Gå til innhold

Heftig nyttårsnatt!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Meningene er delte. Det varierer fra person til person.

Smaken er helt individuell for hver mann/gutt, ingen smaker likt.

konsistensen da? sånn i munnen

Videoannonse
Annonse
Gjest Lille-pus
Skrevet

Det finner du ut av. Noe skal du oppleve uten at folk forteller deg hva de selv synes.

• Liker 2
Skrevet

Det finner du ut av. Noe skal du oppleve uten at folk forteller deg hva de selv synes.

okei, så ingen spesielle råd om dette temaet?

AnonymBruker
Skrevet

Han kommer ikke til og gjøre noe med bilde i og med at han ikke vil at noen skal vite om oss...

Man kan jo godt legge ut på nettet et bilde (hvis det er kun deg på det) uten at noen får vite om dere...

Anonymous poster hash: 73cc9...169

Skrevet

Han kommer ikke til og gjøre noe med bilde i og med at han ikke vil at noen skal vite om oss

Her har du svart mer enn nok på ditt eget spm..
  • Liker 1
Skrevet

Her har du svart mer enn nok på ditt eget spm..

Ja, lærer jo av de kommentarene deres! Tydeligvis så vil han ikke ha MEG, bare sex... Men han spurte meg jo emd ut på kino?

Skrevet

Ja, lærer jo av de kommentarene deres! Tydeligvis så vil han ikke ha MEG, bare sex... Men han spurte meg jo emd ut på kino?

Spørre ut på kino trenger ikke bety han vil noe mer. Muligens han bare vil du skal bli mer betatt? Glem gutten du, det ville jeg gjort. Han har deg rundt lillefingern, ikke la han ;)
Skrevet

Spørre ut på kino trenger ikke bety han vil noe mer. Muligens han bare vil du skal bli mer betatt? Glem gutten du, det ville jeg gjort. Han har deg rundt lillefingern, ikke la han ;)

okei... Skal slutte å svare han på en liten stund, men han er jo så fin!!! og han har muskler, og lukter drit godt, og han er snill mot meg når vi er sammen, og han lar meg få drikke av han som han har kjøpt.

• Liker 1
Skrevet (endret)

okei... Skal slutte å svare han på en liten stund, men han er jo så fin!!! og han har muskler, og lukter drit godt, og han er snill mot meg når vi er sammen, og han lar meg få drikke av han som han har kjøpt.

Jeg forstår. Jeg har vært i din situasjon da jeg var yngre og kan love deg at du vil ende opp såret. Det KUNNE vært en mulighet for at han hadde vært interessert, men utifra innleggene dine så desverre - nei. Istedet for å slutte å svare, ville jeg heller brukt veldig langt tid på å svare, og svart litt likegyldig - da skjønner han kanskje at han ikke har deg rundt lillefingern likevel. Gutter er utspekulerte, desverre. Brent meg før. Men med en gang jeg mista interessen kom de løpende tilbake, og innså at de dumma seg ut. Endret av paz
AnonymBruker
Skrevet

Seig vaniljesaus.

Anonymous poster hash: 3e6f1...2bc

Gjest Lille-pus
Skrevet

okei, så ingen spesielle råd om dette temaet?

Det så individuelt om man liker eller ikke liker.

Det blir bare veldig galt å forsøke å legge noen fasit for deg.

Det eneste det vil gi er å kunne gi deg noen feilaktige bilder som vil ligge i hodet ditt og påvirke deg der og da.

Alle opplever det individuelt, og hver mann/gutt smaker som sagt helt individuelt, - og hver kvinne/jente finner det også helt individuelt.

Kroppsvarmt er det eneste nøytrale ordet... kroppsvamt og bittelitt salt med hans helt spesielle smak.

AnonymBruker
Skrevet

Seig vaniljesaus.

Må rette på meg selv.

Alt fra flytende som vann til klumpete vaniljekrem. Altså, det varierer fra person til person.

Skrevet

Jeg forstår. Jeg har vært i din situasjon da jeg var yngre og kan love deg at du vil ende opp såret. Det KUNNE vært en mulighet for at han hadde vært interessert, men utifra innleggene dine så desverre - nei. Istedet for å slutte å svare, ville jeg heller brukt veldig langt tid på å svare, og svart litt likegyldig - da skjønner han kanskje at han ikke har deg rundt lillefingern likevel. Gutter er utspekulerte, desverre. Brent meg før. Men med en gang jeg mista interessen kom de løpende tilbake, og innså at de dumma seg ut.

aha, smart! Takk paz

Skrevet

aha, smart! Takk paz

Nei, det er ikke smart. Dette er å lære deg å spille spill, eller ikke å være deg selv og dermed ikke gjøre det som er naturlig for deg. Hvorfor skal du late som ditt og datt for å få en fyr på kroken? Hvorfor ikke isteden finne en som liker deg som du er?

• Liker 5
Skrevet

Nei, det er ikke smart. Dette er å lære deg å spille spill, eller ikke å være deg selv og dermed ikke gjøre det som er naturlig for deg. Hvorfor skal du late som ditt og datt for å få en fyr på kroken? Hvorfor ikke isteden finne en som liker deg som du er?

okei, så jeg skal bare svare det jeg egentlig vil og når jeg vil, og si og gjøre alt som "faller" meg inn, og hvis han ikke liker meg da så burde jeg bare droppe han?

Gjest Lady.In.Heels
Skrevet

okei, så jeg skal bare svare det jeg egentlig vil og når jeg vil, og si og gjøre alt som "faller" meg inn, og hvis han ikke liker meg da så burde jeg bare droppe han?

Hvis du er usikker så kan du jo bare spørre han hva han er ute etter. Vil han ha kjæreste, trives han med å være singel? Svarer han sistnevte er det jo selvsagt at han kun vil ha sex.

• Liker 1
Skrevet

Lærer da absolutt ikke å spille noe spill. Det er bedre å virke likegyldig enn å være åpenlyst desperat. Har aldri sagt at ts ikke burde finne en som liker henne for den hun er, fordi det burde hun. Men denne gutten burde også få vite at han ikke kan leke med henne.
  • Liker 2
Skrevet

Du burde egentlig bare droppe han uansett. Jeg mente ikke at du skulle endre deg, men du har ikke vondt av å være likegyldig ovenfor ham. Det endrer jo ikke deg som person.
Skrevet

Du burde egentlig bare droppe han uansett. Jeg mente ikke at du skulle endre deg, men du har ikke vondt av å være likegyldig ovenfor ham. Det endrer jo ikke deg som person.

Forstår det

AnonymBruker
Skrevet

Huffameg. Jeg lover deg at et forhold som er bygd på overfladiske ting vil ikke vare lenge. Max 2 uker. Og det virker veldig som om at han kun er ute etter ei lita knulledukke til han finner seg noe bedre. Det er akkurat sånn badboys er. Og siden du er forelsket i han så kan han selvsagt holde på deg lengre. Og det at han gir deg drikke når du er 16 år viser at han mangler en god del oppi hodet sitt. Han er selvsagt snill mot deg for at han skal få pult deg.

Anonymous poster hash: 92460...593

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...