Roadrunner Skrevet 15. april 2016 #2961 Del Skrevet 15. april 2016 Hvordan gikk nevøens billettjakt i dag? Gikk det greit? Så det gikk unna i Trondheim også - kjenner jeg er nervøs med tanke på mandagen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerle Skrevet 15. april 2016 #2962 Del Skrevet 15. april 2016 Grattis med ny micro. Vår micro blir brukt til å varme grøt fra fjordland og av og til til å smelte smør. Men enn det blir den ikke brukt. Men(!) det skal nevnes at den er så dårlig at man kan få magesår av mindre. Den er rett og slett ikke bra nok til å poppe popcorn i. God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 15. april 2016 #2963 Del Skrevet 15. april 2016 Mens vi er inne på det med Fjordland: Laks med urtesaus er også god, og svinestek med surkål. Men ligg for all del unna biffsnadderet deres. Sistnevnte smaker ca. bare...salt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 15. april 2016 #2964 Del Skrevet 15. april 2016 Jeg bruker micro'n mest til å varme middagsrester, væske som skal i gjærdeig, og havregrøt. Det siste har du kanskje sett på snap i dag; grøtbollen er for liten og at det ofte koker over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerle Skrevet 15. april 2016 #2965 Del Skrevet 15. april 2016 (Jeg har ikke loffen på snap ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 16. april 2016 Forfatter #2966 Del Skrevet 16. april 2016 God morgen. Dette ser ut til å bli en fin lørdag - ihvertfall værmessig. Planene for dagen er relativt klare. Må vaske litt her i huset. Nå er det nesten slik at det blir flaut hvis det ringer på døra... Og utover det står det litt kortlaging og baking på programmet. Så jeg er ganske sikker på at denne dagen kommer til å gå ganske så fort... Gårsdagen ble en fin dag. Var veldig koselig å dra på shopping med R. Ikke at vi handlet så mye da... Jeg kom hjem med ny hodepute og hun kjøpte seg en duk. Vi er rå på shopping begge to... Men det var veldig godt å sove på ny hodepute i natt. Problemet var at når jeg kom med den nye puta, og skulle skifte på senga, så oppdaget jeg hvor gammel, slitt og stygg dyna mi er... Så det må bli ny dyne her og før høsten kommer... Etter handleturen dro vi hjem til R, og drakk te og skravlet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 16. april 2016 Forfatter #2967 Del Skrevet 16. april 2016 22 timer siden, Roadrunner skrev: Hvordan gikk nevøens billettjakt i dag? Gikk det greit? Så det gikk unna i Trondheim også - kjenner jeg er nervøs med tanke på mandagen... Det gikk bra med nevøen. Han hadde aliert seg med både mamma og bestemor i jakten. Og bestemor kom gjennom og fikk tak i billetter. Så jeg har en lykkelig nevø nå. Håper du er like heldig på mandag... 17 timer siden, Jerle skrev: Grattis med ny micro. Vår micro blir brukt til å varme grøt fra fjordland og av og til til å smelte smør. Men enn det blir den ikke brukt. Men(!) det skal nevnes at den er så dårlig at man kan få magesår av mindre. Den er rett og slett ikke bra nok til å poppe popcorn i. God helg! Takk. Det gjenstår å se hvor mye den blir brukt her og... Ihvertfall funker den til ertesuppe og risgrøt - det har jeg testet... Popcorn må også prøves etterhvert 13 timer siden, Cata skrev: Mens vi er inne på det med Fjordland: Laks med urtesaus er også god, og svinestek med surkål. Men ligg for all del unna biffsnadderet deres. Sistnevnte smaker ca. bare...salt. Ja, både laksen og skinkesteken er god. Har jo prøvd en del Fjordland tidligere også, de fleste uten skål kan jo varmes i vannbad. Men skjønner at jeg skal styre unna biffsnadderet. Blir omtrent som fiskesuppa deres. Prøvde den med det samme den kom, og den smakte også bare salt... Kan jo være at de har endret den siden den gang, men den var så fæl at jeg ikke ser vitsen i prøve den flere ganger... 11 timer siden, loffen skrev: Jeg bruker micro'n mest til å varme middagsrester, væske som skal i gjærdeig, og havregrøt. Det siste har du kanskje sett på snap i dag; grøtbollen er for liten og at det ofte koker over. Ja, jeg så noe klin som var avbildet i går ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 16. april 2016 #2968 Del Skrevet 16. april 2016 14 timer siden, Jerle skrev: (Jeg har ikke loffen på snap ) Bare å legge meg til vettu! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerle Skrevet 16. april 2016 #2969 Del Skrevet 16. april 2016 7 timer siden, loffen skrev: Bare å legge meg til vettu! Jeg fant deg ikke via mobilnummer ditt. Bra du fant meg 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 16. april 2016 #2970 Del Skrevet 16. april 2016 2 timer siden, Jerle skrev: Jeg fant deg ikke via mobilnummer ditt. Bra du fant meg 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 17. april 2016 Forfatter #2971 Del Skrevet 17. april 2016 God morgen. Gårsdagen ble ikke helt som planlagt. Midt i vaskinga ringte det på døra. Så da ble det et par timer med skravlings. Jeg fikk vasket ferdig etterpå. Men noen baking ble det ikke. Så da blir det noe fra butikken på ettermiddagens kirkekaffe. Og det kortet jeg skulle lage ble bare tullball i går, så det får jeg ta igjen i dag... Noen dager fungerer bare ikke kreativiteten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 18. april 2016 Forfatter #2972 Del Skrevet 18. april 2016 God morgen. Mandag og Ja-ja, det kunne absolutt vært verre. Jeg har det i grunnen godt jeg. Vet ikke helt hva dagen skal brukes til. Vet bare at jeg MÅ ta oppvasken. Og ellers kan det kanskje være mulighet for at sønnen til husverten kanskje kommer for å skifte taklampe på kjøkkenet. Ja, også var det ei venninne som lurte på om vi skulle finne på noe i dag. Så vi får se hva dagen bringer... Gårsdagen ble fin. Fikk laget det konfirmasjonskortet jeg skulle. Og ettermiddagens gudstjeneste ble fin, og folk var fornøyd med kirkekaffen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 18. april 2016 #2973 Del Skrevet 18. april 2016 Her krysses fingrene for at billetter kommer min vei i løpet av den neste halve timen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 18. april 2016 Forfatter #2974 Del Skrevet 18. april 2016 22 minutter siden, Roadrunner skrev: Her krysses fingrene for at billetter kommer min vei i løpet av den neste halve timen.... Lykke til *venter spent på oppdatering* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 18. april 2016 #2975 Del Skrevet 18. april 2016 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 19. april 2016 Forfatter #2976 Del Skrevet 19. april 2016 God morgen. Til tross for at det blåser litt, så ser det ut til å bli en nydelig dag. Og jeg tror det blir en liten bytur i dag. Skulle hatt ei blokk akvarellpapir, og det er ikke å få tak i her i bygda. Egentlig tenkte jeg å dra på formiddagen. Men så fikk jeg melding fra ei venninne som er på kurs i byen i dag. Hun lurte på om vi kunne møtes til middag når hun er ferdig i ettermiddag. Så da blir det nok slik. Så da blir det nok en rolig formiddag med bok - tenker jeg. Gårsdagen ble også veldig fin. En rusletur i sentrum sammen med ei venninne. Og lunsj på bibliotekskaféen. En tur innom bruktbutikken avslørte at de hadde fått inn en rød sofa som kanskje kunne passet hos meg... Må innom igjen og se litt nærmere på den... Liker ikke sånne vanskelige valg jeg. Men jeg trenger sårt ny sofa. Også er jeg veldig fornøyd med gårsdagens middag. Selvkomponert pastaform (vegetar med masse parmesan) Og det ble fire porsjoner til fryseren og. Kjekt nå når jeg har fått micro... 22 timer siden, Roadrunner skrev: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 20. april 2016 Forfatter #2977 Del Skrevet 20. april 2016 God morgen. Gårsdagen ble ikke helt som planlagt. Plutselig fikk jeg beskjed om at det skulle legges nye kabler til TV her. Så da ble jeg inne og hjemme til langt utpå ettermiddagen. Men med tanke på at jeg nå har ny boks med opptaksfunksjon og flere nye kanaler, så var det vel verdt timene med venting. Men det ble en bytur på ettermiddagen. Møtte tilfeldig svoger og lille niese på bussen til byen. De skulle på sykehuset. Lille niese har besvimt noen ganger, og er nå til utredning for evt epilepsi. Det ble ikke noe møte venninne i byen. Men jeg ventet i byen til vesla var ferdig på sykehuset, og tok bussen hjem igjen sammen med dem. I dag er det Og jeg får litt trim og frisk luft når jeg rusler til og fra onsdagslunsjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 20. april 2016 #2978 Del Skrevet 20. april 2016 Kos deg på onsdagslunsj! Og krysser fingrene for lille niese. Håper de finner ut av hva besvimelsene skyldes. Uvisshet er gjerne det verste... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 20. april 2016 #2979 Del Skrevet 20. april 2016 Minstebolla til lillebror har epilepsi. Etter at de fikk ordne på medisinene er hun lite plaget av det i hverdagen - det hindrer henne ikke i å hesje med storebror og ha tenåringstemperament i en alder av snart 3... Får håpe de finner ut av det, og at det er noe som er enkelt å behandle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 21. april 2016 Forfatter #2980 Del Skrevet 21. april 2016 Morn morn Sauen er våken - og gråter ikke. En smule irritert er jeg dog... Men det er bare sunt. Jeg trenger ikke å synes at alt er greit når voksne folk oppfører seg som bortskjemte sutrete småunger... Vel-vel, ferdig med den saken... Ellers hadde jeg en herlig dag i går. Onsdagslunsjen besto av nydelig mat og trivelig selskap. Har blitt veldig glad i den gjengen som vanker der hver onsdag. Og to av dem møter jeg i dag også. De er med på vaffeldag i kirka også. Ellers hadde jeg planer om å sitte ute og lese bok i går ettermiddag. Ble ikke så mye lesing. Derimot hjalp jeg vertsfolket når hagemøblene skulle ut. Også ble det litt soping av gårdsplass og beskjæring av busker. Deilig å få det gjort. Den 20.4.2016 at 8.08, Roadrunner skrev: Kos deg på onsdagslunsj! Og krysser fingrene for lille niese. Håper de finner ut av hva besvimelsene skyldes. Uvisshet er gjerne det verste... Takk Ja, det verste er å ikke vite... 23 timer siden, Daria skrev: Minstebolla til lillebror har epilepsi. Etter at de fikk ordne på medisinene er hun lite plaget av det i hverdagen - det hindrer henne ikke i å hesje med storebror og ha tenåringstemperament i en alder av snart 3... Får håpe de finner ut av det, og at det er noe som er enkelt å behandle. Det er godt Minstebolla har fått medisinering som virker. Og temperament kan komme godt med her i livet det. Og vi håper også at det er noe som enkelt kan behandles... Men det viktigste er å få vite hva det er... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå