Gå til innhold

*bakepulver*s hevebok

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har ho fått navn?? *enda mer nysgjerrig* :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg er også nysgjerrig! Har jo slettet facebooken min :klaske:

Endret av Pasadena
Skrevet

Nysgjerrig jeg og!! Hvis du forteller ditt navn kan jeg fortelle navnet på vår bebi *smisker*

Skrevet

Sendt!

Nysgjerrig jeg og!! Hvis du forteller ditt navn kan jeg fortelle navnet på vår bebi *smisker*

Jatakk! :lur:
Skrevet

GIMME BABYNAME! :nigo:

Skrevet

Fiiiint navn til bakepulveret sin bolle forresten :nigo::hjerte:

Skrevet

Kan jeg også få utveksle babynavn? :sjenert:

Håper dere koser dere med vesla! :klem:

Skrevet

Kan jeg også få vite navn? :)

Gjest Nesevisa
Skrevet

Ok, nå klarer ikke jeg å holde meg heller. Kan jeg få vite navn? :)

Skrevet

Ååå kjempe nysgjerrig på navn:):)

Gjest Blondie65
Skrevet

Vakkert navn.

Hvordan går det ellers med den nybakte familien? Er vel ganske overveldende å ha ansvar for en bitteliten en.

Det søteste jeg har hørt var en venninne av meg som slet veldig med overgangen. La oss kalle henne A. Så kom en annen venninne - la oss kalle B - hun er alene mor og har vært det fra dag en. B ringte, og spurte om A hadde lyst på litt fritid for i såfall kunne B komme innom i et par timer. Hvis A ønsket å gå tur i gatene, dusje i fred eller bare sove uforstyrret så var det opp til A, men det var et par timer fri fra babyen. A takket ja, og det var visst gull verdt et par uker inn i morsrollen.

Poenget: ta i mot hjelp og barnepass når det blir tilbudt og det passer. Tekola var akkurat på et par timers date med mannen. Man har bruk for slike pustehull. Litt tidlig når babyen er bare et par dager gammel riktignok. Men behovet kan komme.

Skrevet

Nydelig navn på ei nydelig jenta!:)

Skrevet

Kan jeg og få vite navn? Du kan få vite min gutt sitt :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...