Lilleninja Skrevet 3. januar 2015 #2701 Del Skrevet 3. januar 2015 Forresten: Jippiii for 4 mnd, men ja, det har gått kjempefort jo Den ungen vår har med å vokse saktere enn deres Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bakepulver* Skrevet 3. januar 2015 Forfatter #2702 Del Skrevet 3. januar 2015 (endret) Forresten: Jippiii for 4 mnd, men ja, det har gått kjempefort jo Den ungen vår har med å vokse saktere enn deres Tja. Synes det er litt greit og, jeg. Selv om de er dødsnydelige når de er helt nyfødt og det er en viss sjarm med den perioden og, så synes jeg faktisk at det først er fra rundt 3ish mnd at det har blitt skikkelig morsomt det her mammagreiene. Noe skjer liksom når de begynner å kommunisere mer og å ikke bare være en sånn...rosa klump som bare krever ting og ser sur ut Endret 3. januar 2015 av *bakepulver* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 3. januar 2015 #2703 Del Skrevet 3. januar 2015 Hahah, for en bra beskrivelse Det er vel noe i det, ja, når man kan se litt personlighet og det ikke bare er "eat, sleep, shit" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 3. januar 2015 #2704 Del Skrevet 3. januar 2015 Hver periode har sin sjarm, men det er helt klart lettere å forholde seg til en liten personlighet som man kjenner, istedenfor en nusselig liten bæsj-sov-spis klump. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bakepulver* Skrevet 6. januar 2015 Forfatter #2705 Del Skrevet 6. januar 2015 (endret) forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=900331#entry15675386 ...og sagaen om søvntrøbbelet fortsetter Drittsøvn til tross. Jeg stod opp før Lille, og da ble starten på dagen to kopper kaffe jeg kunne drikke i fred og ro. Og så et lite nurk som våknet alene i senga og gav meg verdens største smil og en koselyd i det jeg kom inn døra. Endret 6. januar 2015 av *bakepulver* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 6. januar 2015 #2706 Del Skrevet 6. januar 2015 Kaffe, koselyd og smil må jo være litt trøst Fant forresten noe på eBay her om dagen som fikk meg til å tenke på deg (Det var ikke denne, men lignet): http://www.ebay.com/itm/Newborn-Photography-Props-Toddler-Baby-Girl-Outfits-Sets-Crochet-Mermaid-FID43-/191473148579?pt=US_Baby_Toddler_Girls_Clothing&hash=item2c94b062a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasadena Skrevet 6. januar 2015 #2707 Del Skrevet 6. januar 2015 Huff, det er ikke greit med den sovingen, altså. Lille var også litt sånn, sov dårlig første del av kvelden/natta, men godt utover morgenen. B-barn spesielt mellom 23-01 var det full krise. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bakepulver* Skrevet 6. januar 2015 Forfatter #2708 Del Skrevet 6. januar 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 6. januar 2015 #2709 Del Skrevet 6. januar 2015 Kaffe, koselyd og smil må jo være litt trøst Fant forresten noe på eBay her om dagen som fikk meg til å tenke på deg (Det var ikke denne, men lignet): http://www.ebay.com/itm/Newborn-Photography-Props-Toddler-Baby-Girl-Outfits-Sets-Crochet-Mermaid-FID43-/191473148579?pt=US_Baby_Toddler_Girls_Clothing&hash=item2c94b062a3 Den var jo fantastisk søt!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 6. januar 2015 #2710 Del Skrevet 6. januar 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
purreløk Skrevet 6. januar 2015 #2711 Del Skrevet 6. januar 2015 Følger med i tråden din om søvn selv. Her er det kun amming som funker for øyeblikket og urolig søvn. Det er god og dårlig søvn vekselsvis her.. 😪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 6. januar 2015 #2712 Del Skrevet 6. januar 2015 (endret) http://www.ebay.com/itm/Newborn-Photography-Props-Toddler-Baby-Girl-Outfits-Sets-Crochet-Mermaid-FID43-/191473148579?pt=US_Baby_Toddler_Girls_Clothing&hash=item2c94b062a3 Endret 6. januar 2015 av Blondie65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bakepulver* Skrevet 6. januar 2015 Forfatter #2713 Del Skrevet 6. januar 2015 (endret) Er det slemt å bli bittelittegranne glad for å lese det innlegget ditt, Purreløk? ikke at jeg er glad for at dere og trøbler, men det er alltids litt fint å ikke være helt alene. Jeg virrer noe voldsomt mellom "hun er fortsatt bitteliten. Bit tenna sammen og gi henne tid, så går det seg kanskje til av seg selv" og "lurt å gjøre noe med amme-søvn-assosiasjonen nå før den har vart så lenge. Lag en plan og følg den, så føler du ihvertfall at du gjør NOE"...og alt mellom de to. Jeg savner fortsatt en manual med alle de riktige svarene, altså! Forøvrig ble det nettopp bestemt at heretter bruker vi ikke ordet "utviklingssprang" her i huset, men "level-up". Endret 6. januar 2015 av *bakepulver* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 6. januar 2015 #2714 Del Skrevet 6. januar 2015 Forøvrig ble det nettopp bestemt at heretter bruker vi ikke ordet "utviklingssprang" her i huset, men "level-up". Dere to altså! Mistenker at søvnproblemene deres har litt samme årsak som våre; vi er rett og slett for kule foreldre, så ungene vil ikke sove i frykt for å gå glipp av noe! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 6. januar 2015 #2715 Del Skrevet 6. januar 2015 Siden vi nå er i den gaten og sjargongen: Husk at søvnen hennes ikke en gang hat nådd Beta versjon! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KatteLatte Skrevet 6. januar 2015 #2716 Del Skrevet 6. januar 2015 Siden vi nå er i den gaten og sjargongen: Husk at søvnen hennes ikke en gang hat nådd Beta versjon! Hihi Ingen gode tips til søvnen, men som jeg skreiv i den andre tråden: vurder å gjøre om på permen. Da min lille var så liten tror jeg hun sov oftere og kortere på dagtid. Føler du at hun får nok søvn på dagen? Da hun var ca fem mnd så var hun våken 1,5 time, sov 40 min, våken 1,5 time, sov 40 min - repeat gjennom hele dagen. Dritslitsomt! Men, så endrer det seg. Alt endrer seg. Det går over, dette også. Men det suger når det står på. Big time. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
purreløk Skrevet 6. januar 2015 #2717 Del Skrevet 6. januar 2015 Er det slemt å bli bittelittegranne glad for å lese det innlegget ditt, Purreløk? ikke at jeg er glad for at dere og trøbler, men det er alltids litt fint å ikke være helt alene. Jeg virrer noe voldsomt mellom "hun er fortsatt bitteliten. Bit tenna sammen og gi henne tid, så går det seg kanskje til av seg selv" og "lurt å gjøre noe med amme-søvn-assosiasjonen nå før den har vart så lenge. Lag en plan og følg den, så føler du ihvertfall at du gjør NOE"...og alt mellom de to. Jeg savner fortsatt en manual med alle de riktige svarene, altså! Forøvrig ble det nettopp bestemt at heretter bruker vi ikke ordet "utviklingssprang" her i huset, men "level-up". ikke slemt i det hele tatt! Synes selv det er deilig at noen andre sliter med det samme som oss! 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 7. januar 2015 #2718 Del Skrevet 7. januar 2015 Jeg virrer noe voldsomt mellom "hun er fortsatt bitteliten. Bit tenna sammen og gi henne tid, så går det seg kanskje til av seg selv" og "lurt å gjøre noe med amme-søvn-assosiasjonen nå før den har vart så lenge. Lag en plan og følg den, så føler du ihvertfall at du gjør NOE"...og alt mellom de to. Jeg savner fortsatt en manual med alle de riktige svarene, altså! Forøvrig ble det nettopp bestemt at heretter bruker vi ikke ordet "utviklingssprang" her i huset, men "level-up". Hehe, hvis du finner en manual, kan du sende den hit til lillemor kommer, da? Spørs bare om ikke samme sjargongen kommer til å bli tatt i bruk her Siden vi nå er i den gaten og sjargongen: Husk at søvnen hennes ikke en gang hat nådd Beta versjon! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 7. januar 2015 #2719 Del Skrevet 7. januar 2015 Har ikke noe søvnråd dessverre. Men prøv å slapp av, gjør det beste ut av det. Det går over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bakepulver* Skrevet 7. januar 2015 Forfatter #2720 Del Skrevet 7. januar 2015 Aaaah, de store spørsmålene her i livet: hvorfor gråter babyen? Kommer jeg til å bli en god mor? Og hvorfor og hvordan i svarte våkna jeg med TRE ammeinnlegg i BHen i natt!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå