Gå til innhold

Heftig nyttårsnatt!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg mistet en kjempefin fyr som var interessert i meg i utgangspunktet, fordi jeg spilte "hard to get". :sukk:

Han fortalte meg senere at han hadde trukket seg unna fordi han var redd for å bli såret.

Anonymous poster hash: 164db...f09
Videoannonse
Annonse
Gjest Awzm me
Skrevet

Jeg kjenner jo gutten, ,vi har møttes fler ganger før, og jeg føler jeg kjenner han. De andre gangene har jeg "sagt" nei når han har villet ha sex! så det er ikke sånn at jeg bare hopper på første og beste gutt.

Etter alle innleggene dine på forumet virker det som det er det du har lyst til. :)

• Liker 3
Skrevet

Etter alle innleggene dine på forumet virker det som det er det du har lyst til. :)

Hadde lyst på å ha sex, men ikke med en helt random, ville jo egentlig ha det med en kjæreste, men sånn ble det ikke nå

• Liker 1
Skrevet

Så du tror at han kanskje liker meg? :D

Skal svare siden du spør, men du må finne det ut selv :)

Først og fremst så ville han jo ha deg og han har invitert deg med på kino ! Sjansen er derfor definitivt ikke dårlige høres det ut som :)

Merker du det ikke på han ?

Når dere har møtt hverandre før, hvordan har kroppspråket hans vært ? Smiler han og viser interesse/ prater med deg ? Prøver han å imponere :P

Men at du nå har takket nei til kino med han ville jeg vært veldig bekymret for. Da ville jeg trodd at du bare var interessert i å ha sex og ikke treffe meg videre ! Du må ikke takke nei, når gutten du liker inviterer deg med på date da ????!! :bond:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Skal svare siden du spør, men du må finne det ut selv :)

Først og fremst så ville han jo ha deg og han har invitert deg med på kino ! Sjansen er derfor definitivt ikke dårlige høres det ut som :)

Merker du det ikke på han ?

Når dere har møtt hverandre før, hvordan har kroppspråket hans vært ? Smiler han og viser interesse/ prater med deg ? Prøver han å imponere :P

Men at du nå har takket nei til kino med han ville jeg vært veldig bekymret for. Da ville jeg trodd at du bare var interessert i å ha sex og ikke treffe meg videre ! Du må ikke takke nei, når gutten du liker inviterer deg med på date da ????!! :bond:

okei :) Hvis vi ser hverandre på skolen så kommer han ikke bort og sier hei. Dette var før da, har jo ikke møtt han på skolen etter at vi hadde sex. Vi snakker en del på kik, og han er ganske tullete. Vi har veldig lik humor.

Han "åpner" seg ikke så veldig mye for meg når det kommer til litt dypere temaer, som for eksempel familie (foreldrene hans er skilt, men han er bare hos moren sin). Jeg derimot har en tedens til å bare fortelle alt om meg selv.

Hvis vi møtes på fest eller han inviterer meg og venninnene mine så er vi sammen der, og det liker jeg.

Endret av Mariell007
Skrevet

Jeg ser det er mange som råder deg til å "spille et spill" og leke hard to get.. Altså, mine varsellamper hadde også lyst om noen hadde sagt til meg at "vi holder dette skjult", men allikevel hadde jeg da dratt på date med fyren jeg er forelsket i. Man vet jo aldri hva han egentlig tenker, og hvorfor gå glipp av noe bare fordi han kanskje ikke er interessert. For alt hva vi vet kan han jo faktisk være det. Når det er sagt ville jeg også vært forsiktig og sett ting litt ann, om han feks ikke vil møtes igjen om han ikke får sex etter kinoen. Og for all del, ikke sug han i kinosalen. Behøver ikke å ha sex første daten selvom dere har hatt det før :)

• Liker 2
Skrevet

Er dere bare sjalue fordi at dere ikke fikk dere noe ligg i går eller? ..

Men bra at du fikk deg et ligg da, Mariell!

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner.

Estrella, mod.

Skrevet

Alt jeg ville med dette forumet her var i bunn og grunn og få ut tankene mine og fortelle dere at jeg ikke er jomfru mer.. Fler spekulasjoner fra dere eller hva dere mener og tenker om dette er litt likegyldig for meg akuratt nå, i og met at dere verken kjenner meg eller han som person. Vil uansett takke dere som faktisk gir gode råd, og som ser objektivt på dette her!

Skrevet

Hvor gamle er dere?

Skrevet (endret)

Alt jeg ville med dette forumet her var i bunn og grunn og få ut tankene mine og fortelle dere at jeg ikke er jomfru mer.. Fler spekulasjoner fra dere eller hva dere mener og tenker om dette er litt likegyldig for meg akuratt nå, i og met at dere verken kjenner meg eller han som person. Vil uansett takke dere som faktisk gir gode råd, og som ser objektivt på dette her!

Hvordan gikk det? :) Har dere snakket mer sammen? Det ble jo stilt en del spørsmål i denne tråden om intensjonene til gutten, har du funnet ut noe mer? :)

Og du, ikke spill kostbar, det er slitsomt for gutten, og det vil være slitsomt for deg i lengden. Prøv å finn den balansen mellom å gi deg selv helt gratis (altså at du kaster deg etter han) og å spille veldig kostbar. Gjør det som føles riktig for deg, men ikke la han bruke deg, om du skjønner.

Endret av Lucid

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...