AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #21 Skrevet 1. januar 2014 Beklager at jeg må være helt ærlig, men er 99,9% sikker på at han har utnyttet deg. Om han ber deg holde kjeft om at dere har ligget sammen, vil han ikke at det skal ut. Hører du fra ham senere, IKKE godta meldinger sent på kvelden om spørsmål om å komme til ham å se film etc. Hvis han ER seriøs med deg, er han ikke redd for å la deg og andre vite det, i hvertfall nå som han vet at du er tiltrukket av ham. Anonymous poster hash: b2301...907 14
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #22 Skrevet 1. januar 2014 Beklager at jeg må være helt ærlig, men er 99,9% sikker på at han har utnyttet deg. Om han ber deg holde kjeft om at dere har ligget sammen, vil han ikke at det skal ut. Hører du fra ham senere, IKKE godta meldinger sent på kvelden om spørsmål om å komme til ham å se film etc. Hvis han ER seriøs med deg, er han ikke redd for å la deg og andre vite det, i hvertfall nå som han vet at du er tiltrukket av ham. Anonymous poster hash: b2301...907 Enig med deg. Og jeg vet ikke helt hvor jeg skal begynne å svare TS, for det er så veldig mye feil med alt som TS har skrevet. Anonymous poster hash: 4f000...5a4 9
Mariell007 Skrevet 1. januar 2014 Forfatter #23 Skrevet 1. januar 2014 Beklager at jeg må være helt ærlig, men er 99,9% sikker på at han har utnyttet deg. Om han ber deg holde kjeft om at dere har ligget sammen, vil han ikke at det skal ut. Hører du fra ham senere, IKKE godta meldinger sent på kvelden om spørsmål om å komme til ham å se film etc. Hvis han ER seriøs med deg, er han ikke redd for å la deg og andre vite det, i hvertfall nå som han vet at du er tiltrukket av ham. Anonymous poster hash: b2301...907 Og hva mener du med sent, etter ti? Han vet ikke at jeg er forelsket i han enda, men jeg vil si det til han.
Gjest Summers Skrevet 1. januar 2014 #24 Skrevet 1. januar 2014 Grattis TS, tror du har kjekkasen rundt lillefingeren din. 2
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #25 Skrevet 1. januar 2014 Jeg VET at vennene mine ikke har en vibrator hjemme, de er bare 16 år de og, og de er ikke noe seksuelt frustrerte som trenger det. Men du VET jo at mora di har... Anonymous poster hash: 0c5d4...d3c 2
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #26 Skrevet 1. januar 2014 Ikke at jeg tror du har det, men har du hørt noe fra ham siden "sist"? Det er ingen normale mennesker som ber om å få ta et bilde av deg, der du ligger på bordet. Det bildet kommer garantert til å dukke opp et sted... Og du har masse bilder av ham naken? Har du tatt dem selv, eller har han sendt dem? Jeg er så uendelig glad jeg ikke er 16år idag. For 15år siden da jeg var 16, så fantes det ikke slike forskrudde problemstillinger som idag.. Anonymous poster hash: 4f000...5a4 15
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #27 Skrevet 1. januar 2014 Påminnelsen om kondom kommer vel litt for sent nå, men husket du det ts?Anonymous poster hash: 7dddc...f80 4
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #29 Skrevet 1. januar 2014 Det var ikke et ONS, vi kjenner hverandre godt, han går på skolen min, jeg er forelsket i han og har vært det lenge? Er fortsatt et ons selv om dere kjenner hverandre Anonymous poster hash: 92460...593 6
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #30 Skrevet 1. januar 2014 Jeg VET at vennene mine ikke har en vibrator hjemme, de er bare 16 år de og, og de er ikke noe seksuelt frustrerte som trenger det. Hadde vibrator da jeg var 16 jeg selv om jeg hadde fast partner. Sexleketøy er noe man ofte bruker også under sex når man har blitt litt mer erfaren Anonymous poster hash: 92460...593
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #31 Skrevet 1. januar 2014 Skulle ønske jeg var han Anonymous poster hash: f09aa...a99 1
tore55 Skrevet 1. januar 2014 #32 Skrevet 1. januar 2014 kondom? tok han nakenbilde av deg? er det rart vi er skeptisk. godt råd å bli kjent med egen kropp alene . 2
Mariell007 Skrevet 1. januar 2014 Forfatter #33 Skrevet 1. januar 2014 Grattis TS, tror du har kjekkasen rundt lillefingeren din. Tror du virkelig det? <3 4
Mariell007 Skrevet 1. januar 2014 Forfatter #34 Skrevet 1. januar 2014 Ikke at jeg tror du har det, men har du hørt noe fra ham siden "sist"? Det er ingen normale mennesker som ber om å få ta et bilde av deg, der du ligger på bordet. Det bildet kommer garantert til å dukke opp et sted... Og du har masse bilder av ham naken? Har du tatt dem selv, eller har han sendt dem? Jeg er så uendelig glad jeg ikke er 16år idag. For 15år siden da jeg var 16, så fantes det ikke slike forskrudde problemstillinger som idag.. Anonymous poster hash: 4f000...5a4 kondom? tok han nakenbilde av deg? er det rart vi er skeptisk. godt råd å bli kjent med egen kropp alene . Påminnelsen om kondom kommer vel litt for sent nå, men husket du det ts?Anonymous poster hash: 7dddc...f80 Har chattet litt med han på Kik i dag. Han spurte om vi husket å bruke kondom i går, og det husker jeg at vi gjorde. Han sender hjerter ogsånt til meg. Ikke glem at jeg hadde på kjolen når jeg lå der på bordet da, så bildet var ikke så ille og unormalt som dere skal ha det til. Bildene av han naken har han både sendt meg og jeg har tatt ett.
Mariell007 Skrevet 1. januar 2014 Forfatter #35 Skrevet 1. januar 2014 Skulle ønske jeg var han Anonymous poster hash: f09aa...a99 Hvorfor det? Eller er det ironi? 1
Mariell007 Skrevet 1. januar 2014 Forfatter #36 Skrevet 1. januar 2014 Er fortsatt et ons selv om dere kjenner hverandre Anonymous poster hash: 92460...593 Vi kommer jo til å ha det igjen da.
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #37 Skrevet 1. januar 2014 Kjære deg, du har mye og lære. Tror du virkelig hvis han er intressert når han har gått fram på den måten? Det er faktisk ikke sånn det er. At han i tillegg vil ha bilde av deg viser hvor lite seriøst han tar dette. Spurte han om tlf nr ditt? Helt sikkert ikke. Dette var nok en ONS så du vil nok våkne til virkeligheten snart. Tror meg, har gjordt samme feilen selv da jeg var ung og gråt mang en tåre. Men man lærer etterhvert og skille mellom en som leker med deg og en som vil være seriøs og ha et forhold. Lykke til...... Anonymous poster hash: 60f23...8bb 3
Gjest Summers Skrevet 1. januar 2014 #38 Skrevet 1. januar 2014 (endret) Tror du virkelig det? <3 Klabert, så håper du ikke bare bruker han. XOXO Endret 1. januar 2014 av Summers 8
xXAmorXx Skrevet 1. januar 2014 #39 Skrevet 1. januar 2014 Når jeg leser slikt blir jeg bare oppgitt. Naivt og dumt kalles dette. Jeg håper du modner litt mer og får bedre forståelse rundt alt dette før du velger å pule han igjen, evt noen andre. åpne opp øynene dine jente. 10
Mariell007 Skrevet 1. januar 2014 Forfatter #40 Skrevet 1. januar 2014 Kjære deg, du har mye og lære. Tror du virkelig hvis han er intressert når han har gått fram på den måten? Det er faktisk ikke sånn det er. At han i tillegg vil ha bilde av deg viser hvor lite seriøst han tar dette. Spurte han om tlf nr ditt? Helt sikkert ikke. Dette var nok en ONS så du vil nok våkne til virkeligheten snart. Tror meg, har gjordt samme feilen selv da jeg var ung og gråt mang en tåre. Men man lærer etterhvert og skille mellom en som leker med deg og en som vil være seriøs og ha et forhold. Lykke til...... Anonymous poster hash: 60f23...8bb Han har fått tlfnummeret mitt for lenge siden, og fikk en melding av han nå om jeg vil være med på kino, og jeg foreslo at vi kunne se Justin Biebers Believe og han sa at det var greit selvom jeg tror han vil se noe annet, men jeg gidder å betale selv for å se den filmen en annen gang, men vil se den. Kanskje han får seg no på bakerste rad der et lite napp 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå