captiva Skrevet 1. september 2014 #1641 Skrevet 1. september 2014 Også tippa jeg 5. september selv. Fordi det hørtes så koselig ut å få baby på samme dag som HopsiDeisi Vi satser på synkron fødsel/Ks
Mazilla Skrevet 1. september 2014 #1642 Skrevet 1. september 2014 Jeg holder en knapp på at han kommer i natt/morgen tidlig!
^^Belle^^ Skrevet 2. september 2014 #1643 Skrevet 2. september 2014 (endret) Det er helt vanlig at det er mindre liv helt på slutten. Hun (for ja, det er en jente! ) lader nok bare opp til fødselen. Enn så tøff den er for mammaen, så er den faktisk enda tøffere for babyen. Endret 2. september 2014 av ^^Belle^^
*bakepulver* Skrevet 2. september 2014 Forfatter #1645 Skrevet 2. september 2014 De sover jo mye, de små nurkene så det er kanskje bare det han driver med! Håper det tar seg opp i løpet av natta, sånn at du kan ta fatt på fødselen i morra! Godt sovehjerte kan vi nok også skylde på gener Vi satser på synkron fødsel/Ks Jeg holder en knapp på at han kommer i natt/morgen tidlig! Beklager, da må jeg nok skuffe deg Det er helt vanlig at det er mindre liv helt på slutten. Hun (for ja, det er en jente! ) lader nok bare opp til fødselen. Enn så tøff den er for mammaen, så er den faktisk enda tøffere for babyen. Jeg trodde det bare var en myte? Lille har tydeligvis ikke fått med seg det da, for nå er det spelling i alle retninger inni der igjen. at det er tøft for dem tviler jeg ikke på! frister ikke så veldig å gjennomgå noe tilsvarende kjenner jeg. God morgen! Håper alt står bra til God morgen! Så. Tja. Det murrer der nede. Og jeg har gjennom hele natta hatt noe som kanskje er litt pinglete modningsrier? Litt kraftige menssmerter som dukker opp, varer en 10-20 sekunder og så går over. Også er det laaangt mellom dem. Dette er vei også sånt man kan gå med i evigheter før det faktisk skjer noe mer har jeg skjønt, men hey - det skjer noe nytt her i det minste!
Fibonacci Skrevet 2. september 2014 #1648 Skrevet 2. september 2014 Spennende! Håper det blir kraftigere og hyppigere saker utover dagen!
*bakepulver* Skrevet 2. september 2014 Forfatter #1649 Skrevet 2. september 2014 Takk for velment råd, men i og med at den strippingahos legen i går fortsatt har en god del... Seriøst ulike bivirkninger som krever digert truseinnlegg, så er det ikke SJANS for den slags eskapader, ass. Da går jeg heller tre dager til uten å føde. *pyse*
Anje Skrevet 2. september 2014 #1650 Skrevet 2. september 2014 Konstaterer at: 1. Ingen fødsel 2. Graviditetsdagbøker er skumle 3. Der det ellers er sosialt uakseptabelt å rope "pule, pule!" mens en vifter med sånn cheerleader-dusker så er det ok i graviditetsdagbøker. 4. Dersom lille får taket på den her som tennåring har h*n et godt forhandlingskort. Lister meg ut igjen, jeg. 3
Mazilla Skrevet 2. september 2014 #1651 Skrevet 2. september 2014 Konstaterer at:1. Ingen fødsel 2. Graviditetsdagbøker er skumle 3. Der det ellers er sosialt uakseptabelt å rope "pule, pule!" mens en vifter med sånn cheerleader-dusker så er det ok i graviditetsdagbøker. 4. Dersom lille får taket på den her som tennåring har h*n et godt forhandlingskort. Lister meg ut igjen, jeg.
Gjest Tekola Skrevet 2. september 2014 #1652 Skrevet 2. september 2014 Konstaterer at: 1. Ingen fødsel 2. Graviditetsdagbøker er skumle 3. Der det ellers er sosialt uakseptabelt å rope "pule, pule!" mens en vifter med sånn cheerleader-dusker så er det ok i graviditetsdagbøker. 4. Dersom lille får taket på den her som tennåring har h*n et godt forhandlingskort. Lister meg ut igjen, jeg.
*bakepulver* Skrevet 2. september 2014 Forfatter #1653 Skrevet 2. september 2014 (endret) Pfffft. Jeg begyner bare tidlig å samle pinlige historier om småtten til konfirmasjonstalen. Burde funke som pressmiddel tilbake Endret 2. september 2014 av *bakepulver*
Anje Skrevet 2. september 2014 #1654 Skrevet 2. september 2014 Pfffft. Jeg begyner bare tidlig å samle pinlige historier om småtten til konfirmasjonstalen. Burde funke som pressmiddel tilbake "Og nevner du noe om mammas graviditetsdagbok så har jeg bilder av deg som smårolling der du tisser i plaskebassenget - og jeg er villig til å bruke dem." (Bare ikke nevn noe om det i småbarnsforumet - jeg tror nemlig det er like lite ok som å gi baby ikke-økologisk eplemost )
Gjest Blondie65 Skrevet 2. september 2014 #1656 Skrevet 2. september 2014 Men det modnes jo i magen din i det minste. Nå skal bare dette bli regelmessig og intenst. Jeg håper at du slipper å bli satt i gang - det er visstnok ikke så stas.
Gjest Blondie65 Skrevet 2. september 2014 #1657 Skrevet 2. september 2014 Ellers er det noen fantastiske kommentarer her i dag ... :flire:
*bakepulver* Skrevet 2. september 2014 Forfatter #1658 Skrevet 2. september 2014 "Og nevner du noe om mammas graviditetsdagbok så har jeg bilder av deg som smårolling der du tisser i plaskebassenget - og jeg er villig til å bruke dem." (Bare ikke nevn noe om det i småbarnsforumet - jeg tror nemlig det er like lite ok som å gi baby ikke-økologisk eplemost ) Hahaha, ja nor sånt! Vi får begynne å føre statistikk og fargeskjema over bæsjebleiene også. Og som ei venninne med tvillinger har gjort: notér hvilken puppene som er favoritten. Neigudbedre. Her skal det selvfølgelig kun serveres økologisk, sukker- og e-stoffri, kortreist, upasteurisert, biodynamisk, miljøvennlig pakket, palmeoljefri, ikke-dyretestet vann. Skulle bare mangle.Du.... du blir mamma denne uken. FEIGINGTIPPING! Men det modnes jo i magen din i det minste. Nå skal bare dette bli regelmessig og intenst. Jeg håper at du slipper å bli satt i gang - det er visstnok ikke så stas. Nei, jeg håper jeg slipper å bli satt i gang. Det er vel fort det beste når man har gått lenge etter termin, men en naturlig start innen den tid er å foretrekke Ellers er det noen fantastiske kommentarer her i dag ... :flire: Folk
*bakepulver* Skrevet 2. september 2014 Forfatter #1659 Skrevet 2. september 2014 De kommer stadig innom altså, disse vondtene. Har ikke blitt noe mer intense da, muligens litt mer hyppige (vanskelig å si, de er litt hulter til bulter). Yay, kroppen gjør ting! Go kroppen!
Yesterday Skrevet 2. september 2014 #1660 Skrevet 2. september 2014 Sies at mindre liv på slutten er en myte men jeg og mange andre har opplevd det, er jo tross alt trangere for babyen der inne. ÅÅ action!! Nå føder du straks, i morgen!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå