Gå til innhold

Fotballfrue i ilden


Ingvilddd

Anbefalte innlegg

Er det bare jeg som er lei av at det alltid skrives om Fotballfrue på nettet, om hver minste ting, som egentlig ikke er noe interessant en gang. Nå har tv2.no kommet med en sak om at hun er innlagt på sykehus. Hva er greia...? Hun er ikke dødssyk, og hva om de skulle oppdatert for hver gang en b-kjendis er hos legen/sykehuset? Hva synes dere om at det er så mye rundt henne for tiden?

http://www.tv2.no/2013/12/17/underholdning/sykehus/fotballfrue/god-kveld-norge/5162967#.UrArFmTuLxU

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og der ble det jammen skrevet litt til også :)

Jeg skriver ikke sladder OM henne, men generelt det at media henger seg opp i hver minste ting hun deler på bloggen/Facebook/Twitter/Instagram, så jeg skjønner ikke hva du mener?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Agurknyhet :)

Tydeligvis skjer det lite i verden..

Skulle tro det. Etter min mening, får alle som er interessert i å høre om Fotballfrue all den informasjonen de trenger ved å lese bloggen eller følge henne på Facebook o.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså.. jeg hadde ikke lest den artikkelen om ikke noen hadde lagt inn link her. Og jo flere treff TV2 får på den artikkelen, jo mer interessant blir den regnet for å være. Dermed blir det skrevet flere artikler av samme sort.

Når de ser på hva som genererer klikk og besøk (som igjen sørger for reklameinntekter osv), så noterer de seg "Fotballfrue". Logikk: Skriv mer om Fotballfrue, for det synes folk er interessant. Særlig kommer det mange besøk fra et sted som heter KvinneGuiden...

I samme slenger skjer det samme på bloggen til denne dama.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså.. jeg hadde ikke lest den artikkelen om ikke noen hadde lagt inn link her. Og jo flere treff TV2 får på den artikkelen, jo mer interessant blir den regnet for å være. Dermed blir det skrevet flere artikler av samme sort.

Når de ser på hva som genererer klikk og besøk (som igjen sørger for reklameinntekter osv), så noterer de seg "Fotballfrue". Logikk: Skriv mer om Fotballfrue, for det synes folk er interessant. Særlig kommer det mange besøk fra et sted som heter KvinneGuiden...

I samme slenger skjer det samme på bloggen til denne dama.

Jeg sikta bare til at de gidder å skrive om henne i det hele tatt, ikke at flere kommer til å lese om det fordi jeg linka til saken her på KvinneGuiden :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men de gidder jo fordi saker om henne genererer trafikk og klikk. Blant annet fordi folk legger ut linker og informasjon i sosiale medier og på steder som Kvinneguiden. Henger sammen! Masse!

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men de gidder jo fordi saker om henne genererer trafikk og klikk. Blant annet fordi folk legger ut linker og informasjon i sosiale medier og på steder som Kvinneguiden. Henger sammen! Masse!

Det er godt mulig, men likevel sikta jeg ikke til at folk diskuterer ting om henne på sider som KvinneGuiden, men det at nettsteder som tv2.no, vg.no osv. skriver så mye om henne. Slike sider er ment for nyheter, og etter min mening er ikke f.eks. det at Fotballfrue har postet et magebilde på Instagram og at hun er en liten tur på sykehuset en nyhet. Jeg skjønner at de skriver fordi folk leser det, men dersom de ikke hadde skrevet noe i det hele tatt om henne fra begynnelsen av, hadde ingen lest det heller! (Bortsett fra på bloggen hennes osv., selvfølgelig) :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke når blogglisten oppdateres, men pr nu er den nede på 85 tusen lesere. Oppgangen var antakeligvis bare en kort blaff etter selfien.

Hun har nok fått noen nye lesere, også utenlandske. Men så er det en del som har forlatt bloggen. Så om ikke det skjer dramatisk, innovativ endring av "skaperverket" - så er vel i underkant av 100 tusen noe hun kan regne med fremover. Forutsatt at det "jobbes" hardt for det selvsagt.

Anonymous poster hash: b53cf...b61

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke når blogglisten oppdateres, men pr nu er den nede på 85 tusen lesere. Oppgangen var antakeligvis bare en kort blaff etter selfien.

Hun har nok fått noen nye lesere, også utenlandske. Men så er det en del som har forlatt bloggen. Så om ikke det skjer dramatisk, innovativ endring av "skaperverket" - så er vel i underkant av 100 tusen noe hun kan regne med fremover. Forutsatt at det "jobbes" hardt for det selvsagt.

Anonymous poster hash: b53cf...b61

Enig. Jeg er en av dem som har forlatt bloggen, den er blitt dritkjedelig etter fødselen, som fryktet. Titter innom kanskje en gang i uken, men skjønner egentlig ikke hvorfor :P

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. Jeg er en av dem som har forlatt bloggen, den er blitt dritkjedelig etter fødselen, som fryktet. Titter innom kanskje en gang i uken, men skjønner egentlig ikke hvorfor :P

Hva var så spennende før? Opplys meg! Selv har jeg aldri vært innom en eneste blogg før jeg leste om dem på KG :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså.. jeg hadde ikke lest den artikkelen om ikke noen hadde lagt inn link her. Og jo flere treff TV2 får på den artikkelen, jo mer interessant blir den regnet for å være. Dermed blir det skrevet flere artikler av samme sort.

Når de ser på hva som genererer klikk og besøk (som igjen sørger for reklameinntekter osv), så noterer de seg "Fotballfrue". Logikk: Skriv mer om Fotballfrue, for det synes folk er interessant. Særlig kommer det mange besøk fra et sted som heter KvinneGuiden...

I samme slenger skjer det samme på bloggen til denne dama.

Helt enig! KG burde nesten fått en prosent av omsetningen, så mange lesere og klikk som formidles herfra, via stadig nye tråder/debatter, lenker direkte til bloggen eller henvisninger til bloggbilder og -tekst som gjør folk nysgjerrige. :-)

Anonymous poster hash: 1ee35...cef

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva var så spennende før? Opplys meg! Selv har jeg aldri vært innom en eneste blogg før jeg leste om dem på KG :P

Jeg vet sannelig ikke jeg, Sobril. Kanskje jeg rett og slett har blitt voksen nok til å skjønne at jeg heller skal fokusere på meg og mitt eget liv? :) Ooog så har det vel noe med den stadige utviklingen mot å bli en renspikket inntektsgenererende reklameblogg. Fordi det ER jo stor forskjell mellom bloggen i 2009 og bloggen i dag. Det tok meg bare litt tid å innse/godta det.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvordan fungerer denne blogglisten? Hva regnes som unike lesere, hvor ofte telles den opp osv? "Visninger" er antall klikk pr dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg vet sannelig ikke jeg, Sobril. Kanskje jeg rett og slett har blitt voksen nok til å skjønne at jeg heller skal fokusere på meg og mitt eget liv? :) Ooog så har det vel noe med den stadige utviklingen mot å bli en renspikket inntektsgenererende reklameblogg. Fordi det ER jo stor forskjell mellom bloggen i 2009 og bloggen i dag. Det tok meg bare litt tid å innse/godta det.

Fascinerende er det i hvert fall. Jeg må innrømme at jeg leser innimellom bare for å se hva som er fascinasjonen. At noen kan "elske" et annet menneske på grunnlag av hva de har på seg og hvordan de ser ut er - ja, fascinerende.

Hun har gjort det bra innenfor genren. Ingen tvil. Men jeg leser ikke for å få sminke- eller klestips. Bare for å se hva andre sier.

Ja, jeg har lite å gjøre om dagen :P

(Noe sier meg at dersom jeg skal begynne å studere igjen bør det kanskje være sosialantropologi :) )

Endret av Sobril
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere må gå inn også trykke på tall øverst til venstre, da teller blogglisten med utenlamdske tall også - som er nå på ca 22000. Totalt ca 117000 unike innom - i går. Oppdateres hver dag.

Anonymous poster hash: 2cdbf...a3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere må gå inn også trykke på tall øverst til venstre, da teller blogglisten med utenlamdske tall også - som er nå på ca 22000. Totalt ca 117000 unike innom - i går. Oppdateres hver dag.

Anonymous poster hash: 2cdbf...a3b

Det går ikke an fra telefon? Ser slik ut for meg:

Screenshot_2013-12-17-15-40-04_zpsd5df7d

Anonymous poster hash: b53cf...b61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...