Gå til innhold

lunacias hule

Fremhevede innlegg

Skrevet

Idril: Jo, har vært på hagesenteret. Kjøpte planter, jord og potte til rosa jeg kjøpte. :) Rimelig fornøyd. Har plantet sakene også, så nå trengs det en opprydding der ute. :)

Aniola-Fisken: He he, klarte å holde meg unna i 2 1/2 time! Men blir ikke så lenge, har en del andre ting jeg skal gjøre.

GreenSky: Morgenfugl? Egentlig ikke... La meg ganske tidlig i går, bare...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grattis med nye blommer! :D

Etter mye om og men er jeg også våken. Tenkte at jeg kunne gi litt f*** siste dagen før jobben begynner. Det blir opplæring fra i morgen av.

:klem:

Skrevet

Det er deilig å sove lenge. Dumt å si det, men jeg gleder meg til i morgen for da kan jeg sove så lenge jeg vil uten å måtte tenke på min kjære. For han er nemlig tilbake på jobb da. Han er snill da, jeg fikk frokost på senga i dag også - det er 3 gang denne uka. Tror nok han kjeder seg når han går hjemme, det kan i hvertfall virke slik.

Skrevet

Oi, så gøy å dra til Island! Det er noe jeg har lyst til å gjøre en gang også. Ri på islandshest (anbefales, utrolig behagelig å sitte på en slik!), bade i varme kilder, se naturen....

Sendte deg en pm, jeg (det har du sikkert merket :ler: )

Hej då!

Skrevet

Islandshester er gode å ri på, ja. Det er som å sveve. :D

Skrevet

Det kunne jeg tenke meg å prøve å ri også. Min kjære vet jeg har lyst, han er nemlig hestegal - og skulle gjerne hatt sin egen hest.

Skrevet

Jeg red mye før, men så flyttet jeg... Og sånn var det. Men hjelmen sitter på bokhylla og støver ned. ;)

Nå har jeg bakt kanelsnurrer og kringle. :) Nammenam. :D

Skrevet

Så var balkonghagen i boks. :) I hvert fall for i dag. Den ser slik ut.

Fikk trent litt dans i dag også. Veldig deilig, nakke og skuldre streiker nesten. Er så stiiiv. Tror jeg skal kaste denne BHen, er null støtte i den. Skulle gjerne hatt mindre pupper, ja, men det er dyrt.

Planen for morgendagen:

- biblioteket

- bursdagscafé

Gjest Ethereal
Skrevet

Hei, frøken,

Jeg må si at jeg synes det er kult at noen tør å være annerledes her på KG; du virker å ha dine meningers mot :)

Skrevet

Takk, Saeria! :)

Ethereal: Jeg er bare meg, jeg... Det har jeg alltid vært. :-)

Skrevet

Urk, jeg tar ting alt for lett innover meg. :sinna: *sinna på meg selv*

Hvorfor lar jeg meg såre av filleting som denne? *sukk*

Skrevet

Hei Lunacia.

Tusen takk for gode klemmer og ord i dagoken min :klem: .

Fikk ikke frem bildene fra verandaen din, får prøve igjen litt senere, bare elsker blomster og planter :)

Ha en fortsatt deilig kveld, misunner deg kanelsnurrene og kringelen.

Karnsje jeg må bake litt imorgen :sjarmor:

Skrevet
Urk, jeg tar ting alt for lett innover meg. :sinna: *sinna på meg selv*

Hvorfor lar jeg meg såre av filleting som denne? *sukk*

:trøste: :klem: Jeg også hadde blitt såret og lei meg. :(

Skrevet

Takk for klemmer og trøst og alt! :klem: Glad i dere, jeg!

Saeria: Ikke fått noe spennende post i dag, bare Al Farah-blad.

Jeg føler meg nedfor akkurat nå. Skjønner ikke hva som skjedde. Satt ute, hadde spist kvelds (brødskiver og te) og leste i boka jeg leser. Plutselig, som kastet på meg, følte jeg meg skikkelig uttafor og nedfor. Skjønner det ikke. :cry:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...