Gå til innhold

lunacias hule

Bokalven

Anbefalte innlegg

Idril: Jo, har vært på hagesenteret. Kjøpte planter, jord og potte til rosa jeg kjøpte. :) Rimelig fornøyd. Har plantet sakene også, så nå trengs det en opprydding der ute. :)

Aniola-Fisken: He he, klarte å holde meg unna i 2 1/2 time! Men blir ikke så lenge, har en del andre ting jeg skal gjøre.

GreenSky: Morgenfugl? Egentlig ikke... La meg ganske tidlig i går, bare...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Grattis med nye blommer! :D

Etter mye om og men er jeg også våken. Tenkte at jeg kunne gi litt f*** siste dagen før jobben begynner. Det blir opplæring fra i morgen av.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er deilig å sove lenge. Dumt å si det, men jeg gleder meg til i morgen for da kan jeg sove så lenge jeg vil uten å måtte tenke på min kjære. For han er nemlig tilbake på jobb da. Han er snill da, jeg fikk frokost på senga i dag også - det er 3 gang denne uka. Tror nok han kjeder seg når han går hjemme, det kan i hvertfall virke slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, så gøy å dra til Island! Det er noe jeg har lyst til å gjøre en gang også. Ri på islandshest (anbefales, utrolig behagelig å sitte på en slik!), bade i varme kilder, se naturen....

Sendte deg en pm, jeg (det har du sikkert merket :ler: )

Hej då!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kunne jeg tenke meg å prøve å ri også. Min kjære vet jeg har lyst, han er nemlig hestegal - og skulle gjerne hatt sin egen hest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg red mye før, men så flyttet jeg... Og sånn var det. Men hjelmen sitter på bokhylla og støver ned. ;)

Nå har jeg bakt kanelsnurrer og kringle. :) Nammenam. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var balkonghagen i boks. :) I hvert fall for i dag. Den ser slik ut.

Fikk trent litt dans i dag også. Veldig deilig, nakke og skuldre streiker nesten. Er så stiiiv. Tror jeg skal kaste denne BHen, er null støtte i den. Skulle gjerne hatt mindre pupper, ja, men det er dyrt.

Planen for morgendagen:

- biblioteket

- bursdagscafé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

Hei, frøken,

Jeg må si at jeg synes det er kult at noen tør å være annerledes her på KG; du virker å ha dine meningers mot :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Saeria! :)

Ethereal: Jeg er bare meg, jeg... Det har jeg alltid vært. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Urk, jeg tar ting alt for lett innover meg. :sinna: *sinna på meg selv*

Hvorfor lar jeg meg såre av filleting som denne? *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lunacia.

Tusen takk for gode klemmer og ord i dagoken min :klem: .

Fikk ikke frem bildene fra verandaen din, får prøve igjen litt senere, bare elsker blomster og planter :)

Ha en fortsatt deilig kveld, misunner deg kanelsnurrene og kringelen.

Karnsje jeg må bake litt imorgen :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Urk, jeg tar ting alt for lett innover meg. :sinna: *sinna på meg selv*

Hvorfor lar jeg meg såre av filleting som denne? *sukk*

:trøste: :klem: Jeg også hadde blitt såret og lei meg. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for klemmer og trøst og alt! :klem: Glad i dere, jeg!

Saeria: Ikke fått noe spennende post i dag, bare Al Farah-blad.

Jeg føler meg nedfor akkurat nå. Skjønner ikke hva som skjedde. Satt ute, hadde spist kvelds (brødskiver og te) og leste i boka jeg leser. Plutselig, som kastet på meg, følte jeg meg skikkelig uttafor og nedfor. Skjønner det ikke. :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...