Gå til innhold

Pasadenas dagbok

Fremhevede innlegg

Gjest Clafoutis
Skrevet

Haha, det høres ut som en kjent problemstilling :ler: Jeg klager støtt og stadig til mannen over at jeg ikke har noe å ha på meg, men likevel er det MITT klesskap som er så fullt at det faktisk renner ut ting når jeg åpner det :sjenert:

Men jeg var faktisk flink og hadde shoppestopp fra 1.7. til 31.12. i fjor, så da greide jeg å endelig få litt mer kontroll over klesskapet. Ble mye flinkere til å se nye muligheter med klærne mine også, når jeg bare var nødt til å bruke det jeg faktisk allerede hadde. Men hadde jeg hatt den Stylebook-appen da, hadde jo jobben blitt enda enklere :jepp: Du må fortelle her hva du synes om den når du kommer skikkelig igang, så jeg kan vurdere om jeg også skal sette igang et sånt prosjekt :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er heldig som har et klesskap i det store og hele :ler: Jeg bor litt sånn midlertidig nå, og har ikke noe system på klærne mine. De befinner seg på 5 forskjellige rom, faktisk. Håpløst!!

Shoppestopp er imponerende! Jeg har ikke nubbsjans :fnise:

Gleder meg til å teste ut appen, den er sånn at man kan fjerne bakgrunnen bak plaggene og sette dem sammen akkurat som på Polyvore :hoppe:

Skrevet

Nyttårsforsettet mitt virker mot sin hensikt :bond:

....men det kan jeg like :lur:

post-75511-0-05348800-1391198629_thumb.j

Skrevet

Fiiiin!

...jeg har nesten makan! :ler:

Skrevet

Har du? Kult! :hoppe: Jeg har egentlig det jeg også, har den mindre modellen i grå. Men det er jo ikke det samme, vel? Kan godt ha to? :fnise:

Skrevet (endret)

:hjerte: Mulberry!

(snikleser gjør seg til kjenne) ;)

Endret av Elysian
Skrevet

Så fiiiiiin! :hjerte:

Skrevet

Takk takk, jeg er spent på å se fargen på ordentlig :)

Velkommen Elysian! :blomst:

Skrevet

Hva gjør man når ungen er lagt og man er alene hjemme på en lørdagskveld?

Sitter i godstolen med varmepute på vond pupp, strikker, titter på boksekamp, spiser sjokolade og drikker te. Med lester på :jepp:

Skrevet (endret)

Blæh! Brystbetennelse :bond::grine:

I tillegg er mini litt pjusk :sukk:

Endret av Pasadena
Skrevet

Sitter i godstolen med varmepute på vond pupp, strikker, titter på boksekamp, spiser sjokolade og drikker te. Med lester på :jepp:

Godt å se at det er akkurat like høy partyføring hos andre som det var hos oss. Her var det strikking, potetgull, Munkholm og Ingrid Bjørnov. :fnise:

Brystbetennelse høres jækla slitsomt ut. Håper det går fort over. :klemmer:

Skrevet (endret)

Godt å se at det er akkurat like høy partyføring hos andre som det var hos oss. Her var det strikking, potetgull, Munkholm og Ingrid Bjørnov. :fnise:

Brystbetennelse høres jækla slitsomt ut. Håper det går fort over. :klemmer:

Høy partyføring her også :fnise: Shopping på iHerb og FeelUnique, :skya: og så switchet jeg mellom alle tv-kanalene. Virkelig nesten ingenting å se på en lørdagskveld :daane: Endte opp med å se Stig Henrik Hoff spille semi-taus tysker i Into the White

God bedring til mini og Pasa :klem:

Endret av Elysian
Skrevet

Brystbetennelse er dritt!! Har vært mye plaget med tette melkeganger, men har stort sett klart å pumpe det løst hver gang. Ingen bedring enda :sur:

Men mini er bedre! :)

Ingrid Bjørnov så jeg også på, hun er flink!

Into the white er en fiiinfin film :hjerte: mannen jobbet på den!

Skrevet

Jeg ble positivt overrasket! :jepp: Syns det var en fin film :)

Skrevet

Ja, den er rett og slett fin! Rolig og fin, akkurat sånn som jeg liker :)

Noen gode tips til rolige filmer? (Som jeg kan se når mini er blitt to år og sover som en normal unge? :ler: )

Jeg elsker High Fidelity, det er en perfekt film.

Skrevet

Oi, rolige filmer? Jeg ser ikke så ofte rolige filmer, så jeg må tenke ut noen tips :klo: Hvilke sjangre liker du? :)

Skrevet

Hm.. Sånne litt pussige filmer, som ikke er fulle av fart og action :ler: litt komedie, litt romantikk, og litt mystikk er bra.

Så en film på tv for litt siden, Limitless. Den var bra! K-Pax er en annen favoritt :fnise: jeg liker Kevin Spacey og John Cusack, og forveksler dem til stadighet. Burde nok se House of Cards :jepp:

Skrevet

I tillegg kan jeg se hvilken som helst film som inneholder Ryan Gosling :fnise:

Gjest Clafoutis
Skrevet

Åh så fin veske, mamma har kjøpt seg den (eller mulig det ikke er eksakt den samme modellen, men veldig lik i hvert fall) i brun, og jeg sikler SÅNN på den jeg også!!

Og så utrolig kjipt med brystbetennelse, jeg har hatt det et par ganger jeg også, men bare i starten av "ammekarrieren". Nå er uansett (heldigvis, begynte å bli litt lei på slutten :sjenert: ) ammekarrieren min slutt for denne gang, så får man bare krysse fingrene for at neste gang går mer smertefritt :)

Hvor lenge til skal du være hjemme i permisjon? Jeg begynte å jobbe igjen da lillegutt var 11 mnd, og syntes i grunnen det var litt i tidligste laget :sjenert:

Skrevet

Takk! Den heter Antony, og finnes i brun også! Kjempefin :)

Veldig kjipt :( hadde det i starten jeg også, trodde ikke at jeg kom til å få det igjen nå! Mini er jo året straks. Men i det siste har hun blitt så utrolig gira på puppen igjen! Ammer både dag og natt, trodde liksom det skulle dabbe av nå snart :roll:

Min permisjon var over i oktober :sjenert: Jeg flyttet fra jobben min da jeg gikk ut i permisjon, så jeg har ingen jobb å gå tilbake til. Er veldig heldig og bor gratis, så jeg nyter tiden som hjemmemamma så lenge jeg kan/vil :)

Syns også 11 mnd er for tidlig, for ikke å snakke om 7-8 mnd som de er når permisjonen er over!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...