AnonymBruker Skrevet 3. januar 2014 #21 Skrevet 3. januar 2014 Selvfølgelig er det til en viss grad subjetivt, men det betyr jo bare at mar mye av det majoriteten av det motsatte kjønn er ute etter i en partner. Ens liga er nivået menn man kan få for et seriøst, langvarig forhold/ekteskap. Ikke en ONS, pulevenn, eller en fyr man dater casually i en måned. Menn har høy standard for ekteskap og veldig mye lavere for alt annet. Når en kvinne har urealistiske tanker om sin egen liga er det (ofte, ikke alltid) et resultat av at hun har hatt mye sex uten monogami. Siden menn ligger nedover har hun kunnet ha seg med kjekke, rike, karismatiske og selvsikre menn. De samme mennene ville ikke vært i et forhold med henne, men hun innbiller seg likevel at hun kan få det samme i et forhold. For kvinner går det mye på utseende og alder. Det er selvsagt subjektive preferanser men det er neppe noen tvil om hva menn flest liker - langt, fyldig hår, slank kropp med former, lange ben, fine pupper, rund rumpe, fyldige lepper, liten nese, symmetriske trekk, fin hud. En feminin - til tider sexy, men også elegant klesstil. For menn, høyde, være velbygd, til en viss grad penisstørrelse, fint smil, god klesstil. Utdannelse, god jobb. Selvsagt kan personlighetstrekk settes i objektiv forstand. En selvsikker mann er bedre enn en usikker mann. En generelt positiv kvinne er bedre enn en negativ kvinne, eller en "downer". En intelligent og reflektert mann er av høyere liga enn en som ikke skjønner bæret av Dagsrevyen. Selvsagt er det mange variasjoner. Men selv om noen kvinner ikke bryr seg om en mann er utdannet eller har en god jobb, så er det mange nok som gjør det og utifra det er en mann som er direktør, med solid lønn, høyt ambisjonsnivå og en doktorgrad høyere liga enn en som ikke har det, i kraft av hans valgmuligheter. Det handler rett og slett om hvor kresen man kan være. Anonymous poster hash: 4c9f4...e87
Nettinettet Skrevet 3. januar 2014 #22 Skrevet 3. januar 2014 Noen ja. De fleste? Nope! Og hva andre folks standarder er, er deres problem. De aller fleste har en nogenlunde anelse om sitt eget utseendet. Om kravene deres er for høye, deres problem.. Denne slags utseendetskalaen noen her snakker om på forumet iblant,er rett og slett motbydelig. At folk har forskjellige kriterier er nå så, men det får de nå få lov til å ha. Som regel justeres den etterhvert. Jeg tror det er de fleste, desverre. Etter å ha snakket med 100 vis av single de siste årene, ser jeg iallefall at det er den største frustrasjonen hos begge kjønn. De blir avvist fordi de ikke lever opp til en stander, enten utseendemessig eller sosialt sett (jobb, leilighet, økonomi) At du og jeg ikke liker det har desverre lite å si..
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2014 #23 Skrevet 3. januar 2014 Akkurat det er min erfaring også. Å gå etter "mindre" pene menn i håp om at drittsekkfaktoren skal være noe lavere, stemmer bare ikke. Enkelte menn er overfladiske drittsekker uavhengig hvordan de selv ser ut. Og jeg er veldig enig i at mindre pene menn henger seg veldig opp i utseende på partner. Sykt! Anonymous poster hash: a4a0a...671 Jeg har også opplevd dette. Det gjelder jo ikke ALLE så klart, men har en teori om at menn som ikke er superkjekke ønsker å få bekreftelse fra omverdenen om at han har klart å skaffe seg en flott dame. Menn som alltid har hatt litt draget har jo allerede sanket denne bekreftelsen fra ligg på byen ect. Anonymous poster hash: 40907...c5a 4
Cordelia Skrevet 3. januar 2014 #24 Skrevet 3. januar 2014 Jeg tror det er de fleste, desverre. Etter å ha snakket med 100 vis av single de siste årene, ser jeg iallefall at det er den største frustrasjonen hos begge kjønn. De blir avvist fordi de ikke lever opp til en stander, enten utseendemessig eller sosialt sett (jobb, leilighet, økonomi) At du og jeg ikke liker det har desverre lite å si.. Vel mitt inntrykk er anderledes. Og at de blir avvist trenger ikke bety at de ikke når opp til standarden. At dette betyr at folks krav eller syn på egen attraktivitet eller krav er skyhøye som du sier, tror jeg ikke er fullstendig hele bildet. Selv om man snakker med en gruppe individer, så trenger ikke det nødvendigvis være et representativt utvalg. De fleste jeg registrerer med for høye standarder er visse folk med en vesentlig mengde alkoholholdige drikker innabords. Selvsagt er ikke det heller hele bildet, men et sted imellom. At man har litt forskjellige forventninger til hva en annen skal være, kan jo være en annen faktor, men det er ikke dermed sagt at forventningene trenger være så ekstremt forskjellige eller høye for at ting skal kræsje. Og jeg synes det betyr mye at folk ikke liker det, altså utseendeskalen som jeg refererte til(ikke bland). Det betyr noe at noen faktisk tar det opp. En liten påminnelse om at det er mennesker vi snakker om skader ikke.
Cordelia Skrevet 3. januar 2014 #25 Skrevet 3. januar 2014 (endret) Jeg tror det er de fleste, desverre. Etter å ha snakket med 100 vis av single de siste årene, ser jeg iallefall at det er den største frustrasjonen hos begge kjønn. De blir avvist fordi de ikke lever opp til en stander, enten utseendemessig eller sosialt sett (jobb, leilighet, økonomi) At du og jeg ikke liker det har desverre lite å si.. Nå er det jo forskjell på å ha visse kriterier til en partner og da. Det er forskjell på å forvente at en person har eget rede(leid eller eid), og jobb, og å forvente en lege med villa og SUV. (Edit,) Endret 3. januar 2014 av Cordelia 1
Nettinettet Skrevet 3. januar 2014 #26 Skrevet 3. januar 2014 Vel mitt inntrykk er anderledes. Og at de blir avvist trenger ikke bety at de ikke når opp til standarden. At dette betyr at folks krav eller syn på egen attraktivitet eller krav er skyhøye som du sier, tror jeg ikke er fullstendig hele bildet. Selv om man snakker med en gruppe individer, så trenger ikke det nødvendigvis være et representativt utvalg. De fleste jeg registrerer med for høye standarder er visse folk med en vesentlig mengde alkoholholdige drikker innabords. Selvsagt er ikke det heller hele bildet, men et sted imellom. At man har litt forskjellige forventninger til hva en annen skal være, kan jo være en annen faktor, men det er ikke dermed sagt at forventningene trenger være så ekstremt forskjellige eller høye for at ting skal kræsje. Og jeg synes det betyr mye at folk ikke liker det, altså utseendeskalen som jeg refererte til(ikke bland). Det betyr noe at noen faktisk tar det opp. En liten påminnelse om at det er mennesker vi snakker om skader ikke. De er ikke skyhøye, men de er høyere enn de burde være. Og det er ikke snakk om en type gruppe mennesker, det er snakk om mennesker fra mange forskjellige grupper. Og vi snakker om å ville ha mer enn man kan gi selv. Altså forventingene er mye høyere enn utgangspunktet man egentlig har selv. De som blir avvist som jeg blir det pga disse tingene er de som blir avvist men som mennene eller kvinnene kommer tilbake til når de ikke finner noe bedre. De avviser altså fordi de vil finne noe bedre (fordi de tror de kan få noe bedre) og så innser de at de ikke kan det og kommer tilbake med halen mellom bena..
Cordelia Skrevet 4. januar 2014 #27 Skrevet 4. januar 2014 De er ikke skyhøye, men de er høyere enn de burde være. Og det er ikke snakk om en type gruppe mennesker, det er snakk om mennesker fra mange forskjellige grupper. Og vi snakker om å ville ha mer enn man kan gi selv. Altså forventingene er mye høyere enn utgangspunktet man egentlig har selv. De som blir avvist som jeg blir det pga disse tingene er de som blir avvist men som mennene eller kvinnene kommer tilbake til når de ikke finner noe bedre. De avviser altså fordi de vil finne noe bedre (fordi de tror de kan få noe bedre) og så innser de at de ikke kan det og kommer tilbake med halen mellom bena.. Man snakker ikke om store grupper av samfunnet her, igjen en liten gruppe som er single, og har problemer med å finne partner pga visse krav, resten av oss skikker oss etter som vi blir eldre. Om disse individene må finne ut the hard way, so be it. Det er ikke noe fremdeles ikke noe stort problem. Folk er forskjellige, og da og i en moderne og mer uoverskiktelig verden. Skal det mere til for at ting klaffer og man treffer en som passer.
Nettinettet Skrevet 4. januar 2014 #28 Skrevet 4. januar 2014 Man snakker ikke om store grupper av samfunnet her, igjen en liten gruppe som er single, og har problemer med å finne partner pga visse krav, resten av oss skikker oss etter som vi blir eldre. Om disse individene må finne ut the hard way, so be it. Det er ikke noe fremdeles ikke noe stort problem. Folk er forskjellige, og da og i en moderne og mer uoverskiktelig verden. Skal det mere til for at ting klaffer og man treffer en som passer. Men vi snakker da KUN om single mennesker?? Det trudde jeg iallefall. Og det er faktisk ikke en liten gruppe med mennesker som er single i landet vårt lenger. 1.5 millioner mennesker det er en god del det, når det kun er 5 mill totalt i landet vårt. Jeg synes du har et veldig naivt syn på dette, men jeg forstår at det kan virke mindre problematisk enn det er. Jeg jobber jo med dette og ser det på en litt annen måte fordi jeg er oppi det hver eneste dag.
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2014 #29 Skrevet 4. januar 2014 TS her. Jeg personlig har samme forventninger til et potensielt kjærestemateriale som jeg har til meg selv. Da er naturligvis snakk om egenskaper, interesser, væremåte, personlighet osv. Jeg mener dette er noe som ikke kan sees på som urimelig. Utseendet er da litt vanskelig å ha like forventninger til, ettersom jeg mener at menn og kvinner ikke kan sammenlignes utseendemessig. Men jeg går stort sett etter personer som har en gjensidig interesse overfor meg. Selvfølgelig må man jo gjøre seg kjent med personen først, men etter en tid så vet man som regel om det er noe der eller ikke. Så fremst man klarer å tolke tegn, noen tegn er tydeligere enn andre da. Hvis ikke personen over hode ikke er interessert så gidder jeg ikke å fortsette å prøve. Jeg respekterer et nei, og lar personen være i fred. Anonymous poster hash: e5daa...028 Anonymous poster hash: e5daa...028
Cordelia Skrevet 4. januar 2014 #30 Skrevet 4. januar 2014 (endret) Men vi snakker da KUN om single mennesker?? Det trudde jeg iallefall. Og det er faktisk ikke en liten gruppe med mennesker som er single i landet vårt lenger. 1.5 millioner mennesker det er en god del det, når det kun er 5 mill totalt i landet vårt. Jeg synes du har et veldig naivt syn på dette, men jeg forstår at det kan virke mindre problematisk enn det er. Jeg jobber jo med dette og ser det på en litt annen måte fordi jeg er oppi det hver eneste dag. Nettopp, du står oppi det og møter en viss type mennesker. Og det er ikke snakk om 1.5 mill mennesker som faktisk er storkrevende. Jeg er i den potten, allikevel er jeg ikke så kynisk på vegne av "egen" "gruppe". Denne gruppen er vesentlig større enn de som oppsøker deg. Denne halvannen millonen din består av mennesker i alle aldre og livssituasjoner og landsdeler, ikke alle av disse føler behov for å oppsøke deg el.Så gruppen blir vesentlig marginalisert der. Vel, hvis du synes jeg er naiv, så synes jeg det er like naivt og tro at det er en så enkel forklaring på det. Men ok. Og disse hører vel heller ikke til de som snakker om disse "ligaene". At noen har forskjellig kriterier, javel. Om noen enkelte skulle ha litt ekstra selvtillit og sjekke opp noen som man ser på som over deres liga, så har de ihvertfall guts. Så lenge man de ikke plager noen for mye, så værsågod. Alle må man tåle avvisning uansett hvem man er. De aller fleste mennesker er faktisk nogenlunde oppgående. At grunnen til at alle folk er langtidssingle er storkrevende blir rett og slett en smule dømmende for meg. Det kan likså greit være det fullstendig omvendte. (Edit;) Endret 4. januar 2014 av Cordelia
Nettinettet Skrevet 4. januar 2014 #31 Skrevet 4. januar 2014 Nettopp, du står oppi det og møter en viss type mennesker. Og det er ikke snakk om 1.5 mill mennesker som faktisk er storkrevende. Jeg er i den potten, allikevel er jeg ikke så kynisk på vegne av "egen" "gruppe". Denne gruppen er vesentlig større enn de som oppsøker deg. Denne halvannen millonen din består av mennesker i alle aldre og livssituasjoner og landsdeler, ikke alle av disse føler behov for å oppsøke deg el.Så gruppen blir vesentlig marginalisert der. Vel, hvis du synes jeg er naiv, så synes jeg det er like naivt og tro at det er en så enkel forklaring på det. Men ok. Og disse hører vel heller ikke til de som snakker om disse "ligaene". At noen har forskjellig kriterier, javel. Om noen enkelte skulle ha litt ekstra selvtillit og sjekke opp noen som man ser på som over deres liga, så har de ihvertfall guts. Så lenge man de ikke plager noen for mye, så værsågod. Alle må man tåle avvisning uansett hvem man er. De aller fleste mennesker er faktisk nogenlunde oppgående. At grunnen til at alle folk er langtidssingle er storkrevende blir rett og slett en smule dømmende for meg. Det kan likså greit være det fullstendig omvendte. (Edit;) Det er ikke snakk om å ikke tåle en avvisning, det er snakk om å være bevisst på hvordan ting er i 2014. Hva folk vektlegger når de skal treffe noen. Detter er da absolutt ikke noe jeg ser ut i fra de som kontakter meg, men også ut i fra det media viser til og ikke minst alle innleggene her inne. Når det er sagt så er det alle typer mennesker som kontakter meg, og de fleste kontakter meg ikke fordi de har et forferdelig liv og alltid blir dumpet, men fordi de sliter med å finne noen som kan leve opp til de forventingene de har. Men du er ikke alene om å tru at de som trenger daterådgiving er mennesker som alltid blir avvist eller som sliter med å få seg kjæreste. De fleste har ikke problem med å få seg kjæreste, men de har problemer med å finne en kjæreste som er bra nok for dem. Min oppgave er ikke å fortelle folk at de ikke kan få det de vil ha, men å hjelpe dem endre ting ved seg selv så de kan få det de vil ha. Høy standar er bra i mine øyne, men enkelte ( og her er vi enige om at de ikke er i flertall) bør ta seg en titt i speilet før de setter kravlisten sin utseendemessig..
Nettinettet Skrevet 4. januar 2014 #32 Skrevet 4. januar 2014 Og det ER et stort problem at folk har for høye forventninger, fordi det blir vanskeligere og vanskeligere å finne noen å dele livet med. Det igjen fører til at folk blir ulykkelige, deprimerte og så får vi et samfunnsproblem med sykemeldinger og utbetalinger fra NAV. Det hadde ikke vært behov for meg for 10 år siden, i dag er det stort behov for meg. Det sier sitt om utviklingen.
Gjest Søgni Skrevet 4. januar 2014 #33 Skrevet 4. januar 2014 Og det ER et stort problem at folk har for høye forventninger, fordi det blir vanskeligere og vanskeligere å finne noen å dele livet med. Det igjen fører til at folk blir ulykkelige, deprimerte og så får vi et samfunnsproblem med sykemeldinger og utbetalinger fra NAV. Det hadde ikke vært behov for meg for 10 år siden, i dag er det stort behov for meg. Det sier sitt om utviklingen. Nå er jo ikke jeg i dateindustrien, men mitt første inntrykk når jeg leser noe sånt, er at det virker som du overvurderer behovet for en daterådgiver. Dette er på ingen måte ment som kritikk mot deg personlig, men siden du presenterer deg som en profesjonell daterådgiver, så synes jeg det må være greit å være litt kritisk. I dag flommer det virkelig over av kommersielle aktører som har til felles at de mener å inneha løsningen på menneskers personlige problemer, i tillegg til at de ofte drar rollen sin inn som bidrag til å løse samfunnsproblemer. Kanskje er det sånn at vi lever i en tid der vi forventer alt for mye av andre, men blir det ikke litt drøyt å dra daterådgivning inn som løsningsforslag på problemer knyttet til psykisk helse, sykefravær, trygdeordninger og annet? Hva er det som gjør det vanskeligere å finne en partner i dag? Hva baserer du som profesjonell daterådgiver rådene dine på? Jeg er bare nysgjerrig på hvordan dette henger sammen. 4
Nettinettet Skrevet 4. januar 2014 #34 Skrevet 4. januar 2014 (endret) Kanskje er det sånn at vi lever i en tid der vi forventer alt for mye av andre, men blir det ikke litt drøyt å dra daterådgivning inn som løsningsforslag på problemer knyttet til psykisk helse, sykefravær, trygdeordninger og annet? Hva er det som gjør det vanskeligere å finne en partner i dag? Hva baserer du som profesjonell daterådgiver rådene dine på? Jeg er bare nysgjerrig på hvordan dette henger sammen. Svaret i neste innlegg. Mer konkret om hvordan jeg jobber osv, kan stilles som spørsmål til meg på PM: Endret 4. januar 2014 av Nettinettet
Nettinettet Skrevet 4. januar 2014 #35 Skrevet 4. januar 2014 (endret) Hva er det som gjør det vanskeligere å finne en partner i dag? Hva baserer du som profesjonell daterådgiver rådene dine på? Jeg er bare nysgjerrig på hvordan dette henger sammen. Vår elendige selvfølelse er hovedårsaken til at vi sliter med å finne en partner. Jeg baserer rådene mine med utgangspunkt i hvilke behov hver enkelt har. Det varierer enormt, men har ikke så ofte noe med kurset jeg snakket om over å gjøre. De fleste som kontakter meg trenger bare hjelp til å fikse en profil, få litt motivasjon før en date, litt info om hva de kan gjøre, hva de skal ha på seg, om hvordan de skal ta kontakt osv. Den delen av jobben min kan hvem som helst egentlig gjøre og jeg ser ikke på den som noe viktig så dan. Man trenger bare å ha en god dose erfaring fra dating selv så kan man gi gode råd. Men de som har problemer med å legge fortiden bak seg, endre hva slags mennesker de blir sammen med, jobbe med usikkerhet osv, det er den delen jeg ser at det er behov for meg og at jeg virkelig gjør noe bra Når du får nydelige nyttårshilsner fra kunder som forteller deg hvor mye jobben du har gjort med dem betyr for dem så har du verdens beste jobb, og jeg føler meg både takknemlig og ydmyk for at mine erfaringer og min kunnskap kan bidra på den måten. Så DERFOR mener jeg at jobben jeg har fått er viktig i dagens samfunn og at det om noen år vil være flere som har spesialisert seg på dating/kjærlighetssøken slik som jeg har gjort Endret 4. januar 2014 av Nettinettet
Nettinettet Skrevet 4. januar 2014 #36 Skrevet 4. januar 2014 TS her. Jeg personlig har samme forventninger til et potensielt kjærestemateriale som jeg har til meg selv. Da er naturligvis snakk om egenskaper, interesser, væremåte, personlighet osv. Jeg mener dette er noe som ikke kan sees på som urimelig. Utseendet er da litt vanskelig å ha like forventninger til, ettersom jeg mener at menn og kvinner ikke kan sammenlignes utseendemessig. Men jeg går stort sett etter personer som har en gjensidig interesse overfor meg. Selvfølgelig må man jo gjøre seg kjent med personen først, men etter en tid så vet man som regel om det er noe der eller ikke. Så fremst man klarer å tolke tegn, noen tegn er tydeligere enn andre da. Hvis ikke personen over hode ikke er interessert så gidder jeg ikke å fortsette å prøve. Jeg respekterer et nei, og lar personen være i fred. Anonymous poster hash: e5daa...028 Anonymous poster hash: e5daa...028 Jeg synes det virker som at du har et fornuftig syn på dette. Det med tegn er noe jeg ser ofte fører til overanalysering og tegntolkningen går i positiv favør for det meste. Så magefølelsen er faktisk det jeg anbefaler å bruke, fordi den vil gi et signal om at noe er galt, når hjerte og hjernen har lyst til at det skal være rett
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2014 #37 Skrevet 4. januar 2014 Det er ikke snakk om å ikke tåle en avvisning, det er snakk om å være bevisst på hvordan ting er i 2014. Hva folk vektlegger når de skal treffe noen. Detter er da absolutt ikke noe jeg ser ut i fra de som kontakter meg, men også ut i fra det media viser til og ikke minst alle innleggene her inne. Når det er sagt så er det alle typer mennesker som kontakter meg, og de fleste kontakter meg ikke fordi de har et forferdelig liv og alltid blir dumpet, men fordi de sliter med å finne noen som kan leve opp til de forventingene de har. Men du er ikke alene om å tru at de som trenger daterådgiving er mennesker som alltid blir avvist eller som sliter med å få seg kjæreste. De fleste har ikke problem med å få seg kjæreste, men de har problemer med å finne en kjæreste som er bra nok for dem. Min oppgave er ikke å fortelle folk at de ikke kan få det de vil ha, men å hjelpe dem endre ting ved seg selv så de kan få det de vil ha. Høy standar er bra i mine øyne, men enkelte ( og her er vi enige om at de ikke er i flertall) bør ta seg en titt i speilet før de setter kravlisten sin utseendemessig.. Men du har ingen definisjonsrett på hvordan ting "er" i 2014. Din tolkning er en av flere, ikke engang de beste sosiologene som forsker på høyt nivå kan påberope seg retten til å definere hva som er galt og hva som er riktig, man kan bare utlede trender ut fra de data man selv har til rådighet. Dine egne erfaringer og møter med klienter er gyldige for deg, men selv dette i kombinasjon med det man ser i media og her inne kan ikke uten videre utledes til en generell tese om hvordan datingmarkedet er i 2014. En annen ting er dette med bias. Du har bare truffet en veldig liten andel av de 1.5 millioner single, de som evner å være verbale om det og som tør ta kontakt for å få hjelp. Svært mange av dem, kanskje de fleste (det er vanskelig å si) hører man aldri noe fra, kanskje fordi de ønsker å fortsette å prøve selv eller ikke ser nytten av daterådgivning. Selv om du sikkert gjør en fin jobb for de som kontakter deg og forteller deg