogalvorligtansikt*

Skrevet

Jeg tror det heller er slik at både menn og kvinner ofte avviser mindre pene damer/menn fordi de selv har et annet syn på seg selv enn det som er virkeligheten. Altså de tror de er penere enn de egentlig er. Spesiellt etter at sosiale medier ble normalt å bruke. Man får så mange fine kommentarer på bilder osv og det øker selvtilliten. Det i seg selv er jo bra, men når man så tror man kan få bedre enn man egentlig kan, skaper man bare problemer for seg selv..

Jeg tror det kan være lurt å prøve å se om man klarer å bli tiltrukket av noen som er mindre pen enn det man selv tror man er.. kanskje det kan funke??

Skrevet

Jeg tror det heller er slik at både menn og kvinner ofte avviser mindre pene damer/menn fordi de selv har et annet syn på seg selv enn det som er virkeligheten. Altså de tror de er penere enn de egentlig er. Spesiellt etter at sosiale medier ble normalt å bruke. Man får så mange fine kommentarer på bilder osv og det øker selvtilliten. Det i seg selv er jo bra, men når man så tror man kan få bedre enn man egentlig kan, skaper man bare problemer for seg selv..

Jeg tror det kan være lurt å prøve å se om man klarer å bli tiltrukket av noen som er mindre pen enn det man selv tror man er.. kanskje det kan funke??

Jepp, det ble adskillig verre etter fjøsboka og instagram kom på banen.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...