Pasadena Skrevet 19. januar 2014 #321 Del Skrevet 19. januar 2014 Det er muldvarp som er på heklekanten på teppet mitt! Den er sååå fin, har strikket en kjole av den også faktisk Enig i at den er mer lilla enn brun. Men klærne i silkeull er brune, sik som muldvarpfarge skal se ut. Jeg begynte på en topp på torsdag. Den er over halvveis ferdig nå, må nøste opp en ny garnhespe før jeg kan fortsette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bakepulver* Skrevet 19. januar 2014 Forfatter #322 Del Skrevet 19. januar 2014 Ja herrejemini, nøsting har jeg ikke gjort på lenge. Det var drittjobb, det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bakepulver* Skrevet 19. januar 2014 Forfatter #323 Del Skrevet 19. januar 2014 Mista en maske. Prøvde å redde situasjonen. Det ble verre. Men jeg fant en helt genial løsning. Gav det til mamma. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasadena Skrevet 20. januar 2014 #324 Del Skrevet 20. januar 2014 Lol!!! Heklekrok er tingen. Da henter du bare maska opp igjen, uansett hvor langt ned den er falt. Eller, man gir det til mamma. Det skjer stadig her også, når jeg gjør mystiske feil som jeg ikke har gjort før Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 20. januar 2014 #325 Del Skrevet 20. januar 2014 Jeg tror jeg også hadde kommet til å bruke "gi-det-til-mamma"-løsningen hvis jeg skulle prøvd meg på strikking. Men jeg er såpass paranoid at jeg tror hun hadde begynt å lure hvis jeg plutselig skulle strikke, så må nok vente en stund til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 20. januar 2014 #326 Del Skrevet 20. januar 2014 Mammaer kan alt! (jeg ble sittende med YouTube-videoer for å finne ut hvordan jeg skulle fikse det da det skjedde med meg ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bakepulver* Skrevet 20. januar 2014 Forfatter #327 Del Skrevet 20. januar 2014 Gi-det-til-mamma-løsningen er særdeles effektiv og arbeidsbesparende. Forhåpentligvis oppdager ikke neste generasjon akkurat dét. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 20. januar 2014 #328 Del Skrevet 20. januar 2014 Alle barn oppdager det. Om 20 år er det lillebakepulver som stoler på at dette kan mor fikse. Men du har ennå en stund å lære å redde masker på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surriball Skrevet 21. januar 2014 #329 Del Skrevet 21. januar 2014 Heklenål er et must for alle som strikker! Nåla mi har reddet flere arbeider, for av og til er garnet så glatt at maskene bare sklir av. Eller skrekk og gru - jeg drar i feil strikkepinne og ender med å dra ut 15 masker! .... klønete, jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bakepulver* Skrevet 21. januar 2014 Forfatter #330 Del Skrevet 21. januar 2014 (endret) Jeg blir bare glad for at det er fler av oss, Stjernesol! Da jeg overleverte strikketøyet til mamma hadde jeg en løs maske som plutselig ble til tre eller noe, det var ihvertfall tre løkker på vift. Jeg fikk et "WTF!?"-blikk som varte i noen minutter. Har bikka 9 uker! Yay yay yay! I følge appen min er det denne uka lille begynner å bevege seg ordentlig. Og utvikler en anus. Endret 21. januar 2014 av *bakepulver* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 21. januar 2014 #331 Del Skrevet 21. januar 2014 Hurra for ni uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 21. januar 2014 #332 Del Skrevet 21. januar 2014 Hurra for ni uker og nytt bilde på tickeren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 21. januar 2014 #333 Del Skrevet 21. januar 2014 Yay 9 uker og anus Huff det som skjedde med en i familen din skjedde med bestevenninna mi. Hun ble ikke funnet med en gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasadena Skrevet 21. januar 2014 #334 Del Skrevet 21. januar 2014 9 uker og anus! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 21. januar 2014 #335 Del Skrevet 21. januar 2014 9 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 22. januar 2014 #336 Del Skrevet 22. januar 2014 for 9 uker!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaToya Skrevet 22. januar 2014 #337 Del Skrevet 22. januar 2014 Grattis med 9 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surriball Skrevet 22. januar 2014 #338 Del Skrevet 22. januar 2014 Hurra for ni uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bakepulver* Skrevet 22. januar 2014 Forfatter #339 Del Skrevet 22. januar 2014 har noen lyst til å synse litt? Vi skal på fest til helga. Rundt 20 stk, noen nære venner og noen bekjente. Det er en årlig sammenkomst, og deler av opplegget er vinsmaking, og det serveres bl.a. spekemat. Jeg KAN ikke lure meg unna dette uten å ha en grunn, det vil garantert bli lagt merke til. Og litt sånn døve unnskyldninger som antibiotikakur eller kjøring er håpløst synes jeg. Ja, også er jeg kanskje verdens dårligste skuespiller. Vi har vel egenlig kommet frem til at vi har to alternativer som vi begge er relativt komfortable med: - en hvit løgn; fortelle at vi prøver å bli gravide, og at jeg derfor ikke vil drikke - sannheten Fordelen med førstnevnte er at om *bank i bordet* det skulle gå galt, så trenger vi ikke fortelle om det. Ulempen er at man kanskje risikerer at noen skal tøye grensene litt og si at det ikke er SÅÅÅÅ farlig med et lite glass vin (men det er oppegående hyggelige folk dette altså, så jeg tror kanskje ikke det skjer). Mulig også at samtalen kommer til å dreie inn på prøving og sånt, og det er jeg ikke så interessert i. Også føles det litt rart å skulle si det. Nesten som om det krever ekstra forklaringer. Også er det sannheten. Statistisk sett så har vi så definitivt oddsene på vår side for at dette skal gå bra, særlig siden vi har sett det bittelille, bankende hjertet. Ett av parene vet allerede om graviditeten. Resten er fine, fornuftige folk som neppe kommer til å sladre videre - ihvertfall ikke de som vi deler omgangskrets med (noen av dem kjenner vi bare gjennom disse festene). Og som det egentlig ikke er noen krise om vi må fortelle om en eventuell spontanabort - men jo færre jo bedre tenker jeg jo egentlig. Også vet jeg det er noen par der som har slitt med å få barn selv og litt ymse sånt, så jeg føler det fort kan bli litt... kleint? Rart? Potensielt skaper såre situasjoner? (vi ringer jo selvfølgelig vertskapet på forhånd og forteller, og har ikke noen stor annonsering/gjør en big deal ut av det når vi kommer dit, men likevel...) Jeg tror jeg heller mot å si sannheten. Men jeg er skikkelig usikker. Mannen også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 22. januar 2014 #340 Del Skrevet 22. januar 2014 Jeg ville sagt sannheten. Særlig i og med at du har sett et bankende hjerte på ul. Men skjønner at du er i tvil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå