Anglofil Skrevet 24. desember 2013 #1 Skrevet 24. desember 2013 Ja, den årlige tråden må opprettes, og spørsmålet er: hva fikk dere til jul i år? Jeg kommer med mitt svar litt senere. Mvh Yvonne
Vorin Skrevet 24. desember 2013 #3 Skrevet 24. desember 2013 Penger, weekendtur til en storby, flaxlodd og Rosendahl kaffekrus og skåler . 1
Gjest Chloe87 Skrevet 24. desember 2013 #4 Skrevet 24. desember 2013 Klær. Sengeteppe. Sengetøy. Maleri. Smykkeskrin. Make up bag. Parfyme. Mascara. Gullsmykke med diamant og perle.
Gjest avocadoen Skrevet 24. desember 2013 #5 Skrevet 24. desember 2013 Har bare feiret jul med halve familien da, men hos denne delen av familien fikk jeg: Noen tusen En genser En lykt-ting som man har en lyskubbe i Fikk en sodastream fra min kjæreste, noe jeg hadde ønsket meg lenge og tenkt å kjøpe meg lenge. Så det er den fineste gaven jeg har fått
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2013 #6 Skrevet 24. desember 2013 Brødkurv 600 kroner Kjøkkenutstyr Ullundertøy*2 Krydder Billetter til operaen To kokebøker Pynt til juletreet Blir alltid overrasket over hvor mye fint jeg får Anonymous poster hash: 2e6a8...b98 1
Anglofil Skrevet 24. desember 2013 Forfatter #7 Skrevet 24. desember 2013 (endret) Til meg: * Gavekort Ikea (til sammen 1200 kr) * 1000 kr i kontanter * Rosa handlenett * Sammenleggbart handlenett med navnet mitt på * Sminkepung * Hårspray * Tørrshampo * Pc-børste * Boka "Øvelseskjøring - trygg vei til førerkortet" * Rosa badelaken * Smykkehenger * Pyntehjerte i sølv * 2 hvite kubbelys * Dørskilt til toalettet * Boks til vaskepulver * Tankenøtt i metall * Rosalilla telysholder * Smykkesett (øredobber og halskjede) * Vanter for touchscreen * Vanter * Refleks/ledarmbånd til turer * Ugleservietter * Svart sekk * Rosa dusjradio * Duftpose * Rosa skrubb * Rosa skrubbevante * Rosa rosesåpe * Rosa skrubbebørste * Lilla varmeflaske * Rosa skjerf med stjerner * Uglepute * Hvit bolle Felles til meg og mannen: * 4 Softline drikkeglass * Glassmugge * Glasskaraffel * Glassbolle * Duftsett * Glassengel * 6 grønne kluter * 2 blå bådehåndklær Utover dette fikk jeg også julestrømpe av mine foreldre. Samt fin bluetooth-høytaller av jobben, samt Besserwisser-spill av bemanningsbyrået jeg fikk jobben min gjennom. Er meget fornøyd. Fikk mange ting jeg trengte til den nye leiligheten min. Mvh Yvonne Endret 24. desember 2013 av Yvonne
Gjest kassycat Skrevet 24. desember 2013 #8 Skrevet 24. desember 2013 Daniel Frank anorakk Kari Traa superundertøy Gavekort til frisøren jeg bruker moroccanoil Negelakker lipbalms såper, dusjgeleer skåler, pynt kokebok, nattpysj brødbakingsmaskin kurver masse godter skjerf Har enda ikke fått gave hos samboeren min fordi jeg ikke vet hva jeg vil ha ennå.. haha.. står imellom nye briller og traffikalt grunnkurs tror jeg. Har jo også fått julekalender av han, med blant annet tøfler og duftlys i ^^
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2013 #9 Skrevet 24. desember 2013 Jaha, er det tradisjon at man skryter av sine materielle fortrinn i egen tråd? "Åh, se på meg, jeg er så fin og flott og fortjener masse og alle mine nærmeste er så glade i meg at de overøser meg med gaver og min verdi befestes ved monetære donasjoner og blablabla". Bollocks to you. Anonymous poster hash: a8b9d...25a 20
Anglofil Skrevet 24. desember 2013 Forfatter #10 Skrevet 24. desember 2013 (endret) Jaha, er det tradisjon at man skryter av sine materielle fortrinn i egen tråd? "Åh, se på meg, jeg er så fin og flott og fortjener masse og alle mine nærmeste er så glade i meg at de overøser meg med gaver og min verdi befestes ved monetære donasjoner og blablabla". Bollocks to you. Anonymous poster hash: a8b9d...25a Det er en tradisjon at man deler det man har fått til jul. Ser ingenting galt i det. Hvis du synes det er en skrytetråd så er det bare å beklage, men ja, jeg synes selv det er artig å se hva andre har fått til jul. Jeg for min del er ellers lite vant med å få ting i løpet av året, derfor er jul en stor tid for meg. Alle mest er det morsomt å gi julegaver. Jeg tenker dog ikke at min verdi befestes i hvor mye eller hva jeg får, det er vel derfor jeg også er oppvokst med at jeg ellers i året heller ikke får særlig mange gaver og ting og tang. Sånt har alltid vært forbeholdt jula. La nå oss ha glede av denne tråden, så foreslår jeg heller at du lager en egen tråd om temaet. Mvh Yvonne Endret 24. desember 2013 av Yvonne 6
Gjest Belle âme Skrevet 24. desember 2013 #11 Skrevet 24. desember 2013 X antall Pyjamas Jakke Mandarin Kinobilletter Høytaler Converse Sengesett Rettetang Shavemaskin(til bein) To gensere fra mamma Strikkegenser som tanta mi strikka sjølv <3 Mariusgenser 1,5 l cola og lakris(æsj) 5000 kr. Sminke Hudkrem Såper Skjerf Lipgloss Gavekort
Vivienne Skrevet 24. desember 2013 #12 Skrevet 24. desember 2013 (endret) Sonos anlegg og høytalere, hvitvinsglass fra Rosendahl, pyjamas og sategnsengetøy fra foreldre, ferietur til NYC og bøker fra samboer, porselensknivsett fra lillebror, tallerkener og skåler fra Rosendahl fra mormor, 2 stk lyshus fra Kahler fra bestemor, Jonathan Adler salt-og pepperbøsser fra venninne 1, liten veske, smykke og lommebok fra venninne 2, fot-og håndkrem samt toalettveske fra venninne 3, gavekort på 600 fra svoger, tre bøker fra en kamerat, skål fra Royal Copenhagen fra tante, vase, skåler og pastatallerkener fra Rosendahl fra tante 2. I tillegg fikk samboeren og jeg konsertbilletter på deling fra svigermor. Alt i alt veldig fornøyd Ja, også 4000 i kontanter, noe fra tanter, noe fra venner og noe fra kolleger. Endret 24. desember 2013 av Vivienne 1
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2013 #13 Skrevet 24. desember 2013 Her var det mye fint ! Fikk 500 kroner, en genser, og 2 kinobilletter Er fornøyd! så koselig å tilbringe julen med familie og god mat ! Her i huset er det tradisjon med få gaver selv om vi har det veldig bra økonomisk Håper dere har en fin Jul videre ! Anonymous poster hash: 262db...d1e 9
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2013 #14 Skrevet 24. desember 2013 En sekk med regntrekk. Diverse shower gel (lukter sjokolade, vanilje, mango osv.) Div. såpe/krem. Julepynt som barnet mitt hadde laget. T-skjorte Sjal Pynte-engel Laken Div. sengesett Anonymous poster hash: ecde7...1f5
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2013 #15 Skrevet 24. desember 2013 450 kroner Pelspledd Cupcakesbrett Sånn iskrem-skje, for å få like store cupcakes. Skjerf Sminkespeil Sminkekoster Håndduk Epilator (Ønsket meg det, men vet ikke helt om jeg tørr å prøve den enda, den ser dødsskummel ut når den står på ) lugger/ullsokker Anonymous poster hash: 9a0dd...112
Fandenivoldsk Skrevet 24. desember 2013 #16 Skrevet 24. desember 2013 Perfekt baggy lue Pulsvarmere med ugler på Flere par ullsokker To fine armbånd Selena Gomez-parfyme Burberry parfymesett Skoleveske Grønnsakskrydder Øyenskyggepallett Sminkekostsett En del andre sminkesaker Bøker Fudge 2 funky tights Kosedress Pysj Bilderamme Elektrisk ansiktsrenser, om det er det det heter Renseprodukter Skjerf Uggs SELBUVOTTER!!!! 3000 kr øremerket digitalkamera Undertøy Sjokolade 10000 kr Glad, takknemlig og fornøyd! Sitter i skrivende stund i ny pysj og nye lester
Clevion Skrevet 24. desember 2013 #17 Skrevet 24. desember 2013 Gavekort på Dressmann, pysjbukse, 1500 kr i kontant, aftershave og ansiktspleie greier og bokser Til meg selv kjøpte jeg for ikke lenge siden en relativt ny bil, Galaxy Gear-klokke, ny barberingsmaskin og GoPro kamera til fjellturer.
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2013 #18 Skrevet 24. desember 2013 Tar den som anonym, for "hovedpremien" var så storveis at jeg nesten blir flau... Pledd Sengetøy Sølvarmbånd Steketermometer Lue Gavekort 500 kroner på delings meg/samboer Gavekort 300 kroner på delings Telysholder 3000 kroner Asus Zenbook UX301LA Anonymous poster hash: 6168e...0a5
Filippa90 Skrevet 24. desember 2013 #19 Skrevet 24. desember 2013 Kitchenaid kjøkkenmaskin Eva Solo vannkoker Rosendahl skåler og kopper Alle Kähler lyshusene Tekopper Vase Vin Skrubbehansker til huden Bodyscrub Neglelakk Body butter Escada parfyme Champagnekjøler Kjøkkenvekt De tre vise menn fra Hadeland Ullsokker Flaxlodd Storfornøyd 👍
bebisss Skrevet 24. desember 2013 #20 Skrevet 24. desember 2013 Diaré fikk jeg til jul :-( noe sinnsykt. Mens de andre starta å spise å åpne gaver satt jeg på do... men fikk sminketing og sportutstyr da.. 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå