Pasadena Skrevet 11. november 2014 Forfatter #281 Del Skrevet 11. november 2014 Farlig?! Asså... Nei??? Har ønsket meg Dieselbukse lenge! Har bare VeroModabukser i skapet, og mange av dem blir så fort slappe. Dessuten er jeg jo tre kg lettere enn før graviditeten, og jeg får dem ikke på igjen Skinzee heter modellen, og jeg måtte ned til str 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 11. november 2014 #282 Del Skrevet 11. november 2014 Nå ble jeg usikker på om det er Skinzee eller Grupee jeg har. Muligens sistnevnte. Kjipt at du har tatt av. Jeg har forstått det sånn at du helst ikke vil ta av mer? Dersom jeg har forstått feil, så...bra for deg? Eller noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasadena Skrevet 11. november 2014 Forfatter #283 Del Skrevet 11. november 2014 Jeg vil gjerne gå opp 5 kg nå holder jeg meg akkurat på 50, og det er for lite. Men altså, den helflate magen klager jeg ikke på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasadena Skrevet 11. november 2014 Forfatter #284 Del Skrevet 11. november 2014 Lille sover på sofaen, mammaen ser sjakk og strikker noen rader på julekjolen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 11. november 2014 #285 Del Skrevet 11. november 2014 Sukk, skulle ønske jeg hadde det problemet at jeg måtte gå opp. Neida. Joda. Bare litt. Mannen min er som deg, har slitt hele livet med at han har vært for tynn. Så jeg ser jo hvor vanskelig det er å være i andre enden av skalaen også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 11. november 2014 #286 Del Skrevet 11. november 2014 Forresten...du som er veskeguru. Har du erfaringer med Royal Republiq-vesker? Har nettopp kjøpt en dyr (for min del - alt over 1000 er dyrt ) laptopveske på nettet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasadena Skrevet 11. november 2014 Forfatter #287 Del Skrevet 11. november 2014 Uff ja, har stor forståelse for de som ikke kan stappe i seg alt de har lyst på. Det må være helt forferdelig Aldri hørt om det merket, det er nok ikke helt i samme gate som de veskene jeg "driver med" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 11. november 2014 #288 Del Skrevet 11. november 2014 Uff ja, har stor forståelse for de som ikke kan stappe i seg alt de har lyst på. Det må være helt forferdelig Aldri hørt om det merket, det er nok ikke helt i samme gate som de veskene jeg "driver med" har jeg lyst å gjøre da! Denne er det jeg har kjøpt. Billig i forhold til hva du driver med, da. (og damen på bloggen lovpriser den. Gleder meg! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasadena Skrevet 11. november 2014 Forfatter #289 Del Skrevet 11. november 2014 Den var kjempefin! Og praktisk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 12. november 2014 #290 Del Skrevet 12. november 2014 Den var kjempefin! Og praktisk!! Ja, ikke sant? Den skal jo hovedsakelig brukes til- og fra jobb, men så er den fin også og kan brukes utenom når jeg skal reise og sånn. (Nå har jeg en Nike Heritage som er praktisk og styggfin. Den tar jeg ikke med meg noe annet sted enn på jobb altså. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasadena Skrevet 12. november 2014 Forfatter #291 Del Skrevet 12. november 2014 Oppdaget nettopp at lille har fått sin første to-årsjeksel! skjønte at den var på vei for en stund siden, da hun plutselig siklet som en gal og pirket med fingrene i munnen hele tiden. Hun har aldri vært en siklebaby, så det var veldig lett å se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 12. november 2014 #292 Del Skrevet 12. november 2014 Grattis med toårsjeksel! Det er så rart det med sikling altså. A var en skikkelig siklebaby, og måtte bruke siklesmikke til hun var over 2 år. M har aldri siklet en dag i sitt liv omtrent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasadena Skrevet 12. november 2014 Forfatter #293 Del Skrevet 12. november 2014 Takk! Ja, det er pussig! Vi har aldri hatt behov for siklesmekker, de har kun blitt brukt som skjerf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 12. november 2014 #294 Del Skrevet 12. november 2014 ...jeg gråt omtrent av glede da vi arva en diiiger bunke siklesmekker, jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasadena Skrevet 12. november 2014 Forfatter #295 Del Skrevet 12. november 2014 Ja du er jo velsignet med gulpebaby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 12. november 2014 #296 Del Skrevet 12. november 2014 Jeg vaska gulv i går kveld. Bortkasta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasadena Skrevet 12. november 2014 Forfatter #297 Del Skrevet 12. november 2014 Men hey - da har du jo en fin unnskyldning for å ikke vaske gulv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasadena Skrevet 14. november 2014 Forfatter #298 Del Skrevet 14. november 2014 Aaaaargh!!!! Pms-raseri Må snart gjøre noe med lilles søvnvaner. Puppen har mistet effekt, hun sovner ikke av den lenger. Men pupp vil hun ha, hun vil bare ikke sove vet ikke hva jeg skal finne på. Hun er ikke typen til å bli holdt i hånda eller pusket på kinnet til hun sovner. Hun er mer sånn at hun hylgråter i vilt raseri helt til hun brekker seg og spyr. Jepp - jeg har prøvd. Jeg skal vente til pms'en er over før jeg gir meg ut på prosjekt "sovne selv" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 14. november 2014 #299 Del Skrevet 14. november 2014 Hvordan er hun når hun ligger på fanget? Som du sikkert har forstått så har det vært vår metode for begge ungene, særlig M. Hun HATER å bli sunget for, og å ligge i sengen og bli kost på er ihvertfall krise! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasadena Skrevet 14. november 2014 Forfatter #300 Del Skrevet 14. november 2014 Tja.. Hun kaver seg opp og kravler videre til min seng. Om jeg ikke følger etter starter hylekoret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå