Gjest Tekola Skrevet 28. februar 2014 #101 Del Skrevet 28. februar 2014 God helg i finværet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galactica Skrevet 28. februar 2014 Forfatter #102 Del Skrevet 28. februar 2014 Ja, er det ikke nyyyydelig vær? Helt fantastisk! Vi har starta helga bra, gubben er borte på noe jobbgreier, så jeg er alene med ungene. Det så ikke ut her, så nå har vi hatt en skikkelig razzia her. Har hatt opplæring i hvordan man vasker do og vask til eldstemann mens mellomste ordna med kjøttdeig til taco og lillefrøkna satte på vaskemaskin. De har støvsugd og ryddet og etter middag skal vi ta moppen fatt og få det rent her. Og det artigste er at ungene synes det er knallartig! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. mars 2014 #103 Del Skrevet 2. mars 2014 Det er muuulig at det var hos deg jeg burde ha vokst opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galactica Skrevet 2. mars 2014 Forfatter #104 Del Skrevet 2. mars 2014 Det er her du skulle vært i dag ja. Jeg lager mat til syforeninga til mamma, er akkurat ferdig med desserten. Mad muff pie, der fire forskjellige ingredienser legges lagvis i en skål: en krem laget av Philadelphia, vispet krem og vaniljekrem, en deilig sjokolademousse, hjemmelaget bringebærcoulis og knuste Oreokjeks. Da blir det seende sånn ut: 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 2. mars 2014 #105 Del Skrevet 2. mars 2014 Mmmmm jeg tar den jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 2. mars 2014 #106 Del Skrevet 2. mars 2014 Så flink du er! Og det der hørtes heeeelt nydelig ut. Heldige mammamen din og hele syforeningen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 2. mars 2014 #107 Del Skrevet 2. mars 2014 Husmorhelg! Den så herlig ut den desserten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 2. mars 2014 #108 Del Skrevet 2. mars 2014 Hvis noen savner hager eller transportmidler å utfolde seg i så har jeg en helt ny Battlestar her med plass til mange. Riktig godt nyttår til gamle og nye medlemmer! Haha hva for noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galactica Skrevet 2. mars 2014 Forfatter #109 Del Skrevet 2. mars 2014 Den er smaskens, den desserten. Og nå står tre banankaker i ovnen. Skal ta med til elevene i morgen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 2. mars 2014 #110 Del Skrevet 2. mars 2014 Den er smaskens, den desserten. Og nå står tre banankaker i ovnen. Skal ta med til elevene i morgen. Hvem er hun på profil bildet ditt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galactica Skrevet 2. mars 2014 Forfatter #111 Del Skrevet 2. mars 2014 Hvem er hun på profil bildet ditt? Starbucks fra Battlestar Galactica. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 2. mars 2014 #112 Del Skrevet 2. mars 2014 Den er smaskens, den desserten. Og nå står tre banankaker i ovnen. Skal ta med til elevene i morgen. Nam! Så snill du er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 2. mars 2014 #113 Del Skrevet 2. mars 2014 Starbucks fra Battlestar Galactica. Åja, det er hun fra 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galactica Skrevet 3. mars 2014 Forfatter #114 Del Skrevet 3. mars 2014 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galactica Skrevet 4. mars 2014 Forfatter #115 Del Skrevet 4. mars 2014 Jeg er stolt av meg selv. *klapper seg selv på skuldra* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 4. mars 2014 #116 Del Skrevet 4. mars 2014 Så bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 4. mars 2014 #117 Del Skrevet 4. mars 2014 Bra å være stolt av den man er:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galactica Skrevet 5. mars 2014 Forfatter #118 Del Skrevet 5. mars 2014 Det er vanskelig å være kontaktlærer. Nå har vi to tunge elevsaker som krever mye, med politi og barnevern involvert. Det tapper meg for krefter og jeg kjenner en stor maktesløshet overfor dette store og fæle, men samtidig så kjenner jeg at jeg faktisk betyr noe i det store bildet, jeg kan utgjøre en forskjell for et ungt menneske. Det er en god følelse. Man trenger å føle at man betyr noe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. mars 2014 #119 Del Skrevet 5. mars 2014 Og unge mennesker som er litt på vidvanke, trenger å se at det finnes noen som stiller opp, selv om de har svidd av sjanse etter sjanse. Bra jobb, G! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 5. mars 2014 #120 Del Skrevet 5. mars 2014 Det lille jeg "kjenner" deg gjennom forumet er jeg helt sikker på at du utgjør en forskjell for dem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå