Gå til innhold

Fotballfrue i ilden


Ingvilddd

Anbefalte innlegg

La nå jenta være i fred. Har dere ikke bedre ting dere kan gjøre i hverdagen enn å hakke og mobbe hver eneste ting hun gjør? Kutt ut. Rett og slett, kutt ut!

Jeg så liksom for meg en 23 år gammel jente sitte på gulvet med hendene i ansiktet, skrikende.. "Kutt ut. Rett og slett, kutt ut". Du skrev det med innlevelse.

Anonymous poster hash: 06ed8...e7e

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest constance90

Les igjennom hele tråden først du. Spesielt siste siden.

Anonymous poster hash: c6f72...6cd

Har lest gjennom tråden jeg. Flere ganger. Vet det er både positive og negative svar og at noen angriper og noen forsvarer. Uansett kan folk la henne være i fred. Hun kan jo ikke gjøre en dritt uten at noen skal baksnakke.

Endret av constance90
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke på tide å gi seg nå folkens? Seriøst. Fotballfrue-debatten er død, det som kunne ha blitt sagt har blitt sagt. Livet går videre, og det burde dere også. La henne være i fred.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest constance90

Jeg så liksom for meg en 23 år gammel jente sitte på gulvet med hendene i ansiktet, skrikende.. "Kutt ut. Rett og slett, kutt ut". Du skrev det med innlevelse.

Anonymous poster hash: 06ed8...e7e

Innlevelse var det definitivt. Er drittlei dobbeltmoralen at barn som blir mobbet er fy men så kan man mobbe andre voksne. Dette er en verden jeg er drittlei av å leve i så hvis jeg hvertfall kan si kutt ut en gang og to så har jeg hvertfall gjort litt av det jeg kan. Janteloven får leve lenge istedet for at vi innser at vi er roten til det onde. Man må ikke kommentere alt, man må ikke ha en mening om alt og alt må ikke sies høyt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si jeg stusser over hennes reaksjon der hun ligger på sykehuset. Hun får ikke blogget og hun sliter veldig med det. Helsa er da viktigst? Heldigvis så skriver fanskaren hennes at bloggen kan vente og at hun må bli frisk. Håper jo det snur nå, men hun har fortsatt feber. Hun har åpen facebook profil. Man kan lese om henne der. Når hun er veldig syk så stresser hun også. Bloggen er visst alt som betyr noe i hennes verden.



Anonymous poster hash: 47c6c...f79
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

LK får visst fritt fram i kommentarfeltet på bloggen hennes også nå som hun er syk, og turer frem mot kritikere av lavkarbo i kjent stil.

Anonymous poster hash: 2d4bf...365

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det nye innlegg på bloggen da? Forhåndsprogramerte da? Eller legger mannen de ut? Kan de ha så mye nytt å komme med nå da, damen er på sykehus....



Anonymous poster hash: 47c6c...f79
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si jeg stusser over hennes reaksjon der hun ligger på sykehuset. Hun får ikke blogget og hun sliter veldig med det. Helsa er da viktigst? Heldigvis så skriver fanskaren hennes at bloggen kan vente og at hun må bli frisk. Håper jo det snur nå, men hun har fortsatt feber. Hun har åpen facebook profil. Man kan lese om henne der. Når hun er veldig syk så stresser hun også. Bloggen er visst alt som betyr noe i hennes verden.

Anonymous poster hash: 47c6c...f79

Akkurat det der skjønner ikke jeg heller. Hun har nybakt mor, er innlagt på sykehus, og har mer enn nok med ta vare på seg selv om datteren. Hun trenger da virkelig ikke å forsvare noe som helst? Kjære vene, jeg synes det er leit at det har blitt sånn. Hun kan ta fri, ingen dør av det!

Anonymous poster hash: 83131...5a9

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden flere har nevnt på det, har jeg lest noen innlegg fra 2009 og 2010. Jenta er en helt annen; full av selvironi og tidvis artig skrivning. Søt og naturlig på bilder også.

Synd hvis hun føler hun må endre seg for å tekke publikum.

Er nesten litt "Susan Delfino goes Bree Van de Kamp". Så markant er forskjellen.

Endret av Sobril
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke skrevet mange innlegg i FFtrådene, og jeg har også forsvart henne. Men når til og med kongelige blir sykemeldte/får barn og dermed avlyser oppdrag i inn- og utland, begynner jeg å lure på hva som er viktig her. Har dette blitt en såpass millionbedrift at man nærmest må være dø for å ha en gyldig grunn til å ta seg fullstendig fri? Jeg synes det er leit, og jeg er glad jeg slipper å være endel av det.

Hun skriver på facebook at hun gjerne vil blogge, men klarer det ikke.

Anonymous poster hash: 83131...5a9

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart at hun ikke gir mannen sin munnkurv. Hun skriver at hun synes LK har skrevet et godt tilsvar.

http://suntvett.no/2013/12/oda-rygh-mobber-pa-nett/#post

Anonymous poster hash: ba960...e61

Det er fasinerede at det går an å være så totalt blottet for selvinnsikt som den mannen der. Jeg blir flau. Norges desidert dummeste mann.

Anonymous poster hash: c4655...904

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke skrevet mange innlegg i FFtrådene, og jeg har også forsvart henne. Men når til og med kongelige blir sykemeldte/får barn og dermed avlyser oppdrag i inn- og utland, begynner jeg å lure på hva som er viktig her. Har dette blitt en såpass millionbedrift at man nærmest må være dø for å ha en gyldig grunn til å ta seg fullstendig fri? Jeg synes det er leit, og jeg er glad jeg slipper å være endel av det.

Hun skriver på facebook at hun gjerne vil blogge, men klarer det ikke.

Anonymous poster hash: 83131...5a9

Det kan jo tenkes sykdom og fravær påfører ff et stort inntektstap i form av tapte annonse- og sponsorkroner. I tillegg er hun vel redd for å miste trofaste lesere.

Jeg er også veldig glad jeg ikke er en del av det. Jeg kjenner nok av ambisiøse småbedriftseiere, "flinke jenter", som smeller rett i betongen etter år i høyt tempo. Håper selvsagt ikke ff ender der. Hun har vel nå fått noen signaler på at det å ta det mer med ro ikke er dumt. Bra for immunforsvaret er det også.

Enda godt at de er to om det hele.

Anonymous poster hash: 1ee35...cef

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si jeg stusser over hennes reaksjon der hun ligger på sykehuset. Hun får ikke blogget og hun sliter veldig med det. Helsa er da viktigst? Heldigvis så skriver fanskaren hennes at bloggen kan vente og at hun må bli frisk. Håper jo det snur nå, men hun har fortsatt feber. Hun har åpen facebook profil. Man kan lese om henne der. Når hun er veldig syk så stresser hun også. Bloggen er visst alt som betyr noe i hennes verden. Anonymous poster hash: 47c6c...f79

Sliter veldig med det? Overdriv litt mer... Se for deg selv at noe du lever av, som opptar tid hver eneste dag, at du plutselig ikke får gjort det. Ville ikke du fått litt...abstinens? Sikkert rart for henne å måtte bare ligge i ro på et sykehus. Og alle og enhver ville ha syntes det hadde vært kjedelig og blitt rastløs.

Anonymous poster hash: 1d0f1...859

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jo tenkes sykdom og fravær påfører ff et stort inntektstap i form av tapte annonse- og sponsorkroner. I tillegg er hun vel redd for å miste trofaste lesere.

Jeg er også veldig glad jeg ikke er en del av det. Jeg kjenner nok av ambisiøse småbedriftseiere, "flinke jenter", som smeller rett i betongen etter år i høyt tempo. Håper selvsagt ikke ff ender der. Hun har vel nå fått noen signaler på at det å ta det mer med ro ikke er dumt. Bra for immunforsvaret er det også.

Enda godt at de er to om det hele.

Anonymous poster hash: 1ee35...cef

Helt enig. De har vel såpass stor inntekt at noen tapte sponsorkroner går greit. Sponsorene må da også ha forståelse for at ting bør gå i saktere trmpo noen mnd framover. Eller er bransjen så kynisk?

Jeg går ut i svangerskapspermisjon på nyåret, og er som sagt glad for at jeg kan leve et normalt permisjonsliv uten stress.

Jeg synes oppriktig synd på Caroline som føler hun må være så flink pike at blogginga blir en "absitens" når man er skikkelig syk og nybakt mamma.

Anonymous poster hash: 83131...5a9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sliter veldig med det? Overdriv litt mer... Se for deg selv at noe du lever av, som opptar tid hver eneste dag, at du plutselig ikke får gjort det. Ville ikke du fått litt...abstinens? Sikkert rart for henne å måtte bare ligge i ro på et sykehus. Og alle og enhver ville ha syntes det hadde vært kjedelig og blitt rastløs.

Anonymous poster hash: 1d0f1...859

Men hun er jo i permisjon med et nyfødt barn. Det er tre uker siden hun fødte, og selv om man lever og ånder for noe, er det lov å ta seg fri når man attpåtil er såpass syk. Det er jo ikke noe å unnskylde seg for.

Anonymous poster hash: 83131...5a9

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden flere har nevnt på det, har jeg lest noen innlegg fra 2009 og 2010. Jenta er en helt annen; full av selvironi og tidvis artig skrivning. Søt og naturlig på bilder også.

Synd hvis hun føler hun må endre seg for å tekke publikum.

Er nesten litt "Susan Delfino goes Bree Van de Kamp". Så markant er forskjellen.

Haha! Veldig enig, god sammenligning.

Anonymous poster hash: 775d8...9c7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LK får visst fritt fram i kommentarfeltet på bloggen hennes også nå som hun er syk, og turer frem mot kritikere av lavkarbo i kjent stil.

Anonymous poster hash: 2d4bf...365

Må jo passe på pengesekken sin.

Anonymous poster hash: 58cbf...2f6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...