Gå til innhold

lunacias hule

Bokalven

Anbefalte innlegg

Det har jeg aldri lagt merke til av en eller annen grunn!

Hva er grunnen til det?

Fordi jeg vil at det skal være sånn? Synes det ser penere ut. ;)

Koss gjekk dansinga venen? :)

Jo, greit. Var bare trening. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hurra! Nå har jeg sett bildene av deg! Kult at du tør å legge dem ut, slik at vi får se hvem vi snakker med! Du er jammen en pen dame, og jeg liiiiker fletter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke så mye å tørre. Når det gjelder Internett er jeg nok rimelig uanonym. Jeg bruker jo samme nick overalt, og har vært online i over ti år... Så da blir det vanskelig å gjemme seg bort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe slikt. :) Det er noe jeg definitivt ikke gjør... Med mindre det er låst på LJ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha. Saa det var grunnen. Skal proeve aa huske paa det!

Ha en fin dag, lunacia (ser du, jeg husker det ennaa!)

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hjelp, hva er LJ? Nå ble jeg nesten litt redd. Men det er vel noe i at det ikke er bedre å legge ut om personlige hverdagsting enn å legge ut bilder. Det kommer vel ingen og tar meg uansett! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*le*

Så søte dere er! *kosemosepå*

Nå skal jeg uuuut! Og kikke på jentene... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi se, hvem skal jeg være med ut? Kaltyr, Lythande, Chickxsy, MB, E og kanskje, kanskje "Sally". Jobber med å overtale "Sally" nå... Vil at hun skal være med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Måtte le av Nemi...

~*~

Var ute i går... Først en liten gjeng sammen, det var koselig. Rett etter midnatt desserterte "alle" meg, men heldigvis kom "Sally", så da ble jeg ikke alene...

...kom hjem ca 17.45 i dag. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen ganger skulle jeg ønske jeg kunne låse denne dagboka på samme måten som på LJ - sånn at den ikke lå åpen for "Gud og Hvermann".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...