Gå til innhold

Pasadenas dagbok

Pasadena

Anbefalte innlegg

Utrolig flotte klær! Om jeg noen gang skulle få barn, kommer jeg til å storshoppe barneklær! Såååå mye fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og så koster jo alt en brøkdel av hva det hadde kostet for en voksenstørrelse, så jeg brenner fort litt penger på å handle til smårollinger :ler: Tenker bare: "den var billig, og den, og den, og den!" :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zarapakken kom i dag!! :strix:

Det er SÅ lekkert å åpne pakker fra dem! Fin eske, med masse tykt silkepapir rundt klærne. Alle klærne ligger pent brettet oppi, og skoene har til og med en egen liten skopose! :rodmer:

Jeg er litt rar :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har innvilget meg selv lov til å kjøpe en ny kjole, fordi jeg skal i 50-årsdag snart :hoppe:

Men.. Hvorfor er det så vanskelig å finne en fin kjole når man faktisk skal ha den? Når jeg ikke skal ha noe finner jeg jo haugevis :roll:

Ubesluttsomheten tok overhånd. Jeg har bestilt tre kjoler :fnise: har gode intensjoner om å returnere de som ikke passer, eller ikke er så fine.

Her kommer lange linker:

http://www.zara.com/no/no/dame/kjoler/kjole-degradé-effekt-belte-c269185p2106016.html

http://m.zalando.no/little-mistress-cocktailkjole-sort-lm121c072-q11.html

http://m.zalando.no/coast-sonya-sommerkjole-sort-c9821c03g-q11.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stemmer på nr. 1! :danse:

Opplever det samme nå når jeg leter etter vinterkåpe. Tråler butikkene; finner ingenting!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke et kjolemenneske i det hele tatt, så jeg stemmer blankt :hoho:

Du burde kanskje omdøpe dagboka di til Pasadenas shoppingbok :fnise:

Jeg finner heller aldri det jeg trenger når jeg trenger det. Men når jeg ikke har noe penger til overs en måned kan du banne på at jeg finner MASSE!! Forbannelse..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og DER brukte jeg også litt penger på Zara :hoho: Så lenge klarte jeg å holde meg.. Rettferdiggjorde det med at jeg i samme slengen kunne kjøpe klær til nevøen min på 10 i julegave :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Såå mye fint! :strix: selvlysende bukse!? :ler:

Pakken kom på døra ja :) men jeg er jo såkalt hjemmeværende, og kjenner de som kommer med pakkene. Så om jeg ikke hadde vært hjemme hadde han bare lagt pakken hos naboen eller noe. Bor man på bygda, så bor man på bygda :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen begynner sjakk-vm! :hoppe: gleder meg, syns det er såå spennende!

Mannen kommer tilbake fra New York i kveld, det blir kjekt. Lille kommer til å hoppe i taket av gavene han har kjøpt til henne! :)

Har akkurat klart å få løs en diger kul i puppen. Syns det begynner å bli litt vel dumt med tette melkeganger nå, etter så lang tid! Men glad jeg fikk løsnet på det, halve puppen ble steinhard og vond i løpet av gårdagen. Det var innmari vondt i dag! :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende med gaver fra mannen :nigo: Er han flink til å handle? Min er håpløs på sånt :fnise:

Sjakk vm spennende?? Se på to fyrer som ser på et sjakkbrett?? :klo: Godt man har forskjellige interesser :fnise:

Vet du.. Jeg fikk pakka fra Zara i dag :strix: Skal si den kom FORT!! De ringte ikke før, så det var bare flaks at jeg var tidlig ferdig og hjemme fra jobb :danse: Utrolig deilige de klærene og såååå fine :rodmer:

Vondt med kul i puppen.. Baaad memories :P Ammer du enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han er ganske så flink med gaver ja! Spent på hva han har med til meg, men alt til lille er i alle fall sånt som hun liker veldig godt :)

Ikke alle som ser den helt store spenningen med sjakk nei :ler:

Wow, det gikk fort ja! Du bor kanskje litt mer sentralt enn meg :fnise: Zara er såå herlig!

Uff ja det er vondt! Ammer fortsatt :sjenert: men kun når hun skal sove. Og når klokka er 6 og jeg syns det er for tidlig å stå opp :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja okei. Bytur sammen med mamma var svært dårlig for shoppestoppen :overrasket: hun insisterer veldig når vi finner noe hun syns jeg skal kjøpe :ler:

Så nå har jeg en ny bukse og et par nye sko. Begge deler er ting som har stått på ønskelista hele året da, så jeg er godt fornøyd til tross for den lille glippen :fnise:

Superskinny svart Dieselbukse, og svarte ankelboots fra Din sko.

http://www.putfeetfirst.com/no/dinsko/Dame/Stovletter_+_boots/Varmfôret-ankelstøvel/p/287461

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...