Gå til innhold

Spørsmål bare til menn!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Din kjære får brystkreft og må fjerne en eller begge pupper helt. Hvordan reagerer du? Mister du sexlysten?

Anonymous poster hash: d0d15...89e
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror heller spørsmålet er: ville du mistet lysten om du måtte fjerne den ene eller begge?

Anonymous poster hash: f661a...035
  • Liker 2
Skrevet

Ville satt pris på resten av kroppen. Pupper er bare show for meg, moroen er andre steder.

• Liker 4
Skrevet

Tror heller spørsmålet er: ville du mistet lysten om du måtte fjerne den ene eller begge?

Anonymous poster hash: f661a...035

Ikke prøv å snu spørsmålet takk.

• Liker 1
Skrevet

Nei, det tror jeg ikke, men det går jo an å ha på bh og i en slik pute. Da er det jo egentlig det samme. Jeg er i vertfall ikke så veldig interessert i pupper.

• Liker 2
Skrevet

Ville satt pris på resten av kroppen. Pupper er bare show for meg, moroen er andre steder.

Ville du synes det ble merkelig? Det blir jo mye arr, og brystet vil jo se veldig annerledes ut etterpå.

Skrevet

Merkelig og annerledes trenger ikke være negativt. Har opplevd bryster i de fleste fasonger, og de endrer aldri min opprinnelige oppfatning av damen.

• Liker 4
Skrevet

Nei, det tror jeg ikke, men det går jo an å ha på bh og i en slik pute. Da er det jo egentlig det samme. Jeg er i vertfall ikke så veldig interessert i pupper.

Du ville altså ikke reagert negativt til å se en kvinne med åpenbart flatt bryst og med fake bryst bh?

Ville dere ikke føle det som et slags tap, dersom dama har fine bryster og plutselig er det bare arr der?

Skrevet (endret)

Din kjære får brystkreft og må fjerne en eller begge pupper helt. Hvordan reagerer du? Mister du sexlysten?

vel jo..... kanskje.

implantater er vel løsninga her

Endret av kubrak
Skrevet

Du ville altså ikke reagert negativt til å se en kvinne med åpenbart flatt bryst og med fake bryst bh? Ville dere ikke føle det som et slags tap, dersom dama har fine bryster og plutselig er det bare arr der? Anonymous poster hash: d0d15...89e

Jeg hadde nok følt et lite tap, men ikke i en slik grad at jeg ikke ville hatt sex. Personlig synes jeg bryst ikke er så viktig ved sex.

Skrevet

Du ville altså ikke reagert negativt til å se en kvinne med åpenbart flatt bryst og med fake bryst bh?

Ville dere ikke føle det som et slags tap, dersom dama har fine bryster og plutselig er det bare arr der?

ville nok vært forstyrrende ja.... men er det noen spesiell grunn til at du spør?

Skrevet

vel jo..... kanskje.

implantater er vel løsninga her

Brystrekonstruksjon innebærer store operasjoner, og kanskje hun ikke kan gå igjennom slike operasjoner eller kanskje hun ikke vil. Slike operasjoner må mange kvinner dessuten vente i flere år på. Hva med samlivet deres i mellomtiden? Hva tenker du da?

• Liker 2
Skrevet

ville nok vært forstyrrende ja.... men er det noen spesiell grunn til at du spør?

Jeg spør fordi jeg kanskje må igjennom dette selv pga arvelig brystkreftgen.

Skrevet

Min svigermor hadde brystkreft for en 12-13 år siden og hun og mannen hennes (som har vært sammen i 25 år) er gift fortsatt, så det finnes i alle fall noen menn som ikke bryr seg så stort.

Anonymous poster hash: a95fa...17f
  • Liker 1
Skrevet

Jeg spør fordi jeg kanskje må igjennom dette selv pga arvelig brystkreftgen.

Det går helt sikkert bra :klemmer: og om jeg måtte velge mellom pupper og å leve i mange år til, så hadde jeg selvsagt valgt livet. Pupper klarer man seg uten.

• Liker 4
Skrevet

Det går helt sikkert bra :klemmer: og om jeg måtte velge mellom pupper og å leve i mange år til, så hadde jeg selvsagt valgt livet. Pupper klarer man seg uten.

Takk :) men jeg syns det er så mye puppeprat blant menn at jeg blir litt betenkt av det hele. Har fått høre historier der legen spør kvinna hva mannen mener om valget vedr å fjerne hele brystet. Det gjør meg litt betenkt.

• Liker 2
Skrevet

Min svigermor hadde brystkreft for en 12-13 år siden og hun og mannen hennes (som har vært sammen i 25 år) er gift fortsatt, så det finnes i alle fall noen menn som ikke bryr seg så stort.

Så flott :)

Skrevet

Noen har forsøkt å finne ut hvordan Angelina Jolie ville ha sett ut etter en slik operasjon. http://i.huffpost.com/gen/1156304/thumbs/o-ANGELINA-JOLIE-MASTECTOMY-facebook.jpg

Men virkeligheten er ofte slik http://a.abcnews.com/images/Health/ht_mastectomy_full_tk_130612_wblog.jpg

http://assets.nydailynews.com/polopoly_fs/1.1363622.1370442307!/img/httpImage/image.jpg_gen/derivatives/landscape_635/mastectomy5f-1-web.jpg

http://www.cdn.tv2.no/multimedia/TV2/archive/01057/bryst_1057942a.jpg

Mange får beholde deler av brystet, men det gjelder ikke alle.

Ulike operasjoner

http://www.cancerhelps.com/images/mastectomy.jpg

Mener dere fortsatt det samme?

Skrevet

Når en kvinne er "ens kjære" så er hun så uendelig mye mer enn bare hennes bryster, så lysten på henne blir ikke borte for min del. Dette er en hypotetisk situasjon for meg, men jeg håper at jeg ikke skuffer meg selv og tenker annerledes enn det jeg skriver nå i en eventuell reell situasjon.

Anonymous poster hash: f47d1...0a7
  • Liker 8
Skrevet

Jeg er faktisk positivt overrasket over svarene her hittil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...