AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #61 Skrevet 17. desember 2013 Så lenge kvinna har vagina og du fortsatt har penisen i behold, så ser ikke jeg problemet med at du evt mister dine to små baller av prostatakreft? Anonymous poster hash: d0d15...89e Da er det ikke lenger et reproduktivt organ. La oss gjøre det mer riktig som jeg nevnte tidligere (dog et ufint eksempel) Hva om selve pikken forsvant, men ballene ble igjen? I teorien kan man stimulere seg til orgasme slik at sæd kommer ut, og man kan få et barn. Man trenger nok ikke selve penisen. Samme med kvinner, right? Man er nødt til å ha vagina, men ikke pupper rent teknisk sett. Mannen kan fortsatt bruke fingre osv, så nytelse kan man få for det... Så ville du hatt en mann som faktisk mista penisen men ikke ballene? Eller hadde det kanskje vært greit med en rekonstruksjon av penisen? Jeg tror deg rett og slett ikke hvis du sier at det er greit at mannen ikke har noen penis igjen, men kun en stump og 2 baller. Anonymous poster hash: fea12...9d9
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #62 Skrevet 17. desember 2013 Skjønner dette med teppebombing. Jeg hadde egentlig ikke tenkt å skrive mer i denne tråden, og dette blir siste innlegg fra meg: Veldig ressurskrevende rekonstruksjoner med mikrokirurgi i 10 timer for å gjenoppbygge brystet med eget vev, er noe kreftbehandlete kvinner med stråleskader må gjøre. Man kan selvsagt velge å gjøre det av andre årsaker, men da er det i så fall et valg, og ikke den eneste muligheten. Hvis man fjerner bryst forebyggende pga kreftgen, dvs uten å ha kreft, er rekonstruksjonsprosessen en helt annen. Stort sett settes det inn proteser i samme operasjon som brystene fjernes. Anonymous poster hash: a571d...b63
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #63 Skrevet 17. desember 2013 Da er det ikke lenger et reproduktivt organ. La oss gjøre det mer riktig som jeg nevnte tidligere (dog et ufint eksempel) Hva om selve pikken forsvant, men ballene ble igjen? I teorien kan man stimulere seg til orgasme slik at sæd kommer ut, og man kan få et barn. Man trenger nok ikke selve penisen. Samme med kvinner, right? Man er nødt til å ha vagina, men ikke pupper rent teknisk sett. Mannen kan fortsatt bruke fingre osv, så nytelse kan man få for det... Så ville du hatt en mann som faktisk mista penisen men ikke ballene? Eller hadde det kanskje vært greit med en rekonstruksjon av penisen? Jeg tror deg rett og slett ikke hvis du sier at det er greit at mannen ikke har noen penis igjen, men kun en stump og 2 baller. Anonymous poster hash: fea12...9d9 Ved arvelig brystkreftgen er det en viss risiko for at selv eggstokkene ryker, så da ryker også den reproduksjongreia som du tydeligvis er opptatt av. Vedr det at mannen ikke har penis, det har jeg faktisk ikke tenkt på, så jeg vet ikke helt hva jeg ville ment om det. Men om jeg var i et forhold med denne mannen og han mistet utstyret sitt, så hadde det ikke vært aktuelt å gjøre det slutt med han eller å kreve at han skulle gjennomgå operasjoner bare fordi jeg hadde behovet for en penis. Som du nevner, har han antageligvis fortsatt noen fingrer.... Anonymous poster hash: d0d15...89e
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #64 Skrevet 17. desember 2013 Ved arvelig brystkreftgen er det en viss risiko for at selv eggstokkene ryker, så da ryker også den reproduksjongreia som du tydeligvis er opptatt av. Vedr det at mannen ikke har penis, det har jeg faktisk ikke tenkt på, så jeg vet ikke helt hva jeg ville ment om det. Men om jeg var i et forhold med denne mannen og han mistet utstyret sitt, så hadde det ikke vært aktuelt å gjøre det slutt med han eller å kreve at han skulle gjennomgå operasjoner bare fordi jeg hadde behovet for en penis. Som du nevner, har han antageligvis fortsatt noen fingrer.... Anonymous poster hash: d0d15...89e Man kan sannsynligvis komme seg gjennom alt sammen, men det er ikke til å stikke under en stol at det er et offer. Ville sannsynligvis ikke stukket hvis noe slikt skjedde men hadde gjort alt for å rekonstruere / fikse. Ville ikke tvunget / presset. Men de fleste oppegående mennesker har vel et ønske om å prøve og rekonstruere.... Angelina Jolie gjorde en preventiv brystfjerning, og hun fikk satt inn proteser som ser OK ut. Hvis man har mulighet så er det galskap å ikke gjøre det. Anonymous poster hash: fea12...9d9
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #65 Skrevet 17. desember 2013 Skjønner dette med teppebombing. Jeg hadde egentlig ikke tenkt å skrive mer i denne tråden, og dette blir siste innlegg fra meg: Veldig ressurskrevende rekonstruksjoner med mikrokirurgi i 10 timer for å gjenoppbygge brystet med eget vev, er noe kreftbehandlete kvinner med stråleskader må gjøre. Man kan selvsagt velge å gjøre det av andre årsaker, men da er det i så fall et valg, og ikke den eneste muligheten. Hvis man fjerner bryst forebyggende pga kreftgen, dvs uten å ha kreft, er rekonstruksjonsprosessen en helt annen. Stort sett settes det inn proteser i samme operasjon som brystene fjernes. Anonymous poster hash: a571d...b63 Det er også mulig å ha både kreft og å oppdage et brystkreftgen i ettertid. Det er ikke alltid at det er bare den ene eller den andre veien. Det er ikke alltid at det er bare brystkreftforebyggende operasjon med proteser. Det er ikke alltid at det er purunge mennesker vi snakker om. I Norge er det mange som ikke får vite at de bærer brystkreftgenet før det blir oppdaget kreft. Dette fordi det ikke blir prioritert å ta gentester av alle kvinner. Anonymous poster hash: d0d15...89e
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #66 Skrevet 17. desember 2013 Man kan sannsynligvis komme seg gjennom alt sammen, men det er ikke til å stikke under en stol at det er et offer. Ville sannsynligvis ikke stukket hvis noe slikt skjedde men hadde gjort alt for å rekonstruere / fikse. Ville ikke tvunget / presset. Men de fleste oppegående mennesker har vel et ønske om å prøve og rekonstruere.... Angelina Jolie gjorde en preventiv brystfjerning, og hun fikk satt inn proteser som ser OK ut. Hvis man har mulighet så er det galskap å ikke gjøre det. Anonymous poster hash: fea12...9d9 Jeg vil ikke si det er galskap å ikke gjøre det. Har du tenkt på at personen må inn og få seg nye proteser med jevne mellomrom? Og ting kan gå galt. Det er ikke kun en operasjon, og så kan du glemme brystene til du ligger i graven liksom. Anonymous poster hash: d0d15...89e
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #67 Skrevet 17. desember 2013 Jeg vil ikke si det er galskap å ikke gjøre det. Har du tenkt på at personen må inn og få seg nye proteser med jevne mellomrom? Og ting kan gå galt. Det er ikke kun en operasjon, og så kan du glemme brystene til du ligger i graven liksom. Anonymous poster hash: d0d15...89e Alt har en risk. Jeg hadde blitt meget ulykkelig uten bryster. Og den risken er det verdt framfor å leve ulykkelig og ufullkommen resten av livet. Anonymous poster hash: fea12...9d9
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #68 Skrevet 17. desember 2013 Alt har en risk. Jeg hadde blitt meget ulykkelig uten bryster. Og den risken er det verdt framfor å leve ulykkelig og ufullkommen resten av livet. Anonymous poster hash: fea12...9d9 Risikoen ved at dama faktisk kan dø under operasjoner osv bare for at du skal ha pupper å tafse på? Okeei. Anonymous poster hash: d0d15...89e
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #69 Skrevet 17. desember 2013 Risikoen ved at dama faktisk kan dø under operasjoner osv bare for at du skal ha pupper å tafse på? Okeei. Anonymous poster hash: d0d15...89e Stråmannsargumentasjon. Jeg snakker om HVIS jeg hadde vært dame. Men er ikke til å stikke under en stol at brystene hadde vært et STORT savn. Risken må kvinnen selvfølgelig se på selv. Er ingen dealbreaker, men vil uansett hvordan man vrir og vender på det være et savn... Anonymous poster hash: fea12...9d9
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #70 Skrevet 17. desember 2013 Ingen bryster, ingen lyster. Hvorfor ikke? Er ikke hele kvinnekroppen noe som vekker lystene? Ihvertfall slik jeg opplever en mann. Det er ikke alltid at det er brystkassen eller penisen som alltid får meg til å sitre. Anonymous poster hash: d0d15...89e
MajorasMaske Skrevet 17. desember 2013 #71 Skrevet 17. desember 2013 Er ikke hele kvinnekroppen noe som vekker lystene? Ja, det er akkuratt det, det er. Hele kvinnekroppen, ikke en brøkdel av den.
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #72 Skrevet 17. desember 2013 Stråmannsargumentasjon. Jeg snakker om HVIS jeg hadde vært dame. Men er ikke til å stikke under en stol at brystene hadde vært et STORT savn. Risken må kvinnen selvfølgelig se på selv. Er ingen dealbreaker, men vil uansett hvordan man vrir og vender på det være et savn... Anonymous poster hash: fea12...9d9 Ok, det blir jo noe helt annet, hvis det var du selv som var dame og valgte å gjøre det. Forøvrig kan du sikkert fortsatt spille luft pingpong med baller som ikke er der lengre. Når du først snakker om savn. Anonymous poster hash: d0d15...89e
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #73 Skrevet 17. desember 2013 Ja, det er akkuratt det, det er. Hele kvinnekroppen, ikke en brøkdel av den. Så hva hvis du må fjerne ballene dine da? Og dama sier nei til å ha sex med deg, fordi du mangler en brøkdel av kroppen din? Anonymous poster hash: d0d15...89e
MajorasMaske Skrevet 17. desember 2013 #74 Skrevet 17. desember 2013 Så hva hvis du må fjerne ballene dine da? Og dama sier nei til å ha sex med deg, fordi du mangler en brøkdel av kroppen din? Hah, synd for meg!
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #75 Skrevet 17. desember 2013 Ok, det blir jo noe helt annet, hvis det var du selv som var dame og valgte å gjøre det. Forøvrig kan du sikkert fortsatt spille luft pingpong med baller som ikke er der lengre. Når du først snakker om savn. Anonymous poster hash: d0d15...89e Hæ? Denne "spøken" forstod jeg ikke. Anonymous poster hash: fea12...9d9
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #76 Skrevet 17. desember 2013 Så hva hvis du må fjerne ballene dine da? Og dama sier nei til å ha sex med deg, fordi du mangler en brøkdel av kroppen din? Anonymous poster hash: d0d15...89e Bare ikke bry deg om majoras maske.. Han troller Anonymous poster hash: a95fa...17f 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #77 Skrevet 17. desember 2013 Hah, synd for meg! Haha Anonymous poster hash: d0d15...89e
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #78 Skrevet 17. desember 2013 Hæ? Denne "spøken" forstod jeg ikke. Anonymous poster hash: fea12...9d9 Jeg mente at det går fortsatt an å ha de gode minnene om brystene akkurat som du kan ha gode minner om pingpongspill med ballene, selv om brystene ikke er der lenger. Og lære seg å nyte det ukjente området som kommer frem, på nytt. Anonymous poster hash: d0d15...89e
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #79 Skrevet 17. desember 2013 Bare ikke bry deg om majoras maske.. Han troller Anonymous poster hash: a95fa...17f Ja, jeg vet det Har fått med meg maskens opphold her og der. Anonymous poster hash: d0d15...89e 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #80 Skrevet 17. desember 2013 Jeg mente at det går fortsatt an å ha de gode minnene om brystene akkurat som du kan ha gode minner om pingpongspill med ballene, selv om brystene ikke er der lenger. Og lære seg å nyte det ukjente området som kommer frem, på nytt. Anonymous poster hash: d0d15...89e Noen vil muligens finne trøst i det, og tenke på den måten. Men det er nok en svimlende liten andel... Kudos til de som greier det dog.... Anonymous poster hash: fea12...9d9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå