Gå til innhold

Heftig nyttårsnatt!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei

I natt gjorde jeg det. Jeg hadde sex for første gang og nå er jeg ikke jomfru lengre! Jeg hadde det med en gutt på skolen som er 2 år eldre enn meg og han er såå kjekk. Vi var på samme fest i går, vi starta å rote litt i sofaen, og jeg var egentlig ikke så full men jeg spilte med. Når klokka var tolv gikk alle på festen ut for å se på rakettene mens jeg og han ble igjen inne.

Han begynte å ta meg under kjolen og hintet til sex. Jeg tenkte at nå vil jeg bare bli ferdig med det og håpe på at det blir digg. Vi var på vei inn på et rom, men da gikk vi forbi spisestua og da sa jeg "Kan du ikke bare ta meg her?", sånn som dere skrev, spisebordet ;)

Han dro av meg trusa, men kjolen var fortsatt på, like greit siden det var jo masse vinduer der. Han drar ned buksa si og spørr om jeg er våt og jeg svarer ja. Han hadde deen store kukken og det var digg og ganske vondt å kjenne han inni meg. Jeg fikk faktisk vondt, men jeg turte ikke å si i fra til han. Det var egentlig mest vondt i ryggen fordi at bordet var så hardt.

Jeg er veldig glad for at det skjedde, fordi jeg er ganske forelsket i han. Lurer på hvordan dette kommer til å utvikle seg.

Alt i alt så var det mest vondt, men blir det bedre etterhvert?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han var ikke jomfru assa. Vet om fler jenter han har pult og han sa at jeg ikke skulle si det til noen, at jeg og han pulte.

Skrevet

Svar meg da! Trenger noen å snakke med dette om, siden jeg ikke har fortalt det til venninnene mine enda. Jeg har mye som må ut nå!!

Skrevet

Grattis.

Er det noe mer å si?

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Skriv det du vil få ut, da vel. Er ikke så mye å kommentere på her. Du har hatt sex på nyttårsaften - ok. Fint for deg?

Anonymous poster hash: 4f613...e8d
  • Liker 7
Skrevet

Gratulerer Mariell! Mange ville sikkert rådet deg til å vente med første gangen til du fant noen du virkelig var trygg på, men det er ikke uvanlig at lysten på sex overgår "fornuftige råd". Det endrer seg ikke nødvendigvis når man blir eldre heller. Første gangen er ikke nødvendigvis deiligere selv om man gjør det med kjæresten. Det er uansett spenningen som er det deiligste med første gang, sexen er sjeldent spesielt god. Ofte er man litt anspent og usikker selv om man ikke vil innrømme det, det er sjelden det at penis er stor som er årsaken til smerten. Men det kommer seg etterhvert!

Jeg råder deg likevel til å tenke litt over om du er forelsket i fyren, eller om du er forelsket i følelsen av å ha sex.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Han var ikke jomfru assa. Vet om fler jenter han har pult og han sa at jeg ikke skulle si det til noen, at jeg og han pulte.

Hvis han spesifikt ba deg om ikke å fortelle andre hva dere hadde gjort vil jeg si at det virker som om han forsøker å skjule det. Sikker på at han er verdt følelsene dine? Jeg mener gutter pleier å like å skryte, og at han ber deg holde kjeft om det tyder jo på at han kanskje er interessert i noen andre han ikke ønsker skal høre om dette spør du meg.

Anonymous poster hash: cd480...edc

• Liker 17
Skrevet

Gratulerer Mariell! Mange ville sikkert rådet deg til å vente med første gangen til du fant noen du virkelig var trygg på, men det er ikke uvanlig at lysten på sex overgår "fornuftige råd". Det endrer seg ikke nødvendigvis når man blir eldre heller. Første gangen er ikke nødvendigvis deiligere selv om man gjør det med kjæresten. Det er uansett spenningen som er det deiligste med første gang, sexen er sjeldent spesielt god. Ofte er man litt anspent og usikker selv om man ikke vil innrømme det, det er sjelden det at penis er stor som er årsaken til smerten. Men det kommer seg etterhvert!

Jeg råder deg likevel til å tenke litt over om du er forelsket i fyren, eller om du er forelsket i følelsen av å ha sex.

Takk for svar, gamle ørn :) Jeg har vært forelsket i han lenge, har faktisk opprettet en annen tråd lengre tid tilbake der jeg skrev om han.

Skrevet

Hvis han spesifikt ba deg om ikke å fortelle andre hva dere hadde gjort vil jeg si at det virker som om han forsøker å skjule det. Sikker på at han er verdt følelsene dine? Jeg mener gutter pleier å like å skryte, og at han ber deg holde kjeft om det tyder jo på at han kanskje er interessert i noen andre han ikke ønsker skal høre om dette spør du meg.

Anonymous poster hash: cd480...edc

Tror ikke han er forelsket i noen andre, siden han sier masse snilt og søtt til meg. Han spurte tilogmed om han kunne ta et bilde av meg mens jeg lå på bordet, men det er vel normalt?

Skrevet

Skriv det du vil få ut, da vel. Er ikke så mye å kommentere på her. Du har hatt sex på nyttårsaften - ok. Fint for deg?

Var stort for meg da, min første gang!! Er ikke jomfru mer

AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke han er forelsket i noen andre, siden han sier masse snilt og søtt til meg. Han spurte tilogmed om han kunne ta et bilde av meg mens jeg lå på bordet, men det er vel normalt?

Jada, helt normalt.

• Liker 14
Skrevet

Grattis.

Er det noe mer å si?

Er dere bare sjalue fordi at dere ikke fikk dere noe ligg i går eller? ..

Gjest Lille-pus
Skrevet

Ok... da var det gjort....

*host*

Om han fikk ta bilde av deg der du lå på bordet!

Jaha... det er kanskje normalt å ta bilder av erobringene sine i noen miljøer, men for andre er det noen man ikke gjør med førstegangselskere altså.

Du vet aldri hvor slike bilder ender opp.

Så, det var litt vondt ja... ja, det er gjerne det. Men neste gang er det ikke like vondt.

Nå kommer din nytelse inn i bildet.

Onanerer du? - og siden jeg antar svaret selvsagt er 'ja' så synes jeg du skal kjøpe den en passe stor rabbitvibrator og bli ennå bedre kjent med deg selv, sitt tenningsmønster og hvorledes du reagerer på stimuli av de ulike erotiske punktene i ditt eget underliv.

• Liker 11
Skrevet

Ok... da var det gjort....

*host*

Om han fikk ta bilde av deg der du lå på bordet!

Jaha... det er kanskje normalt å ta bilder av erobringene sine i noen miljøer, men for andre er det noen man ikke gjør med førstegangselskere altså.

Du vet aldri hvor slike bilder ender opp.

Så, det var litt vondt ja... ja, det er gjerne det. Men neste gang er det ikke like vondt.

Nå kommer din nytelse inn i bildet.

Onanerer du? - og siden jeg antar svaret selvsagt er 'ja' så synes jeg du skal kjøpe den en passe stor rabbitvibrator og bli ennå bedre kjent med deg selv, sitt tenningsmønster og hvorledes du reagerer på stimuli av de ulike erotiske punktene i ditt eget underliv.

Han kommer ikke til og gjøre noe med bilde i og med at han ikke vil at noen skal vite om oss pluss at jeg har masse bilder av han, naken! Gleder meg til neste gang. Onanerer ca. 4 ganger i uken, men flaut å kjøpe en vibrator da og flaut å bruke den, ingen av mine venner har det??

Gjest Lille-pus
Skrevet

Han kommer ikke til og gjøre noe med bilde i og med at han ikke vil at noen skal vite om oss pluss at jeg har masse bilder av han, naken! Gleder meg til neste gang. Onanerer ca. 4 ganger i uken, men flaut å kjøpe en vibrator da og flaut å bruke den, ingen av mine venner har det??

Det skal du ikke være så sikker på!

Kanskje ikke i dag... kanskje ikke i morgen... men plutselig er det på en av de mer interessante sidene hvor 'guttunger' i mental forståelse av ordet legger ut bilder av 'erobringene sine'.

Om en vibrator er flaut, men det er greit at noen har seksuelle bilder av deg som de kan spre på nettet så ser vi veldig ulikt på hva som er 'flaut' eller kan bli fryktelig kleint.

Vibratorer har de på Kondomeriet og på nettet.

Enklest å kjøpe på Kondomeriet siden jeg har en mistanke om at du kan ha et i nærheten.

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Troll? Unnskyld meg, er da et menneske på lik linje med alle andre. Nei, jeg er ikke dum. Hvis han tenner på det bildet så skal han faen meg få ha det og, glede gutten kalles det.

Haha, det er ikke normalt å ta bilde av den man har ONS med altså.. Kjæresten min som jeg har vært sammen med lenge har ikke et eneste bilde av meg, og han har i alle fall ikke spurt om å ta bilde av meg etter vi har hatt sex. Hadde han gjort det etter første gang vi hadde sex, så hadde det ikke blitt noe mer mellom jeg og han. Tror dog at han du hadde sex med var et engangstilfelle siden han ikke vil at noen skal vite om dere.

Anonymous poster hash: 92460...593

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Spør du vennene dine "hey, har du vibrator?" så får du selvsagt nei. Folk legger ikke akkurat ut om sexleketøyene sine.

Skrevet

Haha, det er ikke normalt å ta bilde av den man har ONS med altså.. Kjæresten min som jeg har vært sammen med lenge har ikke et eneste bilde av meg, og han har i alle fall ikke spurt om å ta bilde av meg etter vi har hatt sex. Hadde han gjort det etter første gang vi hadde sex, så hadde det ikke blitt noe mer mellom jeg og han. Tror dog at han du hadde sex med var et engangstilfelle siden han ikke vil at noen skal vite om dere.

Det var ikke et ONS, vi kjenner hverandre godt, han går på skolen min, jeg er forelsket i han og har vært det lenge?

Skrevet

Spør du vennene dine "hey, har du vibrator?" så får du selvsagt nei. Folk legger ikke akkurat ut om sexleketøyene sine.

Jeg VET at vennene mine ikke har en vibrator hjemme, de er bare 16 år de og, og de er ikke noe seksuelt frustrerte som trenger det.

Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

Jeg VET at vennene mine ikke har en vibrator hjemme, de er bare 16 år de og, og de er ikke noe seksuelt frustrerte som trenger det.

Tror du at vibratorer er for seksuelt frustrerte mennesker så har du ennå myyyye igjen å lære :skratte:

Ditt liv, din seksualitet... og du befinner deg her på sexrommet helt frivillig.

Noen av oss gir deg faktisk gode og velmente råd.

Du velger selv om du vil lytte til disse eller ikke.

Det er ditt liv, din seksualitet som er under utvikling. Du er ennå ung, du vet kanskje ikke helt hva som tenner deg og hva som avtenner deg.

Edit: Troll eller ikke troll... påståeligheten tyder på rèelt oppgitt alder ;)

Endret av Lille-pus
  • Liker 14

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...