Gå til innhold

Fotballfrue i ilden


Ingvilddd

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke reagert på det når hun skriver at hun syr inn egne klær for at de skal sitte bedre. Men nå skriver hun at hun skal sy inn en julekjole for datteren fordi den er for stor???? :sjokkert:

Hva er galt med å la barnet bruke klær som er litt for store? Lange strømpebukser og sokker og klær som er litt for store kan fint brukes som de er for det!

Skal virkelig alt være så fordømt perfekt? :bond::bond::bond::bond:



Anonymous poster hash: e2255...2d6
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke reagert på det når hun skriver at hun syr inn egne klær for at de skal sitte bedre. Men nå skriver hun at hun skal sy inn en julekjole for datteren fordi den er for stor???? :sjokkert:

Hva er galt med å la barnet bruke klær som er litt for store? Lange strømpebukser og sokker og klær som er litt for store kan fint brukes som de er for det!

Skal virkelig alt være så fordømt perfekt? :bond::bond::bond::bond:

Anonymous poster hash: e2255...2d6

Kanskje den er altfor mye for stor?

Anonymous poster hash: c6f72...6cd

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje den er altfor mye for stor?

Anonymous poster hash: c6f72...6cd

Det er babyklær, og babyer vokser kjempefort. Og hva så om klærne er litt store??

Anonymous poster hash: e2255...2d6

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er babyklær, og babyer vokser kjempefort. Og hva så om klærne er litt store??

Anonymous poster hash: e2255...2d6

Jeg snakker ikke om litt store, jeg snakker om altfor store.

Anonymous poster hash: c6f72...6cd

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snakker ikke om litt store, jeg snakker om altfor store.

Anonymous poster hash: c6f72...6cd

Klikk deg inn der du og vurder om du virkelig mener den kjolen er altfor stor.........

Anonymous poster hash: e2255...2d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klikk deg inn der du og vurder om du virkelig mener den kjolen er altfor stor.........

Anonymous poster hash: e2255...2d6

Nei? Jeg driter da i det. Poenget er at om hun ønsker en kjole som er passelig på julaften så hjelper det ikke at kjolen er passelig i februar. De fleste ønsker da vel at barna skal ha på seg pene klær på julaften? De skal selvsagt ikke være for små eller ubehagelige å ha på, men sier hun at den er for stor så må du nesten bare forsone deg med det. Livet går videre kjære deg.

Anonymous poster hash: c6f72...6cd

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt off topic, men er det ikke rart Lasses familie ikke har blitt nevnt med et ord etter at han har blitt far?



Anonymous poster hash: 212e1...045
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt off topic, men er det ikke rart Lasses familie ikke har blitt nevnt med et ord etter at han har blitt far?

Anonymous poster hash: 212e1...045

Joda. De skal dit og feire jul hvis jeg ikke leste feil ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har fått en del skeptiske kommentarer på det siste annonseinnlegget angående babyprodukter. Tydelig at mødre setter seg mye mer inn i situasjon og dermed er mye mer kritisk med rette. Det kan tape seg i lengden om hun fortsetter med lignende annonseinnlegget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt off topic, men er det ikke rart Lasses familie ikke har blitt nevnt med et ord etter at han har blitt far?

Anonymous poster hash: 212e1...045

De har faktisk ikke møtt barnebarnet sitt ennå.... Men de skal dit i jula, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er babyklær, og babyer vokser kjempefort. Og hva så om klærne er litt store??

Anonymous poster hash: e2255...2d6

Nå må du gi deg. Når man først skal kritisere kan man ihvertfall være litt saklig. Jeg gikk ut å kjøpte N Y E klær til gutten min til jul fordi det jeg hadde tenkt han skulle ha på seg var for lite. Og jeg har ikke like god råd som FF, langt i fra. Det var hans første jul, og jeg ville han skulle være fin. Hun kunne også kjøpt noe klær, men velger å sy de inn, noe som er langt mer økonomisk enn andre gjøre, selvom det sikkert ikke var grunnen til at hun gjorde det. Er du forelder selv? Visst ja, er jeg overrasket over at du syns det var rart at hun ville ha en julekjole i riktig str.

Anonymous poster hash: 51ede...372

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må du gi deg. Når man først skal kritisere kan man ihvertfall være litt saklig. Jeg gikk ut å kjøpte N Y E klær til gutten min til jul fordi det jeg hadde tenkt han skulle ha på seg var for lite. Og jeg har ikke like god råd som FF, langt i fra. Det var hans første jul, og jeg ville han skulle være fin. Hun kunne også kjøpt noe klær, men velger å sy de inn, noe som er langt mer økonomisk enn andre gjøre, selvom det sikkert ikke var grunnen til at hun gjorde det. Er du forelder selv? Visst ja, er jeg overrasket over at du syns det var rart at hun ville ha en julekjole i riktig str.

Anonymous poster hash: 51ede...372

Klære han skulle ha på seg var for store, ikke får små. Ble litt revet med :-)

Anonymous poster hash: 51ede...372

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke reagert på det når hun skriver at hun syr inn egne klær for at de skal sitte bedre. Men nå skriver hun at hun skal sy inn en julekjole for datteren fordi den er for stor???? :sjokkert:

Hva er galt med å la barnet bruke klær som er litt for store? Lange strømpebukser og sokker og klær som er litt for store kan fint brukes som de er for det!

Skal virkelig alt være så fordømt perfekt? :bond::bond::bond::bond:

Anonymous poster hash: e2255...2d6

What??!! Næææ, skal hun virkelig sy inn kjolen å nååå da??

Herregud assa, den dama der er ikke sann. tenk å GJØRE noe sånt :sjokkert:

:sarkasme:

Anonymous poster hash: 39957...b14

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har ikke reagert på det når hun skriver at hun syr inn egne klær for at de skal sitte bedre. Men nå skriver hun at hun skal sy inn en julekjole for datteren fordi den er for stor???? :sjokkert:

Hva er galt med å la barnet bruke klær som er litt for store? Lange strømpebukser og sokker og klær som er litt for store kan fint brukes som de er for det!

Skal virkelig alt være så fordømt perfekt? :bond::bond::bond::bond:

Anonymous poster hash: e2255...2d6

Tenk litt nå, og dette mener jeg helt seriøst, forsøk å tenk litt over dette..

Er det hun som er opptatt av at det skal være perfekt? Eller er det dere som stempler alt hun gjør som et forsøk på å være prefekt?

Jeg er ganske så sikker på at ff nærmest ikke kan foreta seg noe uten at dere stempler det som om at Nå skal hun være/gjøre det perfekt igjen...

Anonymous poster hash: 1d0f1...859

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gurimalla

Jeg har ikke reagert på det når hun skriver at hun syr inn egne klær for at de skal sitte bedre. Men nå skriver hun at hun skal sy inn en julekjole for datteren fordi den er for stor???? :sjokkert:

Hva er galt med å la barnet bruke klær som er litt for store? Lange strømpebukser og sokker og klær som er litt for store kan fint brukes som de er for det!

Skal virkelig alt være så fordømt perfekt? :bond::bond::bond::bond:

Anonymous poster hash: e2255...2d6

Datteren min var like liten som hennes da hun ble født og alle klærne var virkelig altfor store! Hvis hun har en julekjole i vanlig babystørrelse (kjoler kommer som regel fra str 56) blir det virkelig ikke fint i det hele tatt.

Vi måtte gi bort alle sommerklær ubrukt mens jenta lå i litt for stor body hele sommeren...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest constance90

La nå jenta være i fred. Har dere ikke bedre ting dere kan gjøre i hverdagen enn å hakke og mobbe hver eneste ting hun gjør? Kutt ut. Rett og slett, kutt ut!

Endret av constance90
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La nå jenta være i fred. Har dere ikke bedre ting dere kan gjøre i hverdagen enn å hakke og mobbe hver eneste ting hun gjør? Kutt ut. Rett og slett, kutt ut!

Les igjennom hele tråden først du. Spesielt siste siden.

Anonymous poster hash: c6f72...6cd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...