Lythande Skrevet 28. juni 2004 #241 Del Skrevet 28. juni 2004 Er ikke noe gøy når sånt skjer Lunacia, har det sånn selv innimellom. Da skal det ingenting til før jeg begynner å stortute. Har funnet ut at det som regel har noe med hormoner å gjøre, for jeg blir sånn stort sett rett før eller under mensen. :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 28. juni 2004 Forfatter #242 Del Skrevet 28. juni 2004 Hm... Jeg skal ha mensen om et par-tre dager, men jeg bruker ikke påvirkes av det til vanlig. Tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 28. juni 2004 #243 Del Skrevet 28. juni 2004 :trøste: Ikke lett når man har sånne dager. Jeg brukte ikke og bli så påvirket av hormoner før, men nå er jeg så følsom særlig etter jeg har hatt mensen at det nesten er komisk. Men jeg skal love deg at jeg ikke ser noe komikk i det når jeg er midt oppe i det :evil: Ta vare på deg selv, og ha en forts fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 29. juni 2004 Forfatter #244 Del Skrevet 29. juni 2004 Betty: Takk! :D God morgen! I dag er jeg glad! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 29. juni 2004 Forfatter #245 Del Skrevet 29. juni 2004 I går var det mandag, og jeg hadde det generelt bra. Jeg våknet ganske tidlig, og startet dagen med å chatte litt med Saeria, før jeg trente. Trente teknikk (dans) og styrke, før jeg tøyde ordentlig ut. Så la jeg meg i badekaret, og tok et varmt og deilig bad. Så fikk jeg i meg frokost, før jeg laget bursdagspresangen til en venninne. Kom meg omsider på biblioteket, hvor jeg fikk levert noe jeg hadde lånt og fornyet et par bøker. Deretter kjøpte jeg inn litt greier til gavelaging. Tenkte jeg snart skulle begynne med julegavene. Så bare det på café hvor vi feiret bursdagen til ei vennine. Deretter dro noen av oss på Outland, og etter at de andre gikk ble jeg hengende der og skravle med K som jobber der. Det var kjempehyggelig. Og så fant jeg en bok jeg bare MÅTTE kjøpe. Kom hjem, og satt meg ut i balkonghagen min hvor jeg koste meg med kveldsmat og bok. Etterpå skal jeg spise frokost ute på balkongen, tenker jeg. Så skal jeg jobbe litt med bryllupsgaven til Popelka og T. Skal i møte kl 16.30, kantinemøte for ShadowCon. Jeg sitter i kantinegruppa der, men kan desverre ikke være med på årets con, siden det ble lagt til en uke før jeg hadde trodd. Litt skuffende, men ikke så mye å gjøre med. I kveld skal jeg ut og treffe irc-venner. Er på en irc-kanal som heter #puben, og der er det slik at vi kjenner hverandre IRL også. Kjempekoselig! :D Tror med andre ord dette blir en fin dag - sol er det også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 29. juni 2004 #246 Del Skrevet 29. juni 2004 Håper turen ut med irc-vennene dine blir fin. Ha en fin dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 29. juni 2004 Forfatter #247 Del Skrevet 29. juni 2004 Takk! Gleder meg til å treffe ShadowCon-vennene mine også, det er en flott gjeng! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 29. juni 2004 #248 Del Skrevet 29. juni 2004 Det blir sikkert kjempekoselig i kveld Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 29. juni 2004 Forfatter #249 Del Skrevet 29. juni 2004 Takk... (Problemet er bare å rive seg løs fra KG...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 29. juni 2004 #250 Del Skrevet 29. juni 2004 PM sendt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 29. juni 2004 Forfatter #251 Del Skrevet 29. juni 2004 Tusen takk! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 29. juni 2004 #252 Del Skrevet 29. juni 2004 Her har det jo skjedd masse på noen få dager, har vært altfor opptatt av bryllup er jeg redd, så jeg har ikke fått fulgt med så godt :oops: Balkonghagen så ut som en deilig oase, et ste der man kan glemme bort dagens mas og bare slappe av! Ordentlig koselig! Håper du føler deg bedre nå, ikke gøy med hdårlig humør...det er ikke alltid man trenger en grunn en gang, det er akkurat som om det kommer et uvær og så er man stuck helt til skyene forsvinner og det blir sol igjen - akkurat som i naturen! Spennende hva du lager til T og meg....gleder meg til å pakke opp!! Vi sees snart Stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naken Skrevet 29. juni 2004 #253 Del Skrevet 29. juni 2004 Hei lunacia. Skjedd mye her siden jeg var innom sist! Håper du koser deg med irc vennene dine i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 29. juni 2004 #254 Del Skrevet 29. juni 2004 hint, hint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 29. juni 2004 #255 Del Skrevet 29. juni 2004 Hei lunacia. Håper du koser deg glugg ihjel i kveld da. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naken Skrevet 29. juni 2004 #256 Del Skrevet 29. juni 2004 Ville bare innom å si at jeg synes du er ei knall jente! God natt da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 29. juni 2004 Forfatter #257 Del Skrevet 29. juni 2004 Natta, Naken! Har hatt en bra dag, selv om jeg føler meg nedfor (igjen). En av de kveldene... Selvtilliten på bunn. Føler meg bare dum og stygg og feit. :cry: Godt å ha kjæreste som trøster! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naken Skrevet 29. juni 2004 #258 Del Skrevet 29. juni 2004 Uff da.. :-( Sånne kvelder er kjipe.. :trøste: , men kjærester er gode å ha, ja. :klem2: Godt han tar seg av deg! Jeg synes i alle fall, som sagt, at du virker som ei utrolig hyggelig og god jente! Håper du våkner med bedre selvtillit i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 29. juni 2004 Forfatter #259 Del Skrevet 29. juni 2004 Takk, Naken! Du er god! Jeg tror vi alle har slike stunder... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 29. juni 2004 Forfatter #260 Del Skrevet 29. juni 2004 Jeg fikk to brev i posten i dag! Et fra mama, med bilde av ei som var bestevenninnen min før. Hun hadde fått en liten sønn! Trist at vi har mistet kontakten, jeg får se om jeg kan få sporet henne opp. Hun var (er sikkert fortsatt) en utrolig herlig jente! Og så fikk jeg brev fra Saeria. Kjempekoselig! Men, ærlig talt, Saeria, du er GAL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg