Gå til innhold

Nyfjøset.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg lurer på hvordan de tynne fjonene mine hadde sett ut om jeg klipte meg like sjelden som deg… 🙈 :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håret er klipt, deigen er laget og jeg er godt planta i sofaen for resten av kvelden :veslejenta:

Skrevet

God morgen :regn:  Her gleder man seg vilt og uhemmet til å ut i skitværet - not…. 

Men man gleder seg fremdeles over en fin dag i går. Noen timer med baking, så en tur innom kaffebaren og deretter nydelig middag og kjempekoselig kjas med Cata og Fuggel’n. :strix:

Skrevet

Kan noen av dere fortelle meg hva jeg og eselet ønsker oss til jul? For jeg vet ikke, og spørsmålet har allerede kommet… :klo: 

Skrevet
Sauen Shaun skrev (4 minutter siden):

Kan noen av dere fortelle meg hva jeg og eselet ønsker oss til jul? For jeg vet ikke, og spørsmålet har allerede kommet… :klo: 

Er det noe dere trenger? Eller ikke trenger som hadde vært litt luksus? Nytt sengetøy? Nye håndklær? Nye puter/dyner? Gavekort på lunsj/middag/kino/konsert? 

Skrevet

Mitt standardsvar er ting som kan spises, drikkes eller leses. Eventuelt ting jeg trenger og ikke har så sterke preferanser for at jeg må kjøpe det selv - håndklær, sengetøy, husgeråd, nyttige dingser. Eventuelt veldedighetsgaver. 

Skrevet
Roadrunner skrev (På 27.10.2023 den 7.43):

Gavekort på lunsj/middag/kino/konsert? 

Jeg stemmer på den der altså. Og nye håndklær. Ikke at det nødvendigvis er noe galt med dem som er i Fjøset, men etter en fordums håndklediskusjon for et år eller to siden så erindrer jeg at det ble lagt litt lite vekt på matchende håndklær der i gården. Det burde justeres litt... :hoho:

Skrevet
Roadrunner skrev (På 27.10.2023 den 7.43):

Er det noe dere trenger? Eller ikke trenger som hadde vært litt luksus? Nytt sengetøy? Nye håndklær? Nye puter/dyner? Gavekort på lunsj/middag/kino/konsert? 

Gode tips. :jepp: Vi trenger ihvertfall nye laken. De vi har er sikkert ti år gamle… 

Daria skrev (23 timer siden):

Mitt standardsvar er ting som kan spises, drikkes eller leses. Eventuelt ting jeg trenger og ikke har så sterke preferanser for at jeg må kjøpe det selv - håndklær, sengetøy, husgeråd, nyttige dingser. Eventuelt veldedighetsgaver. 

Gode tips der også :jepp:  

Cata skrev (59 minutter siden):

Jeg stemmer på den der altså. Og nye håndklær. Ikke at det nødvendigvis er noe galt med dem som er i Fjøset, men etter en fordums håndklediskusjon for et år eller to siden så erindrer jeg at det ble lagt litt lite vekt på matchende håndklær der i gården. Det burde justeres litt... :hoho:

Matchende håndklær er det dårlig med her ja :ler: Problemet er vel at hvis jeg ønsker meg nye, så kommer det vel enda flere ulike farger i hus :hoho: 

Skrevet

Dagens store spørsmål er hvor mye kaffe tåler et bankkort? Eselet velta kaffekoppen over mitt nye bankkort. :sukk: Har ikke rukket å ta det i bruk engang… Får vel ta en tur på butikken og teste det i dag… :fnise:

Skrevet
Sauen Shaun skrev (38 minutter siden):

Dagens store spørsmål er hvor mye kaffe tåler et bankkort?

Kommer vel an på temperaturen... Mistenker det kan ha gått helt bra, men lurer fælt på hvordan Eselet klarte å velte sin kopp over ditt kort. :fnise: 

Skrevet
Cata skrev (15 minutter siden):

Kommer vel an på temperaturen... Mistenker det kan ha gått helt bra, men lurer fælt på hvordan Eselet klarte å velte sin kopp over ditt kort. :fnise: 

Han velta ikke sin kopp over mitt bankkort. Han velta min kopp over bankkortet mitt. :ler:  
Både kortet og koppen befant seg på et lite trillebord. Og når han skulle flytte på bordet, velta han koppen… :klaske:

Skrevet
Sauen Shaun skrev (2 minutter siden):

Han velta ikke sin kopp over mitt bankkort. Han velta min kopp over bankkortet mitt. :ler:  

Makes (mer) sense :ler: . Spent på om kortet nå bare fungerer for kaffekjøp 😇

Skrevet

Det er jo primært plast, så det burde gå greit.

Skrevet

Det gikk greit. Jeg fikk betalt varene mine på butikken. :jepp: Og da kan jeg gomle smågodt mens jeg prøver å gjøre ferdig noen fotokalendere i dag. Er en rabattkupong som går ut 1.nov. Så det hadde vært greit å få ferdig noen julegaver før det… Planen om bytur utgikk etter å ha kjent på vær og vind på veg til butikken. 

Skrevet
Sauen Shaun skrev (1 time siden):

Planen om bytur utgikk etter å ha kjent på vær og vind på veg til butikken. 

Har dere vær og vind? Relativt beskjedent med den slags her i dag. 

Skrevet
Cata skrev (6 timer siden):

Har dere vær og vind? Relativt beskjedent med den slags her i dag. 

Regn, sludd og vind her i dag ja… :fryse:

Skrevet

Den sover ikke bort hele dagen den som våkner kl 05.00… :gjesp: :kaffekopp:

Skrevet

Det gjør ikke den som setter alarmen på en time for tidlig heller (og nei, det hadde ingenting med vintertid å gjøre, det var helt og holdent min egen tabbe... :ler:).

Skrevet

God morgen :kaffekopp:  En mye bedre start på dagen i dag. Et par timer ekstra søvn betyr veldig mye. :jepp:  Planene for dagen er noe uklare foreløpig. Kanskje de blir klarere hvis jeg fyller på med mer koffein? :kaffekopp:

Daria skrev (På 30.10.2023 den 8.19):

Det gjør ikke den som setter alarmen på en time for tidlig heller (og nei, det hadde ingenting med vintertid å gjøre, det var helt og holdent min egen tabbe... :ler:).

Fort gjort :ler: 

Skrevet

Særlig når jeg har så forskjellige dager - i dag hadde jeg klokka på 7.30, i morgen vil den stå på 9, de fleste fysiotimene denne måneden har betydd vekking 6.30. Regelmessig døgnrytme er oppskrytt :ler: 

Ble dagsplanene klarere med koffein?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...