Roadrunner Skrevet 31. desember 2022 #4561 Del Skrevet 31. desember 2022 Godt nytt år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 3. januar 2023 Forfatter #4562 Del Skrevet 3. januar 2023 Jeg har vært på luftetur - helt til butikken i etasjen under… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 3. januar 2023 #4563 Del Skrevet 3. januar 2023 Det er viktig å ikke overanstrenge seg... Jeg har også butikk i huset, det er gull på dårlige dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 3. januar 2023 Forfatter #4564 Del Skrevet 3. januar 2023 Ja, det er gull. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 3. januar 2023 Forfatter #4565 Del Skrevet 3. januar 2023 Søtsuget blir ikke mindre av å se de lager dessert på MasterChef… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 8. januar 2023 Forfatter #4566 Del Skrevet 8. januar 2023 Og takk til den som fyrte opp en nyttårsrakett litt før kl ett i natt. Jeg hadde akkurat sovna - og sov ikke mer denne natta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 8. januar 2023 #4567 Del Skrevet 8. januar 2023 Åh, sånt er så frustrerende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 9. januar 2023 Forfatter #4568 Del Skrevet 9. januar 2023 Utrolig hvor mye bedre man føler seg når man har sovet godt ei natt. Ingen raketter i nabolaget i natt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 9. januar 2023 #4569 Del Skrevet 9. januar 2023 Nattesøvn er viktig - og følelsen av å ha sover godt veier ofte tyngre enn antall timer, pussig nok. Jeg hadde en sånn morgen hvor det tar meg nesten ti minutter å fullføre resonnementet musikk på soverommet - klokkeradio - på tide å stå opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 9. januar 2023 Forfatter #4570 Del Skrevet 9. januar 2023 Noen ganger tar ting litt lengre tid… Her er dagens energi brukt opp. Dusje, spise frokost, gå på butikken. Holder for i dag det. Nå blir det sofa og TV fram til middag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 9. januar 2023 #4571 Del Skrevet 9. januar 2023 (endret) Man skal kjenne sine begrensinger. Her blir det pendling mellom sofa/tv og vaskekjeller/tørkestativ de neste timene. Endret 9. januar 2023 av Daria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 11. januar 2023 Forfatter #4572 Del Skrevet 11. januar 2023 Dagens mål må være å pakke vekk juletreet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 11. januar 2023 #4573 Del Skrevet 11. januar 2023 (endret) Det er fortsatt ikke 20. dag jul. så du har god tid... Jeg lærte forleden hvor skikken med å bære ut jula tyvendedagen kommer fra - får feiret man de store kirkehøytidsdagene en oktav - dvs åtte dager - og tyvendedagen er oktaven etter Helligtrekongerdag, som var den siste store julehlytidsdagen. Alt man ikke vet... Endret 11. januar 2023 av Daria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 11. januar 2023 Forfatter #4574 Del Skrevet 11. januar 2023 Det var ukjent for meg og. Da lærte jeg noe nytt i dag også. Takk, Daria. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 11. januar 2023 #4575 Del Skrevet 11. januar 2023 Det aller meste har jo en forklaring (om enn ikke alltid like opplagt), men jeg har aldri tenkt over det - det er jo bare sånn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 11. januar 2023 Forfatter #4576 Del Skrevet 11. januar 2023 Juletreet står fremdeles i stua, men uten pynt. Det går framover… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 11. januar 2023 #4577 Del Skrevet 11. januar 2023 Et skritt i riktig retning. Også en ting jeg har lært med fatigue - å dele opp det som skal gjøres. Hvis jeg skal vente til jeg kan gjøre alt på en gang, kan det være at jeg må vente lenge... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 11. januar 2023 Forfatter #4578 Del Skrevet 11. januar 2023 Det er det jeg sier til eselet også. Han sier vi må vente til jeg blir i bedre form. Det haster ikke å rydde vekk jula. Men jeg må gjøre litt hver dag, sånn formen er nå. Ellers varer fort jula til påske… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 11. januar 2023 #4579 Del Skrevet 11. januar 2023 Jeg har brent meg på det noen ganger - "det der skal jeg gjøre så snart jeg har litt mer overskudd", og så snur formen i motsatt retning (listen over alt jeg skulle bruke de behandlingsfrie ukene i juli på var lang - og så ble jeg innlagt med formsvikt i juni...). Så nå har jeg halvferdige og pågående prosjekter spredt litt rundt omkring og gjør litt når jeg har krefter å ta av. Det går ikke så fort, men noe blir hvertfall gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 11. januar 2023 Forfatter #4580 Del Skrevet 11. januar 2023 Det er bedre å få gjort litt enn ingenting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå