Rumle Skrevet 26. februar 2015 #2801 Del Skrevet 26. februar 2015 6 måneder allerede?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 26. februar 2015 #2802 Del Skrevet 26. februar 2015 Jeg liker heller ikke vann. Men siden jeg er voksen så later jeg som. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 27. februar 2015 #2803 Del Skrevet 27. februar 2015 Du får prise deg lykkelig. M er helt omvendt og liker bare vann. Nesten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
purreløk Skrevet 27. februar 2015 #2804 Del Skrevet 27. februar 2015 Min liker dårlig vann også 😂 kanskje det er en 6 mnd greie? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 27. februar 2015 #2805 Del Skrevet 27. februar 2015 Gir du henne kaldt vann? R liker bedre romtemperert, og det er jo i grunnen ikke så rart, med tanke på at alt annet hun inntar holder ca 37 grader Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bakepulver* Skrevet 27. februar 2015 Forfatter #2806 Del Skrevet 27. februar 2015 (endret) Har prøvd både kaldt, romtemperert og litt varmere. Men hun bare griner på nesa. Litt sånn "hva FAEN er den dritten her!?" Mannen kom på at det kanskje har noe med koppen å gjøre, hun har jo bare fått melk i flaske så langt, mens vann har vi gitt i sånn suttekopp-sak. I går fikk hun 50/50 vann med sviskesaft i tåteflaske, det var ihvertfall nammenam. Får prøve oss litt frem Det er forresten skikkelig sært å ikke like vann. Der, jeg sa det Endret 27. februar 2015 av *bakepulver* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bakepulver* Skrevet 27. februar 2015 Forfatter #2807 Del Skrevet 27. februar 2015 Min liker dårlig vann også kanskje det er en 6 mnd greie? Hihi, kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bakepulver* Skrevet 27. februar 2015 Forfatter #2808 Del Skrevet 27. februar 2015 Du får prise deg lykkelig. M er helt omvendt og liker bare vann. Nesten. Hørtes...sunt og variert ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 27. februar 2015 #2809 Del Skrevet 27. februar 2015 Ikke sant? Det går i brødskive, vann, brødskive, salt- og pepperchips, pasta, laks og paprika. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 27. februar 2015 #2810 Del Skrevet 27. februar 2015 Så gøy med oppdatering! Har vært skikkelig nysgjerrig på hvordan det er å være tilbake i jobb allerede. Høres ut som en veldig fin løsning! Synes mannen det er ålreit å være den som er hjemme også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bakepulver* Skrevet 27. februar 2015 Forfatter #2811 Del Skrevet 27. februar 2015 Ikke sant? Det går i brødskive, vann, brødskive, salt- og pepperchips, pasta, laks og paprika. Jeg har hørt verre. Så gøy med oppdatering! Har vært skikkelig nysgjerrig på hvordan det er å være tilbake i jobb allerede. Høres ut som en veldig fin løsning! Synes mannen det er ålreit å være den som er hjemme også? Jeg trives veldig med det, altså. Nå kjenner jeg på at jeg gleder meg til å gå på jobb igjen på mandag, holder på med morsomme ting nå. Og på jobb gleder jeg meg til å komme hjem. Vinn-vinn. (og før det blir helt klisserosa idyll her, så BLIR jeg altså møkk drita lei av både mann, unge og jobb innimellom. ) Mannen trives veldig med å gå hjemme! Det er vel omtrent akkurat så slitsomt og koselig som han så for seg tror jeg Han er jo dritflink med henne, mye flinkere enn meg på enkelte ting. Jeg har ihvertfall null problemer med å overlate kontrollen til ham, har ikke behov for å ringe en gang i timen og detaljstyre hvordan han skal gjøre ting. Er jo endel damer som går i den fella og (og endel som må gjøre det for den sakens skyld). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bakepulver* Skrevet 27. februar 2015 Forfatter #2812 Del Skrevet 27. februar 2015 (endret) OK, klarte ikke dy meg. Hun har jo blitt så stor! Sorry babyspam. Jeg skulle jo ikke bli en sånn. *poff* (sletter om en stund) Endret 1. mars 2015 av *bakepulver* 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 27. februar 2015 #2813 Del Skrevet 27. februar 2015 Aaaaaw så nydelig hun er Takk for titten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 27. februar 2015 #2814 Del Skrevet 27. februar 2015 Hun er så nydelig at det må du jo bare få fortsette med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 27. februar 2015 #2815 Del Skrevet 27. februar 2015 Åh Likte særlig det øverste! Og sveisen på de andre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 27. februar 2015 #2816 Del Skrevet 27. februar 2015 Sååå fine bilder!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 27. februar 2015 #2817 Del Skrevet 27. februar 2015 Babyspam! Keep it coming! Og så søt, da. Mene: er det bare meg, eller kan en nå SE at hun kommer til å bli en luring? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 27. februar 2015 #2818 Del Skrevet 27. februar 2015 Så nydelig lita "dukke" du har! Aldeles herlig! Sånne bilder kan man smelte av, og bare sitte og beundre i mange minutter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Essie_ Skrevet 27. februar 2015 #2819 Del Skrevet 27. februar 2015 Åh, så nydelig hun er! De skjønneste øynene! Det hjelper ikke noe særlig på utålmodigheten min å se sånne skjønne bilder - gleder meg bare enda mer til min tulle kommer ut. Er 41+5 (om 11 min), så det er jo ikke lenge igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasadena Skrevet 27. februar 2015 #2820 Del Skrevet 27. februar 2015 Herreguuuud altså. Hun er S Å nydelig Et sånt herlig, lurt blikk! Pønsker ut all faenskapen hun skal gjøre når hun bare lærer seg å krype Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå