Gå til innhold

*bakepulver*s hevebok


*bakepulver*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Blondie65

Gå litt tur - vet jeg maser om det. På den annen side så er det fint for hodet og man beveger seg og får gjort noe annet en stund enn å sitte og vente. Har fortsatt troen på at det skjer noe i dag jeg da, he he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt mulig det er en mye altså! :vetikke: Jeg tenker bare det er logisk at babyen får mindre plass jo lenger det går, og at da bevegelsesmønsteret blir annerledes. Man skal jo fremdeles kjenne babyen, for all del!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du må ta deg en god spasertur i oppover bakker, opp på fjellet. Så kan du stresse babyen litt, og den blir klar for å fødes. Har venta lenge nok nå vel? Min nye tipping er vel og merke ikke før på lørdag, men for deg er det jo godt å få babyen ut før det går så langt som til at du settes i gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sies at mindre liv på slutten er en myte men jeg og mange andre har opplevd det, er jo tross alt trangere for babyen der inne.

ÅÅ action!! Nå føder du straks, i morgen! :jepp:

I morgen er ikke straks, det er leeeeenge til synes jeg :ler:

Føøød, føøød!!!!! Kom an kroppen, vær skikkelig slem med eieren din nå, masssse vondter :nigo:

Skal videreformidle oppfordringen! :opplyser:

Vondter er bra! :duskedame:

...for en gangs skyld. :lur:

Jeg tror de ha blitt litt sterkere. Oiiiiiiii. *tørikkehåpepånoesomhelst*

Gå litt tur - vet jeg maser om det. På den annen side så er det fint for hodet og man beveger seg og får gjort noe annet en stund enn å sitte og vente. Har fortsatt troen på at det skjer noe i dag jeg da, he he.

Har vært en tur på butikken, og så fikk jeg plutselig lyst til å støvsuge hele leiligheten, så da gjorde jeg det :) Nå er det lunsjsiesta på sofaen, etter det kan det nok hende at tur er en god idé, ja. :)

Godt mulig det er en mye altså! :vetikke: Jeg tenker bare det er logisk at babyen får mindre plass jo lenger det går, og at da bevegelsesmønsteret blir annerledes. Man skal jo fremdeles kjenne babyen, for all del!

Hm. Ja, at den beveger seg annerledes og mindre kraftig er jo bare logisk. Og dte gjør jo Lille og, selv om det fortsatt er enkelte forsøk på å sparke seg ut :ler: Men jeg ser folk blir litt sinte på gravidforumet her inne når noen mener at det ikke er noe å bekymre seg for at man kjenner mindre liv over tid fordi det kan være "stille før stormen". Og på sykehuset fikk jeg beskjed om å ta kontakt om det var merkbart mindre aktivitet sånn plutselig. Men det virker jo ikke som om det var det du mente. :) De virka jo heller ikke spesielt bekymra over at det var mindre aktivitet i går når hjertelyd og utralyd var sånn den var, så det er nok noen nyanser her :)

Ja du må ta deg en god spasertur i oppover bakker, opp på fjellet. Så kan du stresse babyen litt, og den blir klar for å fødes. Har venta lenge nok nå vel? Min nye tipping er vel og merke ikke før på lørdag, men for deg er det jo godt å få babyen ut før det går så langt som til at du settes i gang!

Æh, har ikke noe fjell i nærheten, duger en eller annen park i byen? :ler:

Om den ungen slekter på foreldrene så jobber den best under press og med en kort tidsfrist, så det er ikke sikkert det er så dumt det er. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æh, har ikke noe fjell i nærheten, duger en eller annen park i byen? :ler:

Om den ungen slekter på foreldrene så jobber den best under press og med en kort tidsfrist, så det er ikke sikkert det er så dumt det er. :P

Tja, du kan jo prøve i en park. Eller gå i trapper. Har du en høyblokk i nærheten? Så kan du jo gå fra kjelleren og opp i topp-etasjen :P Er gjerne 12 etasjer det ;)

Edit: Skrivefeil

Endret av Millimani
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Anbefaler en LETT turrute - dette er ikke tiden for tindebestigning langt fra folk altså.

Og jeg er helt enig i at alt som oppleves som urovekkende endring snakker man med helsepersonell om. Jeg tror at det er under et døgn igjen - ikke bare fordi jeg har tippet i dag altså, men fordi aktiviteten der inne har endret seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, du kan jo prøve i en park. Eller gå i trapper. Har du en høyblokk i nærheten? Så kan du jo gå fra kjelleren og opp i topp-etasjen :P Er gjerne 12 etasjer det ;)

Edit: Skrivefeil

...vi bor i 12. etasje faktisk :ler:

Anbefaler en LETT turrute - dette er ikke tiden for tindebestigning langt fra folk altså.

Og jeg er helt enig i at alt som oppleves som urovekkende endring snakker man med helsepersonell om. Jeg tror at det er under et døgn igjen - ikke bare fordi jeg har tippet i dag altså, men fordi aktiviteten der inne har endret seg.

Nei, så: park. Eller trapp. :P

HankyPanky!

Det var da et helvetes sexpress her inne? :hoho:

Fød da! :pisk:

Jada jada!

Hm, nå har det vært 9-10 min mellom de siste vondtene. Ser ut som om de kommer tettere når jeg setter meg ned og slapper av. Litt vondere, men fortsatt ikke mer enn litt sterke menstruasjonssmerter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe:

Kommer det noe slim, blod eller annet som tilsier at det åpner seg mer?

(Hehe, dette er også en ting som diskuteres fritt i graviddagbøker og ikke så mange andre steder :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge deler i en salig blanding. :fnise: Veldig likt sånn det var i en dag eller to etter at jeg ble strippa sist forsåvidt, så det betyr vel at det skjer NOE oppi der.

Jeg er glad jeg har nettet jeg - selv om jeg har venner som har født så virker det liksom ikke så naturlig å plutselig begynne å sende meldinger om slim og blod og gørr og alt som er gøy. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og der begynte mannen å føle seg syk, ja. Forkjøla. Fantastisk timing. (sist han var syk var rett før, under og etter bryllupet vårt) :rolleyes:

Endret av *bakepulver*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:hoppe: Gøy!

Mannfolk :glare: Ved to anledninger jeg har synes synd på meg selv i det siste har det vært et eller annet med samboeren. Og han har selvsagt hatt det verre/vondere! :fnise: Håper ikke det blir sånn med mannen, at du ligger og føder, og han ligger i senga ved siden og tilsynelatende har det enda verre. :ler:

Neida, stakkar, man kan ikke styre sånt. God bedring! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og der begynte mannen å føle seg syk, ja. Forkjøla. Fantastisk timing. (sist han var syk var rett før, under og etter bryllupet vårt) :rolleyes:

Du får ta det som et tegn på at nå skjer det ting. :ler:

Og så må det være ok å formidle på rolig og behersket vis (les: rope hysterisk) at om han så mye som ytrer et ord om at han føler seg dårlig under fødselen så blir det skilsmisse.. :opplyser:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...