Gå til innhold

Spørsmål bare til menn!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Over hode ikke. Det er mer med en kvinne enn pupper.



Anonymous poster hash: 54280...923
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Din kjære får brystkreft og må fjerne en eller begge pupper helt. Hvordan reagerer du? Mister du sexlysten?

Anonymous poster hash: d0d15...89e

Nei, på ingen måte. Hun er og blir en veldig pen jente i mine øyne uansett. Å elske med henne er en nytelse uansett hvordan du vrir og vender på det. Jeg ser bare hjerter.

Endret av Pene sko...
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er glad for å se at det er såpass med oppegående menn på kg :)



Anonymous poster hash: d0d15...89e
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er glad for å se at det er såpass med oppegående menn på kg :)

Anonymous poster hash: d0d15...89e

Menn er smarte vettu, sier det kvinner vil høre ;)

Anonymous poster hash: fea12...9d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn er smarte vettu, sier det kvinner vil høre ;)

Anonymous poster hash: fea12...9d9

Vel, om de "bare" sier det riktige og en dag havner i denne situasjonen så håper jeg at de husker hva de sa, og deretter gjør det riktige.

:)

Anonymous poster hash: d0d15...89e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gift mann som elsker min kones pupper. Det er selvfølglig trist for henne og meg om den ene eller begge brystene hennes måtte fjernes. For min del ville det sikkert blitt uvant men hadde ikke fått mindre sexlyst eller tenning av den grunn. Tror dette er en liten ting for oss menn, i forhold til kvinner som faktisk mister en del av kroppen sin. Det er mye mer i et forhold enn bare pupper som gjør at vi tenner på dere. Kommer det hindringer for sex så er det bare å jobbe seg rundt det. Men når du spør driekte om sexlyst så er svaret "nei" - Jeg mister ikke sexlysten fordi hun mister et eller begge brystene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du ville altså ikke reagert negativt til å se en kvinne med åpenbart flatt bryst og med fake bryst bh?

Ville dere ikke føle det som et slags tap, dersom dama har fine bryster og plutselig er det bare arr der?

Anonymous poster hash: d0d15...89e

Hey, jeg fikk beholde dama! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gift mann som elsker min kones pupper. Det er selvfølglig trist for henne og meg om den ene eller begge brystene hennes måtte fjernes. For min del ville det sikkert blitt uvant men hadde ikke fått mindre sexlyst eller tenning av den grunn. Tror dette er en liten ting for oss menn, i forhold til kvinner som faktisk mister en del av kroppen sin. Det er mye mer i et forhold enn bare pupper som gjør at vi tenner på dere. Kommer det hindringer for sex så er det bare å jobbe seg rundt det. Men når du spør driekte om sexlyst så er svaret "nei" - Jeg mister ikke sexlysten fordi hun mister et eller begge brystene.

Men hvis pupper egentlig betyr så lite i det store bildet, hvorfor er det et så stort fokus på at kvinner uten pupper (evt små pupper) ikke er så attraktivt? Vil mange menn møte seg selv i døren mtp om dama får brystkreft eller om de begynner å date en dame som har vært igjennom brystkreft?

Anonymous poster hash: d0d15...89e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er for glad i pupper til at jeg kan være i et forhold uten. Så det ville blitt vanskelig. Anonymous poster hash: 50346...23e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvis pupper egentlig betyr så lite i det store bildet, hvorfor er det et så stort fokus på at kvinner uten pupper (evt små pupper) ikke er så attraktivt? Vil mange menn møte seg selv i døren mtp om dama får brystkreft eller om de begynner å date en dame som har vært igjennom brystkreft?

Anonymous poster hash: d0d15...89e

For min del er store pupper en bonus men heller ikke noe mer. Om man snakker om det rent fysiske er jeg mer opptatt av rumpe/lår en pupper. Når det gjelder brystkreft er problemstillingen noe obskøn, det er selvfølgelig mye viktigere å prioritere høyest sannsynlighet for overlevelse enn en puppebonus.

Anonymous poster hash: bdf46...3e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da lurer jeg på om det er noen her som har møtt en kvinne etter at hun har hatt en evt operasjon pga brystkreft eller brystkreftgenet? Og hvordan var det? Hvilke tanker satte det igang?



Anonymous poster hash: d0d15...89e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvis pupper egentlig betyr så lite i det store bildet, hvorfor er det et så stort fokus på at kvinner uten pupper (evt små pupper) ikke er så attraktivt? Vil mange menn møte seg selv i døren mtp om dama får brystkreft eller om de begynner å date en dame som har vært igjennom brystkreft?

Anonymous poster hash: d0d15...89e

Jeg liker former, herunder pupper. Og i alle fasonger, ofte så passer de til mennesket de sitter på. Jeg gikk ut ifra et etablert forhold. Og tenkte meg om, og fant ut at det faktisk betyr særdeles lite for en mann når omstendigheten er sykdom som inntreffer.

Ville jeg datet en kvinne med et eller uten bryst? Ja, det er jeg ganske sikker på. Det hadde nok vært "rart" å oppleve en kvinne uten bryster men også det er en del av mennesket - det å ha vært syk og måtte redde livet på den måten. Jeg har lyst å date, være kjæreste, være gift med hele menneske - alle har sin historie. Jeg er overbevist om at jeg seksuelt ikke hadde fått problemer med en kvinne med eller uten bryst.

Det er veldig stort fokus blandt på kropp, både blandt gutter og jenter -menn og kvinner... men man kommer vel til et punkt og innser at det faktisk ikke er så viktig. Men du har noen gode poenger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...