Gå til innhold

Pasadenas dagbok

Fremhevede innlegg

Skrevet

Farlig?! Asså... Nei??? :fnise:

Har ønsket meg Dieselbukse lenge! Har bare VeroModabukser i skapet, og mange av dem blir så fort slappe. Dessuten er jeg jo tre kg lettere enn før graviditeten, og jeg får dem ikke på igjen :(

Skinzee heter modellen, og jeg måtte ned til str 26 :hakeslepp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå ble jeg usikker på om det er Skinzee eller Grupee jeg har. Muligens sistnevnte. :klo:

Kjipt at du har tatt av. Jeg har forstått det sånn at du helst ikke vil ta av mer? Dersom jeg har forstått feil, så...bra for deg? Eller noe? :fnise:

Skrevet

:fnise:

Jeg vil gjerne gå opp 5 kg :jepp: nå holder jeg meg akkurat på 50, og det er for lite. Men altså, den helflate magen klager jeg ikke på :fnise:

Skrevet

Lille sover på sofaen, mammaen ser sjakk og strikker noen rader på julekjolen :)

Skrevet

Sukk, skulle ønske jeg hadde det problemet at jeg måtte gå opp.

Neida. Joda. Bare litt. ;) Mannen min er som deg, har slitt hele livet med at han har vært for tynn. Så jeg ser jo hvor vanskelig det er å være i andre enden av skalaen også. :klem:

Skrevet

Forresten...du som er veskeguru. Har du erfaringer med Royal Republiq-vesker? Har nettopp kjøpt en dyr (for min del - alt over 1000 er dyrt ;) ) laptopveske på nettet! :bond:

Skrevet

Uff ja, har stor forståelse for de som ikke kan stappe i seg alt de har lyst på. Det må være helt forferdelig :ler:

Aldri hørt om det merket, det er nok ikke helt i samme gate som de veskene jeg "driver med" :ler:

Skrevet

Uff ja, har stor forståelse for de som ikke kan stappe i seg alt de har lyst på. Det må være helt forferdelig :ler:

Aldri hørt om det merket, det er nok ikke helt i samme gate som de veskene jeg "driver med" :ler:

:balltre: har jeg lyst å gjøre da! :fnise:

Denne er det jeg har kjøpt. Billig i forhold til hva du driver med, da. :ler: (og damen på bloggen lovpriser den. Gleder meg! :nigo: )

Skrevet

Den var kjempefin! Og praktisk!! :strix:

Skrevet

Den var kjempefin! Og praktisk!! :strix:

Ja, ikke sant? :jepp: Den skal jo hovedsakelig brukes til- og fra jobb, men så er den fin også og kan brukes utenom når jeg skal reise og sånn. :nigo: (Nå har jeg en Nike Heritage som er praktisk og styggfin. Den tar jeg ikke med meg noe annet sted enn på jobb altså. :ler: )

Skrevet

Oppdaget nettopp at lille har fått sin første to-årsjeksel! :hoppe: skjønte at den var på vei for en stund siden, da hun plutselig siklet som en gal og pirket med fingrene i munnen hele tiden. Hun har aldri vært en siklebaby, så det var veldig lett å se :ler:

Skrevet

Grattis med toårsjeksel! :nigo:

Det er så rart det med sikling altså. A var en skikkelig siklebaby, og måtte bruke siklesmikke til hun var over 2 år. M har aldri siklet en dag i sitt liv omtrent. :ler:

Skrevet

Takk! :ler:

Ja, det er pussig! Vi har aldri hatt behov for siklesmekker, de har kun blitt brukt som skjerf :fnise:

Skrevet

...jeg gråt omtrent av glede da vi arva en diiiger bunke siklesmekker, jeg da :hoho:

Skrevet
:hoho: Ja du er jo velsignet med gulpebaby :fnise:
Skrevet

Jeg vaska gulv i går kveld. Bortkasta :dry:

Skrevet

:fnise:

Men hey - da har du jo en fin unnskyldning for å ikke vaske gulv?

Skrevet

Aaaaargh!!!! Pms-raseri :dry:

Må snart gjøre noe med lilles søvnvaner. Puppen har mistet effekt, hun sovner ikke av den lenger. Men pupp vil hun ha, hun vil bare ikke sove :roll: vet ikke hva jeg skal finne på. Hun er ikke typen til å bli holdt i hånda eller pusket på kinnet til hun sovner. Hun er mer sånn at hun hylgråter i vilt raseri helt til hun brekker seg og spyr. Jepp - jeg har prøvd.

Jeg skal vente til pms'en er over før jeg gir meg ut på prosjekt "sovne selv" :fnise:

Skrevet

Hvordan er hun når hun ligger på fanget? Som du sikkert har forstått så har det vært vår metode for begge ungene, særlig M. Hun HATER å bli sunget for, og å ligge i sengen og bli kost på er ihvertfall krise!

Skrevet

Tja.. Hun kaver seg opp og kravler videre til min seng. Om jeg ikke følger etter starter hylekoret. :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...