om hvordan de opplever dating så er det en aktiv handling. Skulle man fått et mer totalt bilde uten bias så må man benytte seg av teknikker slik at man får et mer representativt utvalg, dvs. aktivt oppsøke de som selv syntes det er vanskelig å ta kontakt. Man ser jo litt av de samme her inne, de som faktisk skriver om sin oppfatning om hvordan dating er i 2014 er jo de som har et aktivt ønske om å mene noe om det og som velger å formulere det, men hva med de som aldri sier noe om det? I tillegg har man dette med "psykisk komorbiditet". I en utvalgt gruppe kan man ikke uten videre slå fast at den egentlige grunnen til ulykkelighet er mangel på kjærlighet. I mange tilfeller kan manglende kjærlighet være en kausal konsekvens, men ikke den bakenforliggende grunnen. Så da er spørsmålet, er man ulykkelig fordi man ikke har nok kjærlighet i livet eller har man ikke nok kjærlighet fordi man egentlig opplever problemer og ulykkelighet som følge av andre grunner? Anonymous poster hash: 8b320...23d 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2014 #38 Skrevet 4. januar 2014 *snipp* Og, ikke for å rakke ned på deg eller det du gjør for det har sikkert verdi for de du er i kontakt med, men en del av innleggene dine bærer preg av å være skjult markedsføring. Ja, du gir en del generelle (og jeg syntes de også ofte er fornuftige nok) råd, men du er veldig rask til å skyte inn at du driver med daterådgivning og beskriver dine nåværende aktiviteter. Du bør kanskje ta en prat med forumansvarlige? For mellom linjene leser jeg en del produktplasseringer av egne tjenester. Anonymous poster hash: 8b320...23d 2
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2014 #39 Skrevet 4. januar 2014 Og, ikke for å rakke ned på deg eller det du gjør for det har sikkert verdi for de du er i kontakt med, men en del av innleggene dine bærer preg av å være skjult markedsføring. Ja, du gir en del generelle (og jeg syntes de også ofte er fornuftige nok) råd, men du er veldig rask til å skyte inn at du driver med daterådgivning og beskriver dine nåværende aktiviteter. Du bør kanskje ta en prat med forumansvarlige? For mellom linjene leser jeg en del produktplasseringer av egne tjenester. Anonymous poster hash: 8b320...23d Det er jeg helt enig med deg i. Nettinettet har på mange måter dominert litt på singelforumet med sine "produktplasseringer" og det syns jeg er helt feil. Ikke er det nyttig for meg å lese at svaret på alle singelproblemer er "jobb med deg selv" heller. Anonymous poster hash: a4a0a...671
Nettinettet Skrevet 4. januar 2014 #40 Skrevet 4. januar 2014 Og, ikke for å rakke ned på deg eller det du gjør for det har sikkert verdi for de du er i kontakt med, men en del av innleggene dine bærer preg av å være skjult markedsføring. Ja, du gir en del generelle (og jeg syntes de også ofte er fornuftige nok) råd, men du er veldig rask til å skyte inn at du driver med daterådgivning og beskriver dine nåværende aktiviteter. Du bør kanskje ta en prat med forumansvarlige? For mellom linjene leser jeg en del produktplasseringer av egne tjenester. Anonymous poster hash: 8b320...23d Jeg prøver å ikke markedsføre meg selv, for det er virkelig ikke derfor jeg er her. Jeg tjener ikke noe penger på dette for å si det sånn, og det er ikke utgangspunktet mitt heller. Men når noen spør meg direkte hvorfor jeg mener det jeg gjør og hva jeg har som grunnlag må jeg jo få svare og konkretisere det. Det blir det samme som et hvert yrke hvor noen forklarer hva de jobber med. Så hva du leser mellom linjene har kanskje litt med hva du ønsker å lese mellom linjene? Jeg har fått klare regler fra forum ansvarlig som jeg forholder meg til.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå