Gå til innhold

Nyfjøset.

Fremhevede innlegg

Skrevet
Sauen Shaun skrev (1 time siden):

Vi får heie på hverandre. :duskedame: To surrende kaniner som er mer glad i sjokolade enn gulrøtter… :flau:

Surrende marsvin som liker cola bedre enn sjokolade vinker :vinke:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Cata skrev (2 timer siden):

Surrende marsvin som liker cola bedre enn sjokolade vinker :vinke:

Du er med i gjengen som heier på hverandre du og :duskedame: 

Skrevet

Sjokoladeknaskende kaniner og et marsvin som drikker cola - her burde jo dyrebeskyttelsen komme på banen...

• Liker 1
Skrevet

:kaklehone:

Tror vi klarer oss ganske bra jeg :nigo:

Skrevet

Hvor kommer høna inn i bildet...? 

Skrevet
Daria skrev (2 minutter siden):

Hvor kommer høna inn i bildet...? 

Kanskje de alle ble litt chicken?

Skrevet

Skal du først true med Dyrebeskyttelsen så skal jeg gjøre mitt for å leve opp til forventningene...

Skrevet
Roadrunner skrev (42 minutter siden):

Skal du først true med Dyrebeskyttelsen så skal jeg gjøre mitt for å leve opp til forventningene...

Ser man på avataren din så er du leder i gjengen.... Eller - delt førsteplass med @Sauen Shaun :fnise: 

Skrevet

Er kanskje større grunn til å dra inn dyrebeskyttelsen her i dag. Hybelkaninene skal mishandles og drepes her i dag :nigo:

Skrevet
Sauen Shaun skrev (4 minutter siden):

Er kanskje større grunn til å dra inn dyrebeskyttelsen her i dag. Hybelkaninene skal mishandles og drepes her i dag :nigo:

Det er en helt nødvendig aksjon, så de ikke forsyner seg av sjokoladen... 

Skrevet

Hvis hybelkaninene forsyner seg av sjokoladen, er det enten på tide å oppdra dem bedre eller slutte å oppbevare sjokoladen på gulvet... Men mishandling synes jeg er en uting - jeg har tross alt oppgitt dem som husdyr flere ganger, og man behandler ikke kjæledyr på den måten...

Skrevet
Daria skrev (29 minutter siden):

Hvis hybelkaninene forsyner seg av sjokoladen, er det enten på tide å oppdra dem bedre eller slutte å oppbevare sjokoladen på gulvet... Men mishandling synes jeg er en uting - jeg har tross alt oppgitt dem som husdyr flere ganger, og man behandler ikke kjæledyr på den måten...

Steller du for de? Klapper og koser med de? Kjæledyr må jo få kjærlighet... 

Skrevet

De er som gullfisk - trenger bare fores for å trives...

• 3 uker senere...
Skrevet

Dagens plan er å få orden på finstasen. Jammen lenge siden man har pynta seg. Men i kveld er vi invitert i selskap. Kjenner at jeg grugleder meg. Er ikke vant til sånt lenger. :fnise:

Skrevet

Det er mye som skal gjenlæres nå, ikke minst på det sosiale området :ler: 

Skrevet

Sier vel sitt at dressjakka til eselet er grå av støv på skuldrene… 😂

Skrevet

Ganske dekkende for mine ambisjoner de neste timene også...

Skrevet

I dag ser det ut til at jeg kommer meg gjennom det meste av opptak på TV-boksen… :nigo:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...