Mariell007 Skrevet 1. januar 2014 Forfatter #41 Skrevet 1. januar 2014 Klabert, så håper du ikke bare bruker han. XOXO Bruker han? Kunne jeg aldri funnet på
Mariell007 Skrevet 1. januar 2014 Forfatter #42 Skrevet 1. januar 2014 Når jeg leser slikt blir jeg bare oppgitt. Naivt og dumt kalles dette. Jeg håper du modner litt mer og får bedre forståelse rundt alt dette før du velger å pule han igjen, evt noen andre. åpne opp øynene dine jente. Dere forstår ikke alt her, nå skal jeg på kino med fyren og vi skal se den filmen jeg vil se.
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #43 Skrevet 1. januar 2014 Han har fått tlfnummeret mitt for lenge siden, og fikk en melding av han nå om jeg vil være med på kino, og jeg foreslo at vi kunne se Justin Biebers Believe og han sa at det var greit selvom jeg tror han vil se noe annet, men jeg gidder å betale selv for å se den filmen en annen gang, men vil se den. Kanskje han får seg no på bakerste rad der et lite napp Tror du må prøve og roe deg ned litt altså hvis ikke kommer du til og virke klengete. Menn liker og jakte får de alt på et fat med en gang blir de fort lei Anonymous poster hash: 60f23...8bb
Gjest Summers Skrevet 1. januar 2014 #44 Skrevet 1. januar 2014 Bruker han? Kunne jeg aldri funnet på Da høres du ut som en fin jente, ganske mange jenter som bare bruker gutter som mellomkjæreste, mens de egentlig leter etter en de liker. 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #45 Skrevet 1. januar 2014 Kjære Mariell, det er noe som skurrer her, enten du vil se det eller ikke. Anonymous poster hash: 4f000...5a4 5
Mariell007 Skrevet 1. januar 2014 Forfatter #46 Skrevet 1. januar 2014 Da høres du ut som en fin jente, ganske mange jenter som bare bruker gutter som mellomkjæreste, mens de egentlig leter etter en de liker. Men jeg liker han! Han er veldig kjekk, og jeg syntes han er snill, og han virker litt sånn badboy og (litt) Hard to get! og det liker jeg, gjør alt litt mer spennende.
Mariell007 Skrevet 1. januar 2014 Forfatter #47 Skrevet 1. januar 2014 Tror du må prøve og roe deg ned litt altså hvis ikke kommer du til og virke klengete. Menn liker og jakte får de alt på et fat med en gang blir de fort lei Anonymous poster hash: 60f23...8bb Okei, da sier jeg at jeg ikke vil dra på kino med han alikevel! Sånn at han bare får mer lyst på meg Men er ikke det er godt tegn at han vil på kino med meg da? Hvordan skal jeg få sett "Believe" gratis nå? Har pengeproblemer 3
Gjest Summers Skrevet 1. januar 2014 #48 Skrevet 1. januar 2014 han virker litt sånn badboy og (litt) Hard to get! og det liker jeg, gjør alt litt mer spennende. Det er nok nettopp det mange i tråden har reagert på og derfor kalt deg et troll. Du sier du er ute etter noe seriøst samtidig som du virker som om du bare er ute etter litt morro. Badboy, hard to get, litt spennende, osv.
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #49 Skrevet 1. januar 2014 jenter som liker Bieber burde ikke være moden nok til å pule. du er for ung Anonymous poster hash: 9e216...651 10
Gjest Lille-pus Skrevet 1. januar 2014 #50 Skrevet 1. januar 2014 Hvis du har lyst til å gå på kino med ham så går du selvsagt på kino med ham. Ikke alle som opererer under AB mener det like godt... og å si 'jatakk' til å gå på kino med ham er da virkelig ikke å være klengete. Om du vil ha sex med han så kan det være steder som er mer egnet enn akkurat kinosalen i disse tider. Klengete er når du sender en haug med meldinger hvert 5te minutt. 3
Mariell007 Skrevet 1. januar 2014 Forfatter #51 Skrevet 1. januar 2014 Det er nok nettopp det mange i tråden har reagert på og derfor kalt deg et troll. Du sier du er ute etter noe seriøst samtidig som du virker som om du bare er ute etter litt morro. Badboy, hard to get, litt spennende, osv. Jeg vil jo bli kjæresten hans fordi jeg liker han, og det er noen av grunnene til at jeg liker han! Hadde ikke vært like keen om han hadde vært sykt innpåsliten og irriterende
Mariell007 Skrevet 1. januar 2014 Forfatter #52 Skrevet 1. januar 2014 Hvis du har lyst til å gå på kino med ham så går du selvsagt på kino med ham. Ikke alle som opererer under AB mener det like godt... og å si 'jatakk' til å gå på kino med ham er da virkelig ikke å være klengete. Om du vil ha sex med han så kan det være steder som er mer egnet enn akkurat kinosalen i disse tider. Klengete er når du sender en haug med meldinger hvert 5te minutt. åja okei, jeg sender han nesten aldri meldinger. Omtrent alltid han som starter samtaler og sånn. Mente ikke å ha sex, men kanskje et runk eller bj :D 1
Mariell007 Skrevet 1. januar 2014 Forfatter #53 Skrevet 1. januar 2014 jenter som liker Bieber burde ikke være moden nok til å pule. du er for ungAnonymous poster hash: 9e216...651 Har du sett fyren? Tattoos, muskler og fyldige lepper! Justin har blitt ganske hot!
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #54 Skrevet 1. januar 2014 Har du sett fyren? Tattoos, muskler og fyldige lepper! Justin har blitt ganske hot! joda. Men nå har du jo en mann av kjøtt og blod. og husk kondomAnonymous poster hash: 9e216...651
Mariell007 Skrevet 1. januar 2014 Forfatter #55 Skrevet 1. januar 2014 joda. Men nå har du jo en mann av kjøtt og blod. og husk kondomAnonymous poster hash: 9e216...651 ja selvfølgelig, vil ikke risikere å bli gravid!
Gjest Lille-pus Skrevet 1. januar 2014 #56 Skrevet 1. januar 2014 åja okei, jeg sender han nesten aldri meldinger. Omtrent alltid han som starter samtaler og sånn. Mente ikke å ha sex, men kanskje et runk eller bj :D Du har blitt overraskende erfaren på 18 timer unge dame. En bj i en kinosal forutsetter at du svelger hele satsen. Just menioned. 6
Mariell007 Skrevet 1. januar 2014 Forfatter #57 Skrevet 1. januar 2014 Du har blitt overraskende erfaren på 18 timer unge dame. En bj i en kinosal forutsetter at du svelger hele satsen. Just menioned. Shit det har jeg ikke tenkt på... Sa uansett nei til han, så blir ikke noe av... Er sæd ekkelt å svelge? Har aldri gjort det før... Smaker det godt? 1
Gjest Lille-pus Skrevet 1. januar 2014 #58 Skrevet 1. januar 2014 Shit det har jeg ikke tenkt på... Sa uansett nei til han, så blir ikke noe av... Er sæd ekkelt å svelge? Har aldri gjort det før... Smaker det godt? Meningene er delte. Det varierer fra person til person. Smaken er helt individuell for hver mann/gutt, ingen smaker likt.
Ellevill Skrevet 1. januar 2014 #59 Skrevet 1. januar 2014 åja okei, jeg sender han nesten aldri meldinger. Omtrent alltid han som starter samtaler og sånn. Mente ikke å ha sex, men kanskje et runk eller bj :D Ro deg ned litt nå! Enten så tuller du med oss eller du må skjerpe deg litt. 3
paz Skrevet 1. januar 2014 #60 Skrevet 1. januar 2014 (endret) Vil bare si at det ikke er vits i å håpe på noe i det heletatt. Gutter liker som regler jenter som ikke gir så fort etter. At han hadde sex med deg har ingenting med forelskelse å gjøre. At han "alltid starter samtalene", betyr nok bare at han er kåt og vil ha et knull. Endret 1. januar 2014 av paz 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